بازدید 3314

خطیر:بازیکن عراقی برای مهمانی منزلم بود نه مذاکره!

کد خبر: ۹۱۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 18 August 2019

معاون پیشین باشگاه استقلال به خبر مذاکره با یک بازیکن عراقی برای آبی ها در حالی که هیچ سمتی در این باشگاه ندارد، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، خطیر گفت: این خبر یک دروغ محض است و این هم ماحصل کار‌ دوستانی است که در مورد آن‌ها در کنفرانس خبری‌ام صحبت کردم. گفتم خواهش می‌کنم این جریاناتی را که الان شکل می‌دهید درست نیست. به خدا من از استقلال رفته‌ام. من بودم جریان می‌ساختید و الان که رفته‌ام هم جریان می‌سازید؟! من در آن مدتی که در استقلال بودم دست این افراد را از باشگاه قطع کرده بودم.

خطیر ادامه داد: الان چه کاره باشگاه هستم که با بازیکن مذاکره کنم؟ این بازیکن عراقی شیعه است و ارتباطش با ایران بسیار خوب. یکی از اقوامش مریض بود و به تهران آمده بود. من با بازیکنان عراقی به واسطه حضور طارق همام ارتباط خوبی دارم. حتی با بشار رسن هم ارتباط خوبی دارم. این بازیکن عراقی به تهران آمده بود و یک دوست مشترکی داشتیم و گفته بود که می‌خواهد مرا ببیند. مصطفی محمد با الزورا قرارداد دو ساله دارد و اصلاً نمی‌تواند به ایران بیاید. این بازیکن زیر ۲۳ سال است و دردسر‌های خاص خود را دارد. من از باشگاه رفته‌ام، مگر بابت هر میهمانی که به خانه من می‌آید باید جواب بدهم؟ من الان چه کاره باشگاه استقلال هستم؟ من خواهش می‌کنم دوست عزیز، خبرگزاری محترم و همه عزیزانی که همچنان به من لگد می‌زنید، من از استقلال رفته‌ام و قصد برگشت ندارم. من به میل خودم رفته‌ام و حتی خواهش کردم که استعفای مرا بپذیرند. آقای خلیل‌زاده می‌تواند در این باره توضیح بدهد.

Image result for ‫خطیر + بازیکن عراقی‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان