بازدید 6485

سردار جلالی: مراقب مکر «مکرون» باشیم

کد خبر: ۹۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 07 August 2019

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه «صبر استراتژیک» ایران آمریکا را کلافه کرده است، گفت: باید مراقب ترفندهای سیاسی «مکرون» باشیم که ظاهراً تلاش دارد مطالبات سلطه طلبانه آمریکا را بار دیگر از زبان اروپایی ها بیان کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما در شرایط کنونی در چندین لایه با دشمن درگیر است، تاکید کرد: نظام اسلامی با صبر استراتژیک به ویژه در زمینه برجام، دشمن را در موضع انفعال قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش داشتند تا با بازی ارعاب نظامی، ایران را مجبور به پذیرش خواسته های سلطه طلبانه خود کنند، گفت: توان بازدارندگی ایران به ویژه در حوزه نظامی سبب شد تا بازی ارعاب آنها رنگ ببازد چراکه اراده نظامی ایران با منهدم شدن یک پهپاد جاسوسی گران توسط یک سلاح بومی، بر دشمن غالب شد و آنها فهمیدند ایران در دفاع از خود با کسی شوخی ندارد.

جلالی خاطرنشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا پایان خط دیپلماسی فریب بود اما در این شرایط باید مراقب ترفندهای سیاسی برخی از جمله رئیس جمهور فرانسه باشیم که به نظر می رسد تلاش دارد مطالبات آمریکا از ایران را از زبان اروپا بیان کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با بیان اینکه، امروز احساس ملی ما امنیت و آرامش است، اظهار کرد: این احساس امنیت ناشی از توان بالای دفاعی امنیتی کشور است که تمام برنامه های تروریستی دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه اقتصادی نیز به سمت آرامش پیش می رود، گفت: به نظر ما در آینده نزدیک بخش عمده ای از تهدیدات اقتصادی دشمن نیز بی اثر خواهد شد.

جلالی همچنین به تهدیدات سایبری دشمن علیه کشور اشاره کرد و گفت: علی رغم اقدامات خصمانه دشمن، کشور از نظر سایبری پایداری لازم را دارد و آنها نتوانسته است به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی امروز خواستار ایجاد آرایش دفاعی در برابر دشمن هستند، گفت: ما در تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد و فضای مجازی باید این آرایش را شکل دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان