بازدید 3781

عمران زاده: درآکادمی فهمیدیم فتحی استقلالی نیست

کد خبر: ۹۱۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 27 July 2019

مدافع سابق استقلال با گلایه از بعضی‌ها که گفتند او می‌خواسته از برخی بازیکنان رده پایه پول بگیرد، گفت: «وقتی ما این اتفاقات را دیدیم با نوازی قرار گذاشتیم تیم را ببندیم و بعد استعفا بدهیم. برای ما حرف در آوردند که این‌ها پول گرفتند، ولی وقتی خطیر از آقایان سوال کرد که آیا واقعا خودتان دیده اید که مربیان جوانان پول گرفته اند، بعد هم در جواب گفتند نه، ما هم شنیده ایم که پول گرفته اند. حتی معاون باشگاه خودش گفته بود اگر مدرکی از پول گرفتن این‌ها دارید ابتدا بیاورید روی میز من بگذارید.»

به گزارش تابناک ورزشی، حنیف درباره سبک و سیاق مدیریت فتحی هم گفت: «او رور راست نیست. کجای دنیا یک تیم ۱۵ بازیکنش می‌روند؟ مثلا در پرسپولیس سروش را نخواستند، آن هم زمانی که بازیکنانشان را گرفته بودند، سپاهان یک یا دو بازیکنش رفت، ذوب‌آهن هم همینطور، اما استقلال اول بازیکنانش را رها کرد و بعد به فکر بازیکن گرفتن افتاد. شک نکنید بازیکنانی که رفتند از استقلال شکایت می‌کنند. من در استقلال صداقت ندیدم. تا حالا هم چنین مدیریتی در این باشگاه ندیده ام. یک سال من را دنبال دواندند آخرش یک میلیون ندادند که دلخوشم کنند.»

عمران زاده در ادامه با دیدن چند تصویر حرف‌های جالبی زد. او ابتدا درباره صحنه پنالتی مشکوکش مقابل استقلال در زمان حضور در صبا گفت: «خدا شاهد است عمدی پنالتی نکردم.»

او با دیدن تصویری از رحمتی و سوال مجری که رابطه شما همواره بالا و پائین زیاد داشته و آیا معتقدی او باعث جدایی ات از استقلال شد گفت: «رحمتی هم اتفاقی من بود. با او حرف زدم. سوء تفاهمات برطرف شد. من بعد‌ها نامه‌ای در باشگاه دیدم که منصوریان بنده را به خاطر کهولت سن رد کرده بود! بعد رفت جپاروف ۳۶ ساله را به استقلال آورد.» عمران زاده بعد از دیدن تصویر درگیری اش با سوشا مکانی در دربی گفت: «او به هوادران استقلال توهین کرد و حقش بود!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی