بازدید 3680

ترافیک نیمه سنگین در 3 محور مواصلاتی

کد خبر: ۹۱۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 30 July 2019

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در سه مسیر پر تردد کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور هم اکنون در آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا مهرویلا و آزادراه قزوین به کرج از از پل حصارک تا مهرشهر و در ادامه مهرویلا تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی در ادامه از وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در محور محور زابل-نهبندان استان سیستان و بلوچستان وزش شدید باد همراه با گرد و غبار دید رانندگان را تا حدودی کاهش داده است، بنابراین توصیه می‌کنیم که رانندگان نکات ایمنی، به خصوص فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با بیان اینکه براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.7 درصد کاهش یافته است، گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین 14.9 درصد است و اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 انجام شده است؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان