بازدید 3244

گزارش سایت عراقی از مذاکرات بیرانوند با باشگاه‌های اروپایی

کد خبر: ۹۱۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 27 July 2019

پایگاه خبری السومریه عراق در گزارشی به بررسی وضعیت علیرضا بیرانوند و پیشنهادی این بازیکن پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، پایگاه خبری السومریه عراق در گزارشی پیرامون تمایل باشگاه‌های اروپایی به جذب دروازه‌بان باشگاه پرسپولیس نوشت: همبازی بشر رسن که با مهار پنالتی رونالدو مشهور شد گزینه مورد علاقه باشگاه‌های اروپایی در فصل نقل و انتقالات است.

در گزارش السومریه آمده است: علیرضا بیرانوند مورد توجه تعداد زیادی از تیم‌های اروپایی از کشور‌های ایتالیا، ترکیه، بلژیک و حتی اوکراین قرار گرفته که مایل به جذب این دروازه‌بان در فصل نقل و انتقالات فعلی هستند. بیرانوند با مهار ضربه پنالتی کریس رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ مشهور شد و البته با عملکرد درخشان در لیگ ایران در ۳ فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی باشگاه تورینو به دنبال جذب بیرانوند است در حالی که تورینو تنها باشگاه ایتالیایی نیست که برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان ایرانی تلاش می‌کند. آتالانتا و کالیاری دیگر تیم‌های ایتالیایی هستند که بیرانوند را می‌خواهند. همچنین تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه در کنار باشگاه خنک بلژیک و دیناموکیف اوکراین با این دروازه‌بان ارتباط برقرار کرده‌اند. السومریه همچنین در این گزارش بیرانوند را ۲۸ ساله توصیف کرده و می‌نویسد: همبازی بشار رسن در باشگاه پرسپولیس در سه فصل پیاپی همراه با این باشگاه قهرمان لیگ فوتبال ایران شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی