بازدید 6696
۱
گزارش

تهدیدفیلا به اخراج ایران از مسابقات جهانی کشتی و سکوت عجیب صالحی امیری

رییس فیلا ، فدراسیون کشتی ایران را به حذف از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان تهدید کرد که در صورت واقعیت این تهدید، سهمیه ایران در المپیک توکیو به شدت به خطر خواهد افتاد. بدنیست رییس کمیته ملی المپیک که ادعای ارتباطات نزدیک بین المللی دارد، برای حل این مشکل ورود کرده و برای جلوگیری از حذف مهمترین رشته ایران در المپیک تامین اعتبار نماید. در این میان سکوت صالحی امیری عجیب است
کد خبر: ۹۱۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 19 August 2019

لالوویچ، ایران را به حذف از مسابقات جهانی کشتی تهدید کرد. رییس فیلا فدراسیون کشتی ایران را به حذف از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان تهدید کرد که در صورت واقعیت این تهدید، سهمیه ایران در المپیک توکیو به شدت به خطر خواهد افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی که با حضور در تالین، رقابت‌های کشتی جوانان فرنگی کار جهان را از نزدیک تماشا کرد در دیدار با محمداسد مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون کشتی نسبت به عدم پرداخت بدهی‌های فدراسیون کشتی اعتراض کرده و گفت: اگر بدهی‌ها طبق توافق پرداخت نشود، اتحادیه جهانی به تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران اجازه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را نخواهد داد.

بدنیست رییس کمیته ملی المپیک که ادعای ارتباطات نزدیک بین المللی با مقامات ارشد فدراسیون های جهانی را دارد، برای حل این مشکل بسیار مهم ورود کرده و برای جلوگیری از حذف مهمترین رشته ایران در المپیک تامین اعتبار نماید. به نظر نمی رسد تامین چندده هزاردلار برای کمیته ملی المپیک که مسوول روابط خارجی ورزش ایران است، چندان مشکل باشد.

گویا دیدارهای متوالی و عکس های پرتعداد صالحی امیری در ژست های مختلف با مقامات بین المللی ورزش تنها در حد انتشار در سایت کمیته و یا خبرگزاری ها کاربرد داشته است و این مدیر اتوکشیده، در مقابل این بحران عمیق ورزش ایران سیاست سکوت را ترجیح داده است.

تهدید فیلا به اخراج ایران از مسابقات جهانی کشتی 2019

پیش از این بهروز نعمتی سرپرست وقت فدراسیون کشتی در سفر به سوئیس و در دیداری که با لالوویچ داشت، به رئیس اتحادیه جهانی کشتی قول داد بدهی‌ها به‌صورت قسط‌بندی و در چند مرحله پرداخت شود. گفته می‌شود فدراسیون کشتی ایران چیزی در حدود ۴ میلیارد تومان به اتحادیه جهانی بدهی دارد که نعمتی متعهد شده بود در هر مرحله ۲۰ هزار یورو به اتحادیه جهانی پرداخت شود.

متاسفانه سرپرست سیاسی فدراسیون کشتی تعهدی را در آخرین روزهایی مسوولیت موقتش پذیرفته است، که حالا برای رییس جدید این فدراسیون بحران زده به دردسری بزرگ بدل شده و با خزانه خالی کشتی نمی توان کاری از پیش برد. فدراسیون کشتی با انبوهی از اعزام ها مواجه است که توان تامین هزینه های حضور در مهمترین تورنمنت ها را هم در حال حاضر ندارد و به کمک قطعی وزارت ورزش و کمیته المپیک نیازمند شده است. در صورتی که بودجه ای برای این منظور مصوب نشود مهمترین شانس های کسب مدال ورزش ایران در المپیک سال آینده از بین خواهد رفت.

با توجه به مشکلات انتقال پول به بانک های خارجی که ناشی از تحریم های آمریکاست، قرار بود در هر اعزام جهانی کشتی ایران، ۲۰ هزار یورو به‌صورت نقد در اختیار اتحادیه جهانی قرار گیرد که در دو اعزام اخیر نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی این اتفاق رخ نداد و فدراسیون کشتی حتی برای اعزام تیم‌ها با مشکلات زیادی مواجه بود. مسابقات جهانی کشتی ۲۳ تا ٣١ شهریور در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا وکیلی این فوتبال عین زالو فقط داره ریشه ورزش ایران را میخشکاند .
یکسال همه پولهائی که در فوتبال خرج میشود را به بقیه ورزشها تزریق کنید خدا وکیلی همه المپیکی میشوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر