بازدید 20684
۴

رتبه دست نیافتنی ورزش ایران در المپیک لندن با طلای هفتم!

کد خبر: ۹۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 28 July 2019

با تائید رسمی دو مدال طلای دیگر برای ایران در المپیک لندن، ایران به رتبه دوازدهم جدول رده بندی مدال‌های المپیک تابستانی بیادماندنی 2012 صعود خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه ۷سال از بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن می‌گذرد، اما هنوز استخراج طلا از این بازی‌ها برای ورزش ایران ادامه دارد و کشف دوپینگ رقیبان در رشته هایی که ایران به مدال های نقره و برنز رسیده بود، باعث صعود عجیب ایران در جدول رده بندی شد و البته نتایج المپیک لندن را به یک نتیجه رویایی و دست نیافتنی در تاریخ تبدیل کرد.

آزمایش مجدد تست‌های دوپینگ ورزشکاران در المپیک لندن به سود ورزش ایران تمام شده و باعث شد ورزشکاران ایران به حق خود بعدازسالها برسند. پیش از این مدال طلای سعید محمدپور و نقره کیانوش رستمی به دلیل دوپینگ رقبای شان تائید رسمی شده بود و حتی خود سایت بازی‌های المپیک لندن این تغییر جایگاه را اعمال کرد.

اکنون نیز باید منتظر اعمال طلای نواب نصیرشلال در وزنه برداری و اخیرا کمیل قاسمی در کشتی آزاد باشیم و زمانی که این اتفاق رخ دهد کشور ایران در جدول رده بندی مدالی بعد از کشور ژاپن در رده ۱۲ بازی‌ها قرار می‌گیرد که رتبه‌ای تاریخی و تقریبا دست نیافتنی خواهد بود. رده بندی مدالی بازی‌های المپیک لندن با اضافه شدن دو طلای جدید ایران به شرح زیر شده است:

رتبه دست نیافتنی ورزش ایران در المپیک لندن با طلای هفتم!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خیلی خوبه
دم احمدی نژاد گرم در همه ی عرصه ها ، گل کاشت
در سال ۲۰۱۲ علاوه بر موفقیت های ورزشی بالاترین تولید ناخالص داخلی برای ایران به ثبت رسید که از تولید ناخالص داخلی مجموع کشورهای اسرائیل و پاکستان بیشتر شد
پاسخ ها
پدرام
| Canada |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بورکینوفاسو رو بادت رفت طرفدارهای اجمدی نژاد هم مثل خودش برق دزدی دارن هاااا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار