بازدید 5484
۲

هزینه سفر عتبات افزایش پیدا می‌کند

کد خبر: ۹۱۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 11 August 2019
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت کاروان‌های عتبات از اول شهریور ماه خبر داد.

به گزارش تسنیم، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت کاروان‌های عتبات از اول شهریور ماه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع زائرین عتبات دانشگاهیان می‌رساند، باتوجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر افزایش هزینه بلیط پرواز، هزینه کاروان‌های هوایی از اول شهریورماه افزایش می‌یابد.

بر اساس دستور العمل صادره، نرخ جدید سفر به عتبات عالیات از اول شهریور ماه جاری اجرایی می‌شود و حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است. بر این اساس، هزینه تعیین شده از ایستگاه پروازی تهران ۳۸۹۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

همچنین لازم به ذکراست، هزینه کاروان‌های زمینی تغییری نخواهد داشت.

گفتنی است، میزان وام برای سفر‌های هوایی همان ۳ میلیون تومان است و افزایش نخواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کسانی که عازم سفر هستند بدانند کربلا رفتن ثواب دارد جهزیه خریدن -کمک به بیچارگان - کمک به گرسنگان - کمک به بیماران - کمک به تشکیل خانواده -کمک به فرزند آوری -هم ثواب دارد
هزینه اولیه اعلامی حدود 3.2 میلیون تومان بود که بعد به 3.5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و از شنبه صبح شده 3.9 میلیون تومان. این موضوع باعث انصراف خیلی ها شد.

ضمناً برخلاف ادعای بانک ملت، وام 3 میلیون تومانی اعطایی این بانک به جای 4 درصد سود ادعایی، حدود 16 درصد سود برای 18 ماه بازپرداخت می گیره (جدا از 140 هزارتومن سود 18 ماهه، 18 قسط 187500 تومنی هم داره)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار