بازدید 5091

دستگیری دو مسافر خشن با اقدام به موقع پلیس

کد خبر: ۹۱۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 25 July 2019

دو مسافر خشن که به همراه یک همدست فراری شان، راننده مسافرکشی را با تهدید اسلحه مجبور به بردن آن‌ها به تهران کرده بودند قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه دیگری دستگیر شدند.

به گزارش میزان، سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته واحد گشتی این کلانتری برای سوختگیری به پمپ بنزینی در این محدوده مراجعه کرده بودند؛ ماموران در حال سوختگیری متوجه شدند کمی پایین‌تر از محل پمپ بنزین، فردی از یک خودرو به بیرون پرتاب شد و در ادامه خودروی مذکور که یک دستگاه پژو ۲۰۶ بود با سه سرنشین از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران وارد عمل شدند و با سوار کردن شاکی اقدام به تعقیب و گریز پلیسی با متهمان کردند که پس از گذشت نیم ساعت بالاخره متهمان در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با اینکه ماموران دستور ایست صادر کرده بودند دو نفر از سارقان متواری شدند و یکی از آن‌ها با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یک واحد گشتی دیگر نیز در حال اعزام به محل بود مشخصات افراد متواری به او و واحد‌های گشتی دیگر مستقر در این محدوده اعلام شد که با اقدام به موقع واحد گشتی اعزامی، متهمی دیگر کمی بالاتر از محدوده توقیف خودروی سرقتی دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: متهمان و شاکی به کلانتری دلالت داده شدند که شاکی در توضیح شکایت خود اعلام کرد: روز جاری در یکی از شهر‌های همجوار تهران مشغول مسافرکشی بودم که این سه نفر به زور سوار خودروی من شدند و با استفاده از یک سلاح کمری گرم و یک قبضه سلاح سرد تهدیدم کردند که آن‌ها را به تهران ببرم.

شاکی با بیان اینکه با توجه به عدم شناخت کافی از سوی متهمان نسبت به تهران آن‌ها را مدتی در تهران چرخانده است بیان کرد: چون می‌دانستم بنزین خودرو در حال اتمام است مدتی آن‌ها را در تهران چرخاندم و قرار شد برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین برویم که این متهمان با دیدن ماشین پلیس ترسیدند و مرا از خودرو به بیرون پرتاب کردند و از محل متواری شدند.

با مشخص شدن وجود سلاح در دستان متهمان، آن‌ها تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفتند و بیان کردند که سلاح توسط یکی از آن‌ها بین شمشاد‌های خیابان در همان حوالی توقف خودرو که متواری شده بودند پنهان شده است.

در ادامه سریعا ماموران عملیات کلانتری مهرآباد به محل اعلامی اعزام و موفق به کشف دو قبضه سلاح گرم و سرد در محل شدند؛ بنابراین گزارش، تلاش‌های پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده نیز جریان دارد و تا به الان مشخص شده است دو متهم دستگیر شده به اتهام حمل سلاح گرم، سابقه زندان دارند.

تحقیقات در این پرونده با نظر مقام محترم قضائی همچنان جاری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر