بازدید 10887
گزارش

امیدابراهیمی درآستانه دیپورت از الاهلی؛استقلال،تراکتوریاسپاهان؟

در صورت حذف نام ابراهیمی از لیست قطری ها و با توجه به زمان کم باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات آسیایی، شاید استقلال ، سپاهان یا تراکتور مقصد بعدی این بازیکن باشند.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 09 August 2019

ادعای روزنامه قطری نشان می دهد؛ یک مدافع استرالیایی در آستانه پیوستن به الاهلی است و بهمین خاطر احتمالاً امید ابراهیمی کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، امید ابراهیمی بازیکن میانی تیم ملی ایران در آستانه جدایی از تیم قطری قرار گرفته است. امید ابراهیمی، هافبک دفاعی باشگاه الاهلی قطر، طبق ادعای رسانه‌های قطری در آستانه کنار گذاشته شدن از تیمش قرار دارد.

روزنامه الرایه قطر نوشت: با توجه به حضور، ماتیاس هرناندز، محمد دیامی، هیرنانی و نبیل الزهر و همچنین اضافه شدن شین لوری بازیکن استرالیایی، که طی ساعات آینده قرارداد خود را امضا خواهد کرد به احتمال فراوان امید ابراهیمی بازیکن ایرانی این باشگاه کنار گذاشته می‌شود تا لوری جایگزین وی شود.

در صورت حذف نام ابراهیمی از لیست قطری ها و با توجه به زمان کم باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات آسیایی و اینکه فهرست اغلب تیمهای قطری پر شده و با جذب سهمیه های خارجی تیمها، جای خالی نمانده است ، شاید تیمهای استقلال ، سپاهان یا تراکتور مقصد بعدی این بازیکن باشند. البته این در صورتی است که استقلال هافبک های مدنظرش را جذب کرده است و اکنون بدنبال مهره ای برای جایگزینی پاتوسی به عنوان بازیساز است.

امیدابراهیمی درآستانه دیپورت از الاهلی؛استقلال،تراکتوریاسپاهان؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر