بازدید 3574

صادرات نفت ایران هیچگاه متوقف نمی‌شود

کد خبر: ۹۱۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 10 August 2019

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت‌های ایجادشده برای صادرات نفت ایران گفت: ایران در تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخل کشور مشکلی ندارد و صادرات نفت نیز هیچگاه متوقف نمی‌شود.

بر اساس اعلام وزارت نفت، عبدالله حاتمیان با بیان اینکه با بهره‌برداری و تکمیل ظرفیت تولید یکی از پالایشگاه‌های جدید کشور (ستاره خلیج فارس بندرعباس) موفق به خودکفایی در تامین تولید بنزین مورد نیاز کشور با کیفیت یورو ۵ شدیم، گفت: بهبود کیفیت هوا به‌طور مستقیم متاثر از تولید بنزین یورو ۵ این پالایشگاه و تولید بنزین یورو در دیگر مجتمع‌های پالایشی کشور است.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به محدودیت‌های ایجادشده برای صادرات نفت ایران، افزود: ایران هیچ مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخل ندارد، آمریکایی‌ها تصور می‌کردند ما نمی‌توانیم کل بنزین مورد نیاز کشور را تامین کنیم و مردم در این زمینه با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه صادرات نفت ایران هیچگاه متوقف نمی‌شود، تصریح کرد: امروز با تلاش‌های وزارت نفت، صادرات انجام می‌شود و البته راه نیز برای فعالیت بابک زنجانی‌ها بسته شده است.

حاتمیان، تبلیغات غرض‌ورزانه درباره پایان ذخایر انرژی ایران و فروش نرفتن نفت را کذب محض دانست و عنوان کرد: پروژه‌های توسعه‌ای مربوط به بهبود کمیت و کیفیت فرآورده‌های نفتی در حال انجام است و ۹۵ درصد آن با استفاده از توان داخلی انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر