بازدید 8211

توضیح فرماندار شمیرانات درباره ساخت شهرک کلاک

کد خبر: ۹۱۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 03 August 2019
فرماندار شمیرانات درباره ساخت و ساز شهرک کلاک گفت: مالکان نسبت به حق خود شکایت کرده و ریاست سابق قوه حق مالکان را تایید می‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات درباره قیمت‌های ویلای شهرک باستی اظهار کرد: قیمت مسکن حباب است چند روز دیگه قیمت‌ها پایین می‌آید.

وی در ادامه افزود: قیمت‌های فعلی مسکن حباب بوده و در چند روز آینده که قیمت‌ها پایین می‌آید قیمت این ویلا‌ها هم پایین خواهد آمد.

شهریور به مانور رسانه‌های بیگانه بر روی این چنین موضوعاتی اشاره و تصریح کرد: مردم تصور می‌کنند این ویلا‌ها متعلق به مدیران کشور بود در صورتی که قاطبه مدیران انسان‌های خوب، دلسوز و شریف هستند.

فرماندار شمیرانات با ابراز بی اطلاعی از مالکیت ویلا‌های باستی هیلز بیان داشت: برخی افراد که در حوزه تولید فعال بوده در این منطقه سکونت داشته و تا جایی که بنده متوجه شدم یک فرد سیاسی در انجا ساکن نیست.

سیاوش شهریور در ادامه درباره ساخت شهرک کلاک به دستور رئیس سابق قوه قضاییه بیان داشت: طی شکایتی که مالکان انجام دادن دستور ساخت شهرک در قوه قضاییه صادر شد.

فرماندار شمیرانات در ادامه افزود: این زمین نزدیک به شهر بود و مالکان نسبت به حق خود شکایت کرده و پس از گذشت چند سال بالاخره ریاست سابق قوه قضائیه حق مالکان را تایید می‌کند.

وی به درخواست ساخت و ساز‌های قانونی مالکان در کلاک اشاره و خاطرنشان کرد: ما نباید زود قضاوت نکنید زمانی که از نزدیک با واقعیت مواجه و از کم و کیف ماجرا مطلع شویم می‌توانیم اظهارنظر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس سال ۸۲ در توافق بین کشاورزان و شهرداری لواسان مقرر شد که کلاک به بافت شهری اضافه شود که با حواشی روبرو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی