بازدید 3821

زیدان:خوردن ۷گل؟ بازی برای اتلتیکو دوستانه نبود!

این تیم باانگیزه است و تلاش خواهد کرد این باخت را جبران کند. بازی امروز دوستانه بود، ولی برای اتلتیکو مادرید نه! کاملا مطمئن هستم که این تیم در فصل پیش رو خوب کار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 27 July 2019

زیدان مثل همیشه مسئولیت باخت تیمش را بر عهده گرفت و اطمینان داد فصل خوبی در انتظار رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی، زین الدین زیدان به شکست تاریخی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید در آمریکا واکنش نشان داد. ساعتی پیش در چارچوب گینس کاپ ۲۰۱۹، رئال مادرید در سومین بازی تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف رقیب همشهری، اتلتیکو مادرید رفت و با ارائه عملکردی فاجعه آمیز، ۳-۷ مغلوب شد تا یکی از سنگین‌ترین باخت‌های تاریخش را تجربه کرده باشد. اگرچه این بازی دوستانه بود، اما اختلاف ملموس سطح بازی دو تیم باعث شده تا نشریات مادریدی از حالا نسبت به آینده تیم زیدان ابراز شک و تردید کنند.

real madrid-رئال مادرید-سرمربی-فرانسه-گینس کاپ-آمریکا

به نوشته ال چیرینگیتو، زیزو پس از بازی گفت: اتفاقی که افتاد این بود که ما بازی را بسیار بد شروع کردیم. پس از ۸ دقیقه دو گل عقب بودیم. نیمه اول اصلا خوب نبود و هیچ کار مثبتی نکردیم. هفت گل دریافت کردیم و چنین اتفاقی نمی‌تواند برای رئال مادرید رخ بدهد. بازیکنان هم کاملا ناامید هستند. با این حال، بازی دوستانه بود و نباید بیش از حد به آن بها داد. وقتی در ابتدای بازی ۲ گل دریافت می‌کنید، کار شما سخت‌تر هم می‌شود، چون مجبورید حمله کنید و طبعا فضای بیشتری به حریف خواهید داد. تنها نگرانی من شروع بد تیم است که به هیچ عنوان با فشار و جنگندگی لازم کار نکردیم.
وقتی با این نتیجه شکست می‌خورید یعنی هیچ چیز درست پیش نرفته است. یعنی همه مقصر هستند. اول از همه من. نمی‌توان یک یا دو نفر را مقصر دانست. کاری که باید انجام بدهیم این است که هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم. انگیزه داریم. فصل خوبی خواهیم داشت. طبعا امروز نمی‌توانیم خوشحال باشیم، ولی مطمئنم که این تیم، به خوبی رقابت خواهد کرد. به تکرار اشتباهات فصل گذشته اهمیتی نمی‌دهم، ولی مشخص است که این مسئله آزارم می‌دهد و نگرانم می‌کند.

کوبو؟ امروز زمانی به میدان آمد که نتیجه مشخص شده بود. وقتی به مادرید برگشتیم، تصمیم مان را درباره او و سرنوشت اش خواهیم گرفت. درباره نقل و انتقالات؟ در حال حاضر ترکیب تیم همین است که می‌بینید. این تیم باانگیزه است و تلاش خواهد کرد این باخت را جبران کند. بازی امروز دوستانه بود، ولی برای اتلتیکو مادرید نه! کاملا مطمئن هستم که این تیم در فصل پیش رو خوب کار خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل