بازدید 4260
۳

تجمع معلمان حق‌التدریس با خواسته استخدام

کد خبر: ۹۱۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 05 August 2019
معلمان حق‌التدریس با حضور مقابل وزارت آموزش و پرورش، خواستار توجه مسئولان به وضعیت خود شدند.

به گزارش ایلنا، امروز (چهاردهم مرداد) جمعی از معلمان حق‌التدریس کشور با تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به اوضاع شغلی خود شدند.

این معلمان می‌گویند: خواسته ما استخدام و جذب در بدنه آموزش و پرورش براساس قوانین مصوب مجلس است. ما حدود ۳۰ هزار معلم حق‌التدریس در سراسر کشور هستیم که از دستمزد مناسب و امنیت شغلی بی‌بهره‌ایم و از آموزش و پرورش می‌خواهیم که به خواسته‌های ما رسیدگی کند.

این معلمان دیروز هم مقابل وزارت آموزش و پرورش جمع شده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اينم يك مدل است مدتي با رابطه مياد حق التدريس كار مي كند بعد هم جلو مجلس و... وبعداً رسمي مي شوند وهمين كه رسمي شدند ديگه درست كار نمي كند وبه مناطق محرومي كه قبلاً براي حق التدريسي التماس مي كند نمي رود.
ما 20 سال است در سازماني كار مي كنيم وقراردادي هستيم وهرسال آخر سال پشتمان مي لرزد وحرفمان هم بجايي نمي رسد.
آموزش وپرورش بايستي بايك حساب وكتابي حق اتدريس در اختيار بگيرد نه بر اساس رابطه، اينجور افراد كه نمي توانند نسل آينده را تربيت كنند
چرا باید استخدام شوند؟!! چرا مالیات مردم را صرف استخدام این و اون می کنید. اگر آموزش و پرورش نیاز به معلم داشته باشد طبق آزمون علمی و بررسی شرایط علمی جذب نیرو می کند و نیاز به فشار افرادی که معلوم نیست با چه فرایندی حق التدریس شده اند ندارد.
در ثانی معلوم نیست چرا دولت اینهمه نیرو در بدنه خودش جمع کرده که 90 درصد بودجه را صرف امور جاری کشور می کند دقیقا استخدام یعنی توزیع رانت.
این بنده خدا ها آخر آرزوشون اینه که استخدام بشند و با حقوق ۳ تومان توی این وضعیت وزارت بهداشت کاری کرده که پزشک متخصص دیگه به کمتر از ماهی ۱۰۰ میلیون راضی نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست