بازدید 5410

علم‌الهدی: دشمن به دنبال براندازی نظام ماست

کد خبر: ۹۱۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 12 August 2019

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنی اصلی دشمن، به خاطر بحث هسته‌ای و دیگر مسائل نیست بلکه به خاطر دین ما است، گفت: هدف اصلی دشمن براندازی نظام اسلامی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان اینکه انسان باید از غیر خدا منقطع شود تا به لقاءالله برسد، اظهار کرد: ذبح شتر و گوسفند به خودی خود انسان را به خدا نزدیک نمی کند بلکه این یک نماد است.

وی افزود: قربانی کردن یعنی ذبح مسائلی که مانع قرب به خداوند می شود؛ یعنی همه آن چیزهایی که مانع رسیدن و نزدیکی به خداوند می شود را کشتن و همچون ابراهیم و اسماعیل به سوی خداوند گام برداشتن و تسلیم اراده خداوند شدن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: طبق راهبرد قرآن برای اقتصاد باید تلاش کرد تا کسانی که توان اداره زندگی شان را ندارند را توانمند کرد.

وی با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان افزود: امروز دو فکر بر جریان مدیریت اقتصادی کشورحاکم است؛ یکی اندیشه مقام معظم رهبری است که با اتکا بر توان و موجودی داخلی خودمان است و معتقد است ما باید از این ظرفیت های داخلی استفاده کنیم تا عناصر فعال جامعه برخوردار شوند و همچنین قشری که نیاز به کمک دارند مستاصل نشوند.

وی بینش دوم بر اقتصاد کشور را توضیح داد و بیان کرد: بینش دوم این است که دشمن به ما هجمه آورده است ما باید برویم به سراغ انگیزه هایی که باعث شده ما را تحریم کند؛ که این فکر، فکر غلطی است.

نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه دشمن اگر فکر کند در مقابل فشاری مستاصل شده ایم دست بردار نیست، گفت: دشمنی اصلی دشمن، به خاطر بحث هسته ای و دیگر مسائل نیست بلکه به خاطر دین ما است.

وی با بیان اینکه به هر مقدار فکر دوم جلو بیاید ما مشکلاتمان و گرفتاری هایمان بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: دشمن می خواهد نظام اسلامی کشور ما را براندازی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان