بازدید 5797

آخرین خبر از استعفای مدیرعامل پرسپولیس

کد خبر: ۹۱۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 14 August 2019

در روزهایی که تیم پرسپولیس با مربی جدیدش آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم می‌شود صحبت از تغییر و تحولات بزرگ مدیریتی در این باشگاه به گوش می‌رسد که البته وزارت ورزش و جوانان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ واکنش رسمی و یا حتی غیر رسمی به این مسائل نداشته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جدیدترین شایعات مطرح شده صحبت از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس و پذیرش آن توسط وزیر ورزش و جوانان است. این در حالی است که پیش از این عرب و پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی استعفای شفاهی خود را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش داده بود که البته این استعفای شفاهی پذیرفته نشد.

در واکنش به شایعه استعفای عرب که از عصر امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود تاکنون هیچ مقام رسمی نسبت به آن واکنش نشان نداده اما مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص اعلام کرده که فعلاً هیچ استعفای از سمت خود نداده و مسائل مطرح شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است.

در روزهایی که صحبت از جانشینی علی رغبتی، رضا درویش و مهدی محمدنبی به جای عرب به گوش می‌رسد او که سکوت اختیار کرده به احتمال فراوان تا چند روز آینده واکنش‌هایی نسبت به این موضوع خواهد داشت. هرچند که با همه این اتفاقات به نظر می‌رسد تغییر و تحول در مدیریت پرسپولیس حتمی است و باید منتظر زمان رخ دادن آن ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار