بازدید 6499

اعتراف فرمانده نیروی‌های ویژه آمریکا به فساد اخلاقی

کد خبر: ۹۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۰ 13 August 2019
ژنرال ریچارد کلارک فرمانده نیرو‌های عملیات ویژه آمریکا روز دوشنبه گفت: نیرو‌های تحت فرماندهی او در پی رسوایی‌های اخلاقی اخیر از جمله تجاوز جنسی و قتل تحت کنترل و بررسی کامل قرار می‌گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ریچارد کلارک که دوازدهمین فرمانده نیرو‌های عملیات ویژه آمریکاست، در یادداشتی به دیگر فرماندهان پنتاگون نوشت: گزارش‌های اخیر در مورد مشکلات اخلاقی و قتل‌های عمد توسط نیرو‌های ارتش، مخالف فرهنگ و اخلاق است و تهدید جدی برای اعتماد جهانیان به آمریکا به حساب می‌آید.

به گزارش ایرنا وی با پذیرفتن گزارش‌های غیراخلاقی نیرو‌های زیر دست خویش، افزود: من در صدد بررسی جامع فرهنگ و اخلاق نیرو‌های عملیات ویژه هستم.

شبکه ان بی سی می‌گوید که گزارش فساد اخلاقی و قتلی که ژنرال ریچارد کلارک به آن اشاره کرده، شامل نیرو‌های عملیات ویژه آمریکا از جمله یگان ویژه نیروی دریایی و نیرو‌های دلتا نیز می‌شود.

تیم‌های «دریا، هوا و زمین» یا Navy SEALs، نام یگان نیرو‌های ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکاست که زیر نظر فرماندهی مشترک عملیات ویژه (JSOC) فعالیت می‌کند.

تا کنون تعداد زیادی از نیرو‌های یگان عملیات ویژه آمریکا به علت فساد‌های اخلاقی و قتل‌های شخصی از مأموریت عراق اخراج شده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار