بازدید 6682
گزارش

نخستین اختلاف برانکو با ستاره‌های الاهلی؛ جنجال السومه!

به نظر می رسد برانکو شکستن شاخ غول ها در فوتبال عربستان را با ادب کردن السومه شروع کرده است. این ستاره از نیمکت نشینی عصبی بود و قبل از اینکه به میدان بیاید پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید که ویدئوی آن نیز در فضای مجازی هست.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 14 August 2019

ماجرای برخورد برانکو با ستاره های یاغی در عربستان شروع شده و بعید است سعودی های ستاره پرست تاب اصلاحات انضباطی مرد کروات را داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین اختلاف جدی برانکو ایوانکوویچ در تیم جدیدش، مهاجم سوریه‌ای و گرانقیمت الاهلی عربستان به نیمکت نشینی خود در دیدار برابر الهلال واکنش جنجالی نشان داد.

به نقل از یورو اسپورت، الاهلی عربستان در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد، اما با توجه به شکست ۴ بر ۲ در دیدار رفت حذف شد. این نتیجه حواشی زیادی بخصوص بعد از بازی رفت ایجاد کرد. در دیدار برگشت برانکو که نیاز مبرمی به گلهای زیاد داشت، دست به تصمیم عجیبی زد که باعث تعجب فوتبال دوستان عربستانی شد.

Related image

این مربی کروات که دومین بازی رسمی خود را در الاهلی تجربه کرد، عمر السومه بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن تیمش را نیمکت نشین کرد و در دقیقه ۷۰ او را به بازی فرستاد. این درحالی بود که الاهلی به شدت نیاز به گلزنی در این دیدار داشت. السومه از این تصمیم برانکو عصبی و ناراحت بود و قبل از اینکه به میدان بیاید پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید.

ویدئویی که مهاجم سوریه‌ای الاهلی پیراهن تیمش را بر زمین می‌کوبد بازتاب زیادی در رسانه‌های عربستانی داشته و بعضی این رفتار او را بی احترامی به باشگاه الاهلی می‌دانند و خواستار محروم شدن این بازیکن هستند. برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نشان داده که با هرگونه بی نظمی مقابله می‌کند و باید دید که چه برخوردی با این مهاجم سوریه‌ای خواهد داشت. او در ایران بازیکنان زیادی شامل رامین رضاییان، محسن مسلمان، پیام صادقیان و ... را از تیمش کنار گذاشت ولی بعید است شاهزاده های سعودی طاقت تحمل چنین دیسیپلینی را داشته باشند.

السومه در بین هواداران الاهلی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و کنار گذاشتن او می‌تواند برای برانکو دردسرساز شود با اینحال به نظر می رسد برانکو شکستن شاخ غول ها در فوتبال عربستان را با ادب کردن السومه شروع کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها