بازدید 5778

تغییرات در روابط عمومی وزارت اقتصاد؛ "حسینی" رفت، "خالصی" آمد

روز گذشته طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد دکتر مجتبی خالصی سکان هدایت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد را در دست گرفت و سیدمالک حسینی بعد از ۵ سال از این سمت کنار رفت. رزومه دکتر مجتبی خالصی نشان می‌دهد که ایشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته اقتصاد به ترتیب از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و استرتکلاید انگلیس فارغ التحصیل شده است.
کد خبر: ۹۱۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰ 31 July 2019
تغییرات در روابط عمومی وزارت اقتصاد؛ روز گذشته طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد دکتر مجتبی خالصی سکان هدایت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد را در دست گرفت و سید مالک حسینی بعد از ۵ سال از این سمت کنار رفت. رزومه دکتر مجتبی خالصی نشان می‌دهد که ایشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته اقتصاد به ترتیب از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و استرتکلاید انگلیس فارغ التحصیل شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، مورخ ۸ مرداد ۱۳۹۸ طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد منصوب شد. سید مالک حسینی که در مورخه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۳ طی حکمی از سوی علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد منصوب شده بود بعد از گذشت حدود ۵ سال از این سمت کنار رفت تا جای خود را به دکتر مجتبی خالصی بدهد.
 

بررسی رزومه دکتر مجتبی خالصی نشان می‌دهد که ایشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته اقتصاد به ترتیب از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و استرتکلاید انگلیس فارغ التحصیل شده است.

کارنامه مدیریتی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد نشان می‌دهد که وی در گذشته مسئولیت هایی، چون "ریاست امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور"، "ریاست امور کمیسیون ها، دبیرخانه‌ها و شورا‌های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (وقت) "، "ریاست سازمان ملی بهره وری ایران"، "مدیرکلی دفتر مطالعات اقتصادی و همکاری‌های بین المللی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور" و " دبیری کمیسیون‌های تخصصی" شورای اقتصاد"، "هیات امنای صندوق توسعه ملی"، "ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی"، "تدوین لایحه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه"، "شورای برنامه ریزی نظام تامین مالی " و "شورای برنامه ریزی سیاست خارجی و تعاملات منطقه‌ای و بین المللی" تهیه و تدوین برنامه ششم و همچنین "مشاورت امور پژوهشی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور "  و "عضویت ستاد برنامه ششم توسعه "  را بر عهده داشته است.

همچنین در سوابق علمی دکتر مجتبی خالصی مواردی، چون تالیف و ترجمه کتب و مقالات متعدد در زمینه‌های "سیاست گذاری اقتصادی "،   "اقتصاد رشد و کارآفرینی"، "اقتصاد بین الملل، بهبود محیط کسب و کار"، "اقتصاد مقاومتی"، "مطالعات تطبیقی اقتصاد ایران"، "نرخ ارز و تورم"، " نظام تامین مالی"  و تدریس دروس مختلف اقتصادی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه تهران با عناوین: "تحلیل محیط کسب و کار ایران"، "مالیه بین الملل"، "اقتصاد کلان"، "نظارت و ارزشیابی توسعه"، "برنامه ریزی و توسعه محیط کسب و کار" به چشم می‌خورد.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، در حکمی که برای انتصاب رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد صادر کرده، اولویت‌های برنامه‌ای این مرکز را مواردی، چون "سیاست گذاری، برنامه ریزی و طراحی شیوه‌های مناسب برای پیشبرد برنامه ها، اهداف، راهبردها، سیاست ها، فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی این وزارتخانه از طریق اطلاع رسانی و انعکاس به موقع، هوشمند و ارایه عملکرد آنها"، "ایجاد زمینه برقراری حسن ارتباط بین مردم، فعالان اقتصادی و مسئولین"، "ارتباط با صاحب نظران، نخبگان و خبرگان اقتصادی کشور"، "هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحد‌های روابط عمومی سازمان ها، موسسات وابسته و واحد‌های استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها" عنوان نموده است.

تابناک اقتصادی در انتها ضمن تشکر از زحمات پنج ساله سیدمالک حسینی در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، برای دکتر مجتبی حسینی رئیس جدید این مرکز آرزوی موفقیت دارد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار