بازدید 4078
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نرخ‌های پایانی بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته

بازار طلا و سکه تهران آخرین روز هفته را با ثبات نسبی به پایان رساند. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ 01 August 2019
نرخ‌های پایانی بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفتهبازار طلا و سکه تهران آخرین روز هفته را با ثبات نسبی به پایان رساند. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز (پنج شنبه دهم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، با توجه به نوسان اندک نرخ دلار در محدوده ۱۲ هزار تومان، شاهد عدم جهش قیمت‌ها بودیم.
 
نرخ‌های پایانی بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز هفته

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۰۷ دلار قرار داشت، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به قیمت ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به قیمت ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

هر نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر سکه یک گرمی نیز، به رقم ۹۷۰ هزار تومان رسید.  

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۰۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۵۷ هزار تومان رسید.

حباب سکه نیز در آخرین روز هفته، ۱۲۰ هزار تومان به ثبت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار