بازدید 13937

افزایش احتمال و تقویت مجدد چشم‌انداز استیضاح دونالد ترامپ

دموکرات‌های مجلس نمایندگان و سنای آمریکا، دوباره دست به کار برنامه ریزی در راستای استیضاح دونالد ترامپ شده اند و در همین راستا، از یک دادگاه تا مراحل یک بازرسی ویژه قضایی در مورد اسناد و مدارک موجود در گزارش بازپرس ویژه رابرت مولر را آغاز کند.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 27 July 2019

دموکرات‌های مجلس نمایندگان و سنای آمریکا، دوباره دست به کار برنامه ریزی در راستای استیضاح دونالد ترامپ شده اند و در همین راستا، از یک دادگاه تا مراحل یک بازرسی ویژه قضایی در مورد اسناد و مدارک موجود در گزارش بازپرس ویژه رابرت مولر را آغاز کند.

به گزارش «تابناک»؛ کمیته امور حقوقی و قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده در یک اقدام جدید و جدی در راستای مبارزات قانونی خود علیه دونالد ترامپ اعلام کرده که در پی طرح مسأله اسیضاح رئیس جمهور آمریکاست.

لایحه حقوقی این کمیته، که در اختیار قاضی بریل هاول، قاضی ناظر بر گزارش بازپرس ویژه رابرت مولر در مورد اتهامات دونالد ترامپ،قرار گرفته، بیان کرده است: «اکنون مجلس نمایندگان ایالات متحده، تنها نهادی است که می تواند دونالد ترامپ را به خاطر اعمال و اتهاماتش پاسخگو سازد».

افزایش احتمال و تقوییت مجدد چشم انداز استیضاح دونالد ترامپ

در این لایجه مهمترین نکته، اشاره مستقیم به بندی در قانون اساسی آمریکاست که بر اساس آن، کنگره توانایی استیضاح و برکناری رئیس جمهور مستقر را دارد؛ بندی که به نام اختیارات ماده 1 معروف است.

این لایحه می گوید: «مجلس خواهان بررسی این موضوع است که آیا در شرایط فعلی از تمامی اختیارات ماده 1 از جمله اختیارات قانون اساسی در بالاترین حد آن برای استیضاح، استفاده کند یا خیر؟»

جرولد نادلر، رئیس کمیته قضایی مجلس آمریکا، با طرح این موضوع در همین کمیته و نه از طریق رأی گیری در کل مجلس توانسته است از بحث های تفرقه افکن در مجلس در خصوص استیضاح دوری کند. درخواست استیضاح دونالد ترامپ از سوی دموکرات های برجسته ای همچون سخنگوی اکثریت، نانسی پلوسی، با مقاومت روبه رو شده است، زیرا این درخواست، حمایت جمهوری خواهان سنا را پشت سر خود ندارد.

اما با طرح این موضوع در کمیته قضایی مجلس، نادلر موفق شد، این مسأله را تا حد زیادی دور بزند و احتمالا به خواسته اصلی خود نیز برسد. این درخواست دو روز بعد از آن مطرح شد که رابرت مولر، بازپرس ویژه رسیدگی به اتهامات ترامپ، گزارش نهایی خود را در مورد اتهامات رئیس جمهور در خصوص سوءاستفاده و نقض رفتار عادلانه در محضر دو کمیته مجلس نمایندگان قرائت کرد.

اما جمهوری خواهان و برخی دموکرات ها بیان کردند که گزارش ضعیف و بی بنیه رابرت مولر، چشم انداز استیضاح دونالد ترامپ را بسیار بعید ساخته است؛ هرچند کمیته قضایی مجلس، کار خود را در این خصوص پیگیری کرده است.

داگ کولین نماینده جمهوری خواه در این خصوص گفته است: دموکرات ها حتی بعد از شنیدن گزارش آقای مولر به دنبال طرح استیضاح هستند، ولی استناد به یک ادعای حقوقی بی اساس راه خوبی برای نشان دادن این تلاش نیست.

اما با این حال تعداد نمایندگان دموکرات که بعد از گزارش مولر خواهان طرح استیضاح شده اند، رو به افزایش است و اکنون 99 نماینده دموکرات و یک نماینده جمهوری خواه، جاستین آماش، از این طرح حمایت کرده اند.

دموکرات های مسئول طرح بیان کرده اند، روز جمعه شهادت و گزارش مولر را به عنوان یک نقطه عطف در این موضوع مد نظر دارند و به دنبال جمع آوری اسنادی هستند که به عنوان تخلفات اساسی آقای ترامپ مطرح است.

نادلر بیان کرده است که کمیته به دنبال ادامه بازرسی های خود در این خصوص خواهد بود و قرار است مشاور ارشد سابق کاخ سفید یعنی دونالد مک گان را برای شهادت در اوایل هفته آینده به این کمیته دعوت کند.

مشاور ارشد سابق کاخ سفید، نقش پررنگی در گزارش مولر داشته است، زیرا مهمترین و اساسی ترین لحظات رئیس جمهور و دیدارهای وی را شاهد بوده و بخشی از آنها را مستندسازی کرده است.

گزارش مولر اشارات متعددی به چندین مورد تخطی از اصل عدالت در رفتار و اقدامات رئیس جمهور آمریکا ـ چه در دوران انتخابات و چه بعد از آن ـ داشته است؛ اما مستقیم اشاره ای به وارد ساختن اتهام به دونالد ترامپ ندارد.

نادلر گفته که درخواست بررسی قضایی و شهادت در این خصوص به معنی آن است که طرح استیضاح، تنها در حالتی کلید خواهد خورد که موفقیت آن تضمین باشد و همچنین به عنوان بخشی از یک بازرسی بزرگ تر در مورد اقدامات خارج از قانونی ترامپ دیده شود.

دموکرات های مجلس امیدوارند این لایحه از سوی قاضی هاول تأیید شود و بیان کرده اند از آنجا که مستقیم درخواست طرح استیضاح را نداده اند، امید زیادی دارند که این درخواست اجابت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۲
دلخوش به استیضاح ترامپ نباشید 8 سال رییس جمهوره
پاسخ ها
توسی
| Italy |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خدا بخیر کنه اگ دوباره رای بیاره ۴سال دومش که تندتر میشه و ریس جمهور بعدیمون باید باهاش یکاری بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
نه تنها ترامپ امریکا نمیره بلکه درانگلستان هم یک ترامپ روی کارامده !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بارو بستی آ داداش!8 سال کاسبی نوشِ جوونت...!دلالی؟
دلتونوبه این حرفاخوش مکنید ویقیین داشته باشید که ترامپ باردوم هم رییس جمهورخواهدشد
پاسخ ها
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اینکه ترامپ لستیضاح بشه بسیار بعیده
ولی اینکه رییس جمهور بشه هم ضعیفه
اینبار دموکرات ها با برجسته سازی خطر ادامه حضور ترامپ رای او را خواهند شکست و ایران و روسیه و چین هم به این موضوع کمک خواهند کرد
زمانیکه روزی ۳ میلیون بشکه میفروختیم(اواخرسال۹۶) و درامدارزی مان بالا بود و تحریمها برداشته شده بودند دلاربالای۱۴هزارتومان سیرمیکردحالا که ۲۰۰ هزاربشکه هم نمیتوانیم بفروشیم و قیمت اجناس هفتگی وروزانه درحال افزایش است دلار درمحدوده ۱۱تا ۱۲هزارتومان است به این میگویند بازی با اعداد عین این اتفاق دربورس هم می افتد منتهی درجهت عکس این یکی رابه زورپایین می اورند ان یکی رابه زوربالا میبرند برای دلار گرای ۱۰ هزار تومان میدهند وبرای بورس گرای ۳۰۰ هزارواحد !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
اواخر 96 و حتی اوایل 97 دلار حدود 4 تا 5 تومان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بدبختی ما گره زدن اقتصادمون به نفت .خوشبختانه امسال بودجه رو 300 هزار بشکه بستن که حرکت هوشمندانه ای بود
شهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این تحلیل شما کپی تحلیل کارشناسا من و تو یا بی بی سی ولی واقعیت اقتصاد ایران این نیست .مشکل عدم درست نظارت و کنترل
خیلی دله خجسته ای دارین
احتمالا تا اخر دور دوم ریاست جمهوری ترامپ جمهوری اسلامی تابناک و دموکراتها دنبال استضیاح ترامپین
تلاش کن برادرتلاش
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
خداییش خیلی خندیدم
به همین خیال باش !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
قبلش ؛ 2 ریال بده آش
اقتصادکشورومعیشت مردم رابه این شایعات بی اساس گره نرنید
چشم اندازی براش متصور نباشید! باوجود تمام انتقادات در محافل سیاسی امریکا شاخص های اقتصادی را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده ازجمله اشتغالزایی کم نظیر در تاریخ امریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
با ابزار تحریم داره با کل دنیا می جنگه، منتظر روزی باش که دنیا به دلار پشت کنه وامریکا را کله پا کنه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
فقط موضوع اقتصاد مطرح نیست؛حس ناسیونالیسم ووطن دوستیو در آمریکا تقویت کرده!وافول هژمونی .ایالات متحده رابه تاخیرانداخت .افول امپراطوریها دفعتا رخ نمی‌دهد وطی سالیان ودهه ها بلکه سده ها شکل میگیرد.
دوست صمیمی ترامپ اسمش هست Jeffrey Epstein و ترامپ ازش تعریف زیادی میکرده، حالا این آقای Epstein رو به جرم روابط جنسی با دختران زیر سن قانونی و نوجوان گرفتن و در حال محاکمه است. ترامپ در یک مصاحبه از Epstein به عنوان یک دوست عالی که علاقه به دختران جوان داره تعریف کرده. بعید نیست خود ترامپ نیز علایق مشترک با EPstein داشته باشه. و امیدوارم یک روز افشا بشه و در دادگاه محاکمه بشه
ترامپ برکنار شد . خوشحال باشیم
شما در ایران زیاد دلتان را خوش نکنید.این ترامپ نه تنها استیضاح نمی شود بلکه دور بعد هم رئیس جمهور می شود
پلوسی گفته ترامپ رو اگر میخوایم استیضاح کنیم باید یک پرونده قوی علیه او داشته باشیم. چون مثل باکتری که مقاوم بشه، نه تنها استیضاح کمکی نمیکنه بلکه باعث تقویت ترامپ میشه. چون وانمود میکنه که مورد ظلم توسط دموکرات ها قرار گرفته. البته نقل بنده از پلوسی نقل به مضمون هست.
نوشتن این ها هیچ فایده ای نداره..نه تنها ترامپ استیضاح نمیشه بلکه ۴ سال دیگه هم سرکارش هست.
این تحلیل ها مثل استیضاح و بازخواست و تخلفات و .... اینا رو رویاهای خوبی هستن .
اما واقعیت داره طور دیگه ای اتفاق میافته .
استیضاج ترامپ و فقط یک مشت خواب و خیال هست
اگر ترومپت برکنار شود ، یک نوکر دیگر صهیونیسم جهانی روی کار می آید که شاید بمراتب از این دلقک پیر ، نااگاهتر باشد . تا رژیم اشغالگر قدس روی کار است ؛ نکبت ادامه دارد .
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ترامپ نا آگاه نیست قطعا
این مصداق بارز مرغ همسایه غاز
بابا این همه بدبختی این دولت و شخص رئیس سر کشور اورده حرف سئوال ازش میشه انگار استغفر اله خدا را میخواهند باز خواست کنند انوقت استیضاح ترامپ خوشحالی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
رئیس جمهور محترم گفتند اختیارات بیشتری میخوام
فکر نان باشید که خربزه اب است
هرچه روحانی استیضاح شدترامپ هم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
شما روحانی با ترامپ مقایسه نکن امروز ریال ایرانی قویترین پول در جهان اقتصاد ایران با ثباترین اقتصاد جهان خود ایران راحت میشه به حاکمان اعتراض کرد و ازادترین کشور جهان بس دلیلی برای برکنار کردن روحانی نیست عکس ترامپ که مردم و اقتصاد امریکا نابود کرد
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
هر چه یا هر وقت؟
بحث استیضاح و رای گیری برای ان در دوران ریاست جمهوری کلینتون باعث محبوبیت بیشتر کلینتون شد و برای دور دوم هم به ریاست جمهموری انتخاب شد این بحث ها فقط محبوبیت ترامپ را بالا می برد
قبل از انتخابات فایل صوتی حاوی زننده ترین کلمات ممکن ، از ترامپ پخش شد ولی وی باز برنده انتخابات شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
چون مردم آمریکا عاشق پوپولیست هستن
شتر در خواب بیند پنبه دانه !!!!!!!!
ترامپ ۲ دوره رییس جمهور خواهد بود
تو این افزایشها جنس از دولا ر هم حساب کنی پیشی گرفته
چقدر ما خوشحالیم !!!
اگر قرار به استیضاح باشه اولویت با استیضاح حسن روحانی است

دل به استیضاح ترامپ نبندید . ترامپ بهترین و موفقترین رییس جمهور ۵۰ سال اخیر آمریکاست
عملکرد دولت خودمان را در یک نگاه کنیم در هر زمینه ای میبایست استیضاح شود و مهمتر از آن مجلسی که شریک در این عملکرد میباشد دست از سر دنیا بر دارید و چاره ای برای مملکت خومان داشته باشیم
عملکرد ترامپ برای کشورش خوب بوده . محبوبیت زیادی داره و مطمئن باشین رئیس جمهور میشه . توافق با ترامپ الان راحت تره . چرا ؟ 1- ترامپ اگه رئیس جمهور شد قدرت بیشتری داره و فشار بیشتری میاره با این خال میشه یک توافق خوبی چه الان چه بعد باهاش کرد. 2- اگه رییس جمهور نشه و دموکرات ها بشن چون حزب رقیب آنها را رصد می کند و می دانند توافق قبلی زیاد باب میل نبوده سخت گیری بیشتری در مذاکرات انجام می دهند و مطمئن باشید به برجام بر نمی گردند.
با حلوا ، حلوا دهن شیرین نمیشه داداش، و به قولی برو فکر نون کن که خربزه آبه
از روزی که این بابا اومده راس کار هی دارید می گید داره میره !!!!، نه خیر دادش، داره میاد ، نشونش هم آماری محبوبیتشه که هر روز داره افزایش پیدا می کنه!
ترامپ خودش گفته که از خداشه استیضاح بشه آرائش رو بالا می بره!
ترامپ خودش گفته که از خداشه استیضاح بشه آرائش رو بالا می بره!
شما جلو دزدها واختلاسگرها وژن های آقا زاده ها رو بگیرین اینقدر بیت المال رو نخورن به ریش مردم بخندد نمیخاد پیگیر استیضاح ترامپ باشین.
استیضاح شود یا نشود هیچ تفاوتی به حال مردم ایران ندارد. اگر ترامپ یا هر رییس جمهور بدی در امریکا بر مسند قدرت باشد فشار بر مردم ایران از جانب امریکا است و اگر در امریکا رییس جمهور متعادلی بر مسند باشد فشار بر مردم ایران از جانب مسئولان و اصولگرایان است. پس هیچ فرقی ندارد استیضاح شود یا نه
نباید از نبود ترامپ خوشحال شد . این دیوونه باعث بی نظمی در جهان میشه و اعتبار آمریکا رو تو حل مسائل بین المللی از بین میبره .اتفاقا این آدم باعث میشه اتحاد استراتژیک بین آمریکا و خیلی از کشورها از بین بره و بطرز عجیبی بنفع ایرانه .
حداقل دستمزد در دوره ترامپ به ساعتی بالای۱۵دلاررسیده یعنی روزی حدود یک ونیم میلیون تومان ما! دموکراتها وجوداینکاررو ندارن بخاطر محبوبیت ترامپ
ترامپ یا دموکرات فرقی برای ایران نمیکنه . اینا همش بازیها سیاسیه .
مثلا دوران ترامپ یا کلینتون اوضاع خیلی خوب بود ؟! اینا همش سیاسی بازیه
دموکرات ها احمق هستند... چون مدرک ندارند خودشان به آب و آتش میزنند...
وقت کشور و مردم را با این دلخوشی های بچگانه نگیرید با این وضعی که ایران پیدا کرده هیچ امیدی برای بهبود اوضاع نیست
اگر هواخواهان ترامپ با طرح اسيضاح ترامپ بخيابان بريزند نظام حاكم نيروى ووسيله اى براى جمع كردن انها ندارد پس اسيضاح انجام نمى شود
بابا همه هم تو ایران یاد گرفتیم هم سیاستمدار باشیم هم اقتصاد دان . فقط یه ارقامی میشنویم مثل صادرات بشکه نفت یا قیمت دلار بعد مثل یسری بظاهر کارشناس شروع میکنیم حرف زدن . اقتصاد و سیاست یک یا دو فاکتور مطلق نداره . خیلی از فاکتورها رو ما مردم عادی نمیدونیم
نه تنها ترامپ استیضاح نمیشه بلکه یک دوره ۴ ساله دیگه هم رئیس جمهور هست جنگی اتفاق نمی افتد دلار کیفی میره بالا میاد پائین شاخص بورس پائین است کالاهای اساسی روزانه گران میشود ویلاهای میلیاردی تو تهران اختلاس های نجومی و هزاران مورد شادی بخش دیگر از برکات است رابطه با مسئولان ایران ندارد مقصر استکبار جهانی است
فکر نان باش که خربزه آب است و ما را چه کار به ترامپ که در مقابل دشمنان خارجی سخت ایستادیم و خم به ابرو ندادیم. مشکل ما از داخل است که از درون در حال پاشیدن است. از آموزش و پرورش مان بگیر تا وضعیت ریال و معیشت مردم. اگر امروز ما قاجار را به خاطر زمین و پهلوی را به خاطر نفت لعن می کنیم یقین بدانید که آیندگان هم دولت مردان ما را به خاطر از دست دادن دیگر منابع شماتت خواهند کرد چون زمین و نفت در مقابل دیگر منابع ارزشی ندارد
آیا خقت دشمن من پیروزی برای منست؟
در اینمورد به دلایل زیر چنین نیست.
۱ / ترامپ هیچ فرمان عمده ای را نمیتواند از خود بتنهایی صادر کند و تصمیمات در بانکهای خصوصی وال استریتی گرفته میشوند.
۲/ مشکل کنونی ام.آمریکا به اوباما های سبزها و ترامپ های اصلاح طلب‌ِ مذاکره جو مربوط نمیشود، بلکه در جوهر راهبرد امپراطوری خود نهفته است.
۳/ این راهبرد امپراطوری در نتیجه قروض سنگین و از دست دادن یال و کوپال بخاطر سالیان دراز تلکه گیری و تنزیل خواری و اداره مرکز قمار بورس آنهم بصورت انحصاری با اتکاء به پنتاگون، همگی بامرز هایی بسنگینی کوه البرز برخورده اند و دیگر امکان تغییر و پیشرفت ندارند و بصورت موجی بر پوزه امپراطوری میکوبد.
۴/ از انقلاب بهمن ۵۷ سراسر جهان تکان خورده است و کشورهای عمداً عقب نگاه داشته شده دیگر این غارت و زورگویی را نمی پدیرند. (جلوگیری از پیشرفت فنی کره شمالی و ایران… که مشت نمونه خروار است)
۵/ ام.آمریکا و متحدش اروپا هفتاد سال است که از جنگی بجنگ دیگر روانند و در همه آن‌ها شکست‌ خورده و با حرفهای توخالی سعی کرده‌اند شکست استراتژیک خود را دگرگون جلوه دهند. ولی دست اندر کاران کاخ سپید و وال استریت بخوبی از آن مطلع و در محاسبات خود آن‌ها را در نظر میگیرند.
۶/ مردم آگاه و نیمه آگاه و حتی بخشی «بمن مربوط نیستِ» آمریکا از توخالی بودن زرق و برق در لوس انجلس ها و مراکز دیگر مطمئن شده و میدانند که بزودی دستشان از آن‌ها دور میماند که خود بزرگترین خطر برای امپراطوری گردیده و میداند با شهادت های دروغ و ترور افراد «واترگیت ها» دیگر نمیتواند مردم را ساکت کند
۶/ ترور خیابانی در حسابرسی های خصوصی افراد غیر مافیایی مانند دانش آموزان و نوجوانان که با اسلحه گرم یکدیگر را از بین میبرند، برای سرنگون کردن چنین رژیمی کافیست (یک ونیم میلیون نفر فقط در ۵۰ سال!)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اگر واقعا به چیزهایی که گفتی ، اعتقاد دارید که واویلا و بهتر است که قدری واقع بینانه تر و عمیقتر در این مباحث وارد بشی ولی اگر عضو و یا استخدام ارگان خاصی هستی و مجبور به ...........
توی دنیای فعلی

و بین تمام کشورها

تنها کسی که لایق استیضاحه

روحانی و دولتشه

و تمام نمایندگان فعلی مجلس
مشکل ایران ترامپ نیست ترامپ فقط یه دلقک
می بینید نظر مردم چیست. چرا چنین خبر های نشر داده می شود.
.30 سال پیش زمانی دکتر مولای در کیهان از افول امریکا سخن میگفت.حالا هم شما خبرنگاران دروغگوی که همه دنیا فهمیده اند از ایتیضاح ترامپ سخن می گویند
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جوجه رو آخر پاییز میشمارند.
دیگه افول از این روشن تر که ایران مدت شش سال است که در سوریه میخ یک سانتی توی کفش آمریکا گردیده است و بغیر از اسد و حزب الله همه با نیمه راه بودن اثری نداشت و آمریکا اذعان داردکه ادامه جنگ در سوریه حز خسارت نتیجه دیگری ندارد. آیا بغیر از این است که ایران پهباد آمریکایی را هدف قرارداد. آیا بغیر از این است که کشتی های هواپیما بر آمریکایی در دریای هند پهلو گرفتند و بخلیج پارس وارد نگردیدند. باوجودیکه ایران را با آنها در خلیج پارس تهدید کرده بودند.
یمن کوچولوی مبارز هم ارباب و هم گاو شیرده و اصحاب را تاکنون جانانه به استرس واداشته است.
دروران قلدری با تجاوز و قتل عام در قاره ها دیگر سپری گردیده است.
حالا ترامپ استیضاح و عزل بشه، یکی دیگه مياد و کار او را ادامه ميده، به این دلخوش نباشید جواب نمیده
بنا بر اظهار نظر وزیر خارجهٔ ایران که اطلاعات خود را از دیپلماتهای درون امریکا میگیرد ، امکان انتخاب مجدد ، دونالد ترامپ برای دور دوم ریاست مجهوری بیش از ۵۰٪ میباشد ؟ بقولی دلخوش به استیضاح ،و یا فوت دشمن نباشید ، اگر مدیریت دارید و پاکدست ،و صادق هستید ، وظیفهٔ خود را بدرستی انجام دهید ، آیا این حجم از فساد در کشور ناشی از مدیریت دشمن است؟
وقتی بی بی (شاهزاده صهیونیستها) و نی نی (شاهزاده عرعرستان) صداشون درنمیاد یعنی خیالشون راحته! شمام خیالتون راحت آقابزرگشون هست حالاحالاها!
این حرفها را برای دلخوشی مردم میزنید؟ هیهات
آمریکائیها چه حزب دموکرات چه جمهوری خواه هیچ وقت به برجام برنمیگردند چون شرایط تغییر کرده و در حال حاضر خود چین و روسیه رقیبی برای آمریکا هستند و دیگر زمان اوباما گذشته که باهم متحدتربودند الان دوران جنگ اقتصادی است و درهمچین شرایطی رقابت ترامپ در انتخابات 2020 با دموکرات ها ترامپ پیروز انتخابات خواهد بود چون دموکرات شاید سیاستمدار باشند اما از اقتصاد چیزی نمی دانند واگر ترامپ رای بیاورد به نفع آمریکا خواهد بود....
دونالدترامپ،آخرین ورژن لیبرال دموکراسی غربی به رهبری آمریکاست، اوبارهاوبارها جلوی دوربین ها خبرنگاران ازعلاقه اش به روابط... بادخترخودش گفته، و رفتارهای عجیبی با زنان رنگین پوست کنگره داشته و.... خب مطمئنا بازهم رئیس جمهورآمریکاخواهدبود، چون مردم امریکادقیقا کارهایی راانجام می‌دهدکه ترامپ دوست داره
شما ترامپ رو ازدید ایران نگاه نکنید ازدیدیک آمریکایی نگاه کنید که درمدتی کوتاه میلیاردهادلار به خزانه کشورشان سرازیر کرده
باش تا صبح دولتت بدمد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر