بازدید 4401

مذاکره بارتومئو و الخلیفی بر سر نیمار به بن بست خورد

کد خبر: ۹۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 25 July 2019

روز به روز از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا کاسته می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته موندو دپورتیوو، انتقال نیمار به بارسلونا دشوار و بعید است. اول از همه به این خاطر که پاری سن ژرمن رسما اعلام کرده برنامه‌ای برای فروش ستاره برزیلی‌اش ندارد. اخیرا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا برای جویا شدن شرایط نیمار با ناصر الخلیفی تماس گرفته است.

در این تماس، رئیس قطری پی اس جی به بارتومئو اعلام کرده باشگاهش قصد فروش نیمار را ندارد. بارتومئو در این تماس از همتایش درخواست کرده اگر روزی تصمیم به فروش نیمار گرفت، بارسلونا را در جریان بگذارد؛ بنابراین کار از همان مرحله اول لنگ است. بارسلونا مادامی که نیمار از نظر پاری سن ژرمن فروشی نباشد، اقدامی برای جذب او انجام نخواهد داد. بارسا قصد ندارد رقم سرسام آوری برای بازگرداندن نیمار - خواسته پاری سن ژرمن - هزینه کند و حتی اگر زمان قرار بر انجام این انتقال شد، صرفا با معاوضه بازیکن بین دو باشگاه قابل تحقق خواهد بود. بارسلونا همچنین هر گونه مذاکره با نیمار یا پدر او را تکذیب می‌کند. اگرچه برخی از منابع مدعی شده‌اند بارسا اخیرا با نزدیکان نیمار تماس‌هایی داشته است.

گفته می‌شود یوونتوس و رئال مادرید هم وضعیت نیمار را زیر نظر دارند. گفتگوی بارتومئو و الخلیفی را چند منبع اسپانیایی دیگر هم تایید کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی