بازدید 4566

قهرمانی سیتی در سوپرجام با هت تریک اتفاقات عجیب

کد خبر: ۹۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 05 August 2019

منچسترسیتی موفق شد که در دیدار جام خیریه فوتبال انگلیس لیورپول را در ضربات پنالتی شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت را همچون سال گذشته به دست بیاورد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان منچسترسیتی در این مسابقه تصمیم گرفتند با لباس ویژه‌ای در زمین بازی حضور داشته باشند. این لباس هیچ طرح و اسپانسری بر روی آن درج نشده بود که دلیل آن سالگرد ۱۲۵ سالگی تاسیس این باشگاه انگلیسی بود. این اتفاق برای تیم آبی‌پوش شهر منچستر خوش‌یمن بود و آن‌ها موفق شدند در این روز قهرمانی در جام خیریه به دست آورند.

همچنین داور مسابقه دو قانون جدید را در این دیدار لحاظ کرد. اول آنکه پپ گواردیولا بابت اعتراض یک کارت زرد داد تا این مربی به اولین مربی تبدیل شود که در فوتبال انگلیس کارت زرد دریافت می‌کند. بر طبق این قانون داور‌ها می‌توانند به مربیان در کنار زمین به دلیل اعتراض کارت زرد بدهند.

همچنین یک بار نیز داور بازی تصمیم گرفت زمانی که توپ به او برخورد کرد و تغییر مسیر داد بازی را متوقف کند. این قانون نیز از فصل جدید اجرایی می‌شود. اتفاق دیگر در این دیدار بی احترامی هواداران لیورپول به شعار ملی قبل از بازی بود. زمانی که شعار “خدا نگه‌دار ملکه باد” که شعار ملی محسوب می‌شود، خوانده می‌شد هواداران لیورپول همچون دیدار فینال جام حذفی سال ۲۰۱۲ آن را هو کردند. هواداران لیورپول همچنین اعتراض زیادی به رحیم استرلینگ داشتند و به او نیز اعتراض کردند. در پاسخ هواداران سیتی زمانی که هواداران تیم رقیب شعار معروف هیچ‌وقت تنها نخواهی ماند را سرمی‌دادند، به این سرود اعتراض کردند و سر و صدا ایجاد کردند.

منچسترسیتی نیز موفق شد صاحب یک رکورد جدید شود و اولین تیم در تاریخ انگلیس شود که پنج جام داخلی پیاپی را به دست می‌آورد. جام خیریه سال قبل، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ برتر و جام خیریه فعلی.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار