بازدید 5518
گزارش

کناره‌گیری‌عضومخالف‌عرب ازهیات‌مدیره‌پرسپولیس درسکوت

با ادامه حمایت غیرمنطقی وزارت ورزش از عملکرد ضعیف ایرج عرب و ادامه کار او در پرسپولیس، نباید انتظار داشت هاشمی که تخصص بالایی در مدیرت ورزشی داشت، در جلسات هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کند. او که در سایپا مدیریت اصولی و حرفه ای یک باشگاه را پیاده کرده بود، حالا توان تحمل تصمیمات و رفتارهای عجیب و آماتوری عرب را ندارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 30 July 2019

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین چهره های هیات مدیره پرسپولیس مدتی است که از جلسات این باشگاه کناره گیری کرده و به نظر می رسد از شرایط پیش امده توسط مدیرعامل ناکارآمد قرمزها راضی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند صباحی است که در غیاب مهرداد هاشمی یکی از اعضای آن برگزار می‌شود و این در حالی است که هاشمی از زمان حضورش در این پست نقش مهمی را ایفا می‌کرد. او که در سخت‌ترین شرایط مالی و ارزی باشگاه پرسپولیس (در اواخر فصل پیش) مبلغ قابل توجهی را به این باشگاه ترزیق کرده بود، در پایان فصل وقتی با یکسری اقدامات عجیب مدیرعامل باشگاه مواجه شد، واکنش نشان داد.

کناره‌گیری‌عضومخالف‌عرب ازهیات‌مدیره‌پرسپولیس درسکوت

هاشمی که با اصرار برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مدیرعاملی این باشگاه نزدیک شده بود در واکنش به جدایی برانکو و یکسری اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دیگر اعضا هشدار داد در صورت ادامه این روند ترجیح می‌دهد از باشگاه فاصله بگیرد که در نهایت هم این اتفاق رخ داد.

به نظر می‌آید با ادامه حمایت غیرمنطقی وزارت ورزش از عملکرد ضعیف ایرج عرب و ادامه کار او در پرسپولیس، نباید انتظار داشت هاشمی که تخصص بالایی در مدیرت ورزشی داشت، در جلسات هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کند. او که در سایپا مدیریت اصولی و حرفه ای یک باشگاه را پیاده کرده بود، حالا توان تحمل تصمیمات و رفتارهای عجیب و آماتوری عرب را ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر