بازدید 3283

رییس پلیس تهران: امنیت استادیوم‌ها برعهده ماست

کد خبر: ۹۱۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 19 August 2019

سردار حسن رحیمی گفت: موضوع لیدر‌ها جمع شده و کسانی که به عنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند، حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آن‌ها بررسی شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت رویداد‌های ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با تشکر از همکاری‌های متقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مجموعه نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویداد‌های ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم‌ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیشگیری و یگان امداد است پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم. وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت‌ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

فرمانده پلیس تهران در پایان گفت: در لیگ برتر جدید، موضوع لیدر‌ها جمع شده و کسانی که به عنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند، حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آن‌ها بررسی شود و در هر شکل آن مسئولیت قانونی تخلفات احتمالی آن‌ها بر عهده مدیران باشگاه‌هاست و بایستی پاسخگو باشند. امنیت و آسایش خاطر هواداران در زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه‌های تنش زا این آرامش و نشاط را بر هم می‌زنند برخورد قانونی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل