بازدید 5049
۸

تشکیل پرونده برای کم‌کاران حوزه عفاف و حجاب

کد خبر: ۹۱۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 10 August 2019
حجت الاسلام والمسلمین صادقی در خصوص ساماندهی و طراحی لباس‌ها و مانتو‌های جلوباز توضیحاتی داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ساماندهی و طراحی لباس‌ها و مانتو‌های جلوباز، اظهار کرد: اخیرا رئیس قوه قضائیه دستوری به سازمان بازرسی دادند تا وظایف همه دستگاه‌ها را در خصوص بحث عفاف و حجاب بررسی و پیگیری کنند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: دستگاه‌های متعددی براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۴، وظایفی را در خصوص عفاف و حجاب بر عهده دارند که باید آن‌ها را انجام دهند و این وظایف تاکنون به طور کامل انجام نشده است.

حجت الاسلام صادقی گفت: یکی از وظایف سازمان بازرسی این است که بررسی کند و ببیند آیا دستگاه‌ها تکالیف محوله به خود را به درستی انجام می‌دهند یا خیر؟

وی ادامه داد: در صورت محرز شدن تخلفات در دستگاه‌ها و عمد و کوتاهی‌های انجام شده در امور توسط مسئولان، پرونده‌هایی قضایی برای رسیدگی به آن‌ها تشکیل خواهد شد.

او با بیان اینکه اقدامات قضایی و انتظامی در این باره انجام می‌شود و در حال پیگیری و شناسایی این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید وظیفه خود را انجام دهد و با شناسایی افراد خاطی و تحویل آن‌‎ها به دستگاه قضایی، در روند رسیدگی و برخورد با این متهمان فعالیت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۸
اي ملت آگاه باشيد با سرگرم کردن به فرعيات مملکت و ثروت ملي توسط عده اي رانتخوار و انحصارگر غارت شده خودشان حسابهاي ارزي ميلياردي و زندگي لاکچري و خانواده هاشون در سفرهاي اروپايي هستند براي ملت با فرعيات عده اي فلسفه مي بافند چرا تشکيل پرونده براي رانتخواران انحصارگر که تا ديروز به نان شب محتاج بودند الان تريلياردر هستند تشکيل نمي دهيد کاري کردين اصول فراموش شده به فرعيات چسبيدين سرمايه هاي داخلي و خارجي فراري و اقتصاد و توليد نابود شده و فساد و بيکاري و عضوفروشي بيداد مي کند.
خوب بگیر و ببندی در مورد حجاب توی مملکت راه انداختند
بهتر است در کنار پلیس مخصوص حجاب.دادگاه مخصوص حجاب.زندان مخصوص حجاب و جوخه های اعدام مخصوص حجاب هم دایر کنند
مشکل مملکت همینه ؟
راسی وضعیت حجاب درعصر پیامبر وائمه باتوجه به کمبود پارچه ونداشتن صنعت دوخت ودوز وفقر چجوری بوده ؟ایااون موقع هم گشت ارشاد وبگیر وببند بوده؟
برسید به مشکلات اساسی مردم از مردم نظر سنجی کنین اگر واقعا میزان رای و نظر مردمه تا مشخص بشه مسائلی که مردم میخوان برای کم کاراش پرونده تشکیل بشه کدوم هان
هر خانواده جوانهای مجرد و بیکار افسرده داره که شدن سوهان روح پدر و مادرهاشون
مردم واقعا نران زندگی و فردای بچه هاشون هستند
مسئولین اصلا نمی دونن جوان بیکار مجرد افسرده یعنی چی !
چون بچه های خودشون یا در اروپا و آمریکا عشق و حال می کنند یا از سنین جوانی داری شغل خوب و خانه و ماشین و سر و سامان می شوند
واقعا یکی می مرد از درد بی نوایی یکی می گفت آقا زردک نخواهی؟!!
شما مردم رو مسخره دست خودتون کردید. حجاب حجاب راه انداختین در حالی که خط به خط قرآن در مورد مال مردم و حق الناس و ... صحبت می شه و تنها 5 آیه برای حجاب آن هم برای زنان پیامبر وجود داره گیر دادین به چادر و چاقچور خانم ها تا مردم رو از این همه انحصارطلبی ظالمانه که در اختیار یک عده وجود داره دور کنید.
زاهدانی که چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.
به درد فقر و بدبختی مردم برسید که سر ریز شده. مردم خودشون شعور دارند می تونن تشخیص بدهند چه کاری درست و چه کاری غلط است
بهشت زورکی ندیده بودیم که دیدیم.
اصلا کل مملکت رو بسیج کنید برای لباس پوشیدن زنها.یعنی برای هر یک زن یک مامور توی خیابون ها بزارید .من که فکر نمیکنم درست بشه.حجاب باید از درون ادم ها باشه و اعتقادشون.اعتقاد ها از بین رفته برادر من.الان چندین سال هستش که نوع گیر دادن ها عوض شده.من از گیر دادن به چکمه خانوم ها در زمستون یادمه .ببینم درست شد؟داد و بیداد اقای رادان رو یادتون هست سر چکمه پوشیدن زنها؟درست شد؟
این همه کشور اسلامی ،سوریه ،لبنان،امارات،قطر،کویت،بحرین،مصر،ووووو همه همینطور برخورد میکنند؟یااونها مسلمان نیستند؟ فرق بین ماوعربستان در برخورد بازن چیه ط؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی