بازدید 10946
۱
گزارش

بازی‌صیادمنش‌مقابل‌رئال‌مادریدباباخت فنرباغچه+عکس

صیادمنش تنها هشت دقیقه در زمین بود و در همین مدت یک کارت زرد بخاطر تکل از روبروی خشن روی پای بازیکن رئال مادرید دریافت کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 31 July 2019

رئال مادرید موفق شد در یک بازی تدارکاتی پرگل در برابر فنرباغچه به پیروزی ۵-۳ دست پیدا کند ولی دستاورد بزرگ این دیدار دوستانه، میدان دیدن مهاجم جوان ایرانی مقابل بزرگترین باشگاه دنیا بود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم رئال مادرید و فنرباغچه از ساعت ۲۰:۳۰ در چهارچوب مرحله رده بندی تورنمنت آئودی کاپ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان کهکشانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵-۳ به پیروزی برسند. صیادمنش تنها هشت دقیقه در زمین بود و در همین مدت یک کارت زرد بخاطر تکل از روبروی خشن روی پای بازیکن رئال مادرید دریافت کرد.

صیادمنش مقابل رئال بازی کرد، فنرباغچه ۵تایی شد

صیادمنش مقابل رئال بازی کرد، فنرباغچه ۵تایی شد

کریم بنزما در دقایق ۱۲، ۲۷ و ۵۳، ناچو فرناندز در دقیقه ۶۲ و ماریانو دیاز در دقیقه ۷۹ برای رئال مادرید و گری رودریگز در دقیقه ۶، نبیل دیرار در دقیقه ۳۴ و اوزان توفان در ۵۹ برای فنرباغچه گلزنی کردند. اللهیار صیادمنش نیز در دقیقه ۸۲ وارد میدان شد.

شرح گل‌ها
رئال مادرید ۰-۱ فنرباحچه؛ رودریگز (۶): رودریگز با کنار زدن مدافع راست رئال مادرید، با شوتی کم ارتفاع از بیرون محوطه جریمه روی عملکرد ضعیف ناواس موفق به گلزنی شد.

رئال مادرید ۱-۱ فنرباحچه؛ بنزما (۱۲): مهاجم فرانسوی لوس بلانکوس پس از کنترل ارسال زمینی وینیسیوس جونیور، با خونسردی‌ای که چاشنی یک بغل پا کرد، دروازه حریف را گشود.

رئال مادرید ۲-۱ فنرباحچه؛ بنزما (۲۷): ضربه ایستگاهی ارسالی تونی کروس، با ضربه سر دقیق بنزما و در میان بهت باییندیر وارد دروازه شد.

رئال مادرید ۲-۲ فنرباحچه؛ دیرار (۳۴): موریقی به خوبی شکاف بزرگ سمت راست خط دفاع حریف را دید و توپ را به دیرار رساند تا شوت این بازیکن پس از برخورد به یار حریف، به گل تساوی بخش تبدیل شود.

رئال مادرید ۳-۲ فنرباحچه؛ بنزما (۵۳): ایسکو توپ را به جناح راست برد تا در آنجا وازکز سانتری دقیق به روی سر بنزما داشته باشد و این مهاجم موفق به ثبت هت تریک خود از چند قدمی دروازه شود.

رئال مادرید ۳-۳ فنرباحچه؛ توفان (۵۹): پوتوک با پاسکاری با هم تیمی‌های خود به پشت محوطه جریمه رسید و سپس توپ را برای توفان ساخته و پرداخته کرد تا شوت سرکش این بازیکن همه چیز را برابر کند.

رئال مادرید ۴-۳ فنرباحچه؛ فرناندز (۶۲): فنرباحچه‌ای‌ها تحت پرس حریف توپ را از دست دادند و دیاز پس از صاحب توپ شدن، شوت پای چپی زد که دروازه‌بان آن را مهار کرد، ولی در برگشت ناچو خودش را به توپ رساند و آن را وارد دروازه کرد.

رئال مادرید ۵-۳ فنرباحچه؛ ماریانو (۷۹): ماریانو توپ را به وازکز سپرد؛ شوت این بازیکن در حالتی نامتعادل برگشت داده شد، ولی دیاز به سرعت خودش را به توپ رساند و آن را به تور دروازه فنرباحچه چسباند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الله يارت باد اللهيار
انشاءالله روز هاي بهتر در پيش است
پر توان باش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل