بازدید 4825

افشاگری عزیزمحمدی:سازمان لیگ به چندباشگاه گفت درجام شهدا شرکت نکنند

کد خبر: ۹۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 24 July 2019

رئیس اتحادیه باشگاه‌ها گفت: سازمان لیگ به چهار باشگاه حاضر در جام شهدا گفت که در مسابقات شرکت نکنید.

به گزارش تابناک ورزشی، عزیز‌الله محمدی در حاشیه برگزاری جام شهدا گفت: به احترام خون شهدا که همه ما مدیون آنها هستیم برای چهارمین سال پی در پی جام شهدا را برگزار می‌کنیم. در سه دوره قبل سازمان لیگ این مسابقات را برگزار کرد و در این دوره اتحادیه باشگاه‌ها این وظیفه را بر عهده گرفت. با توجه به اینکه شرایط برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی و دستگردی مهیا نبود، ورزشگاه شهر قدس را مدنظر قرار دادیم که شدیدا مورد استقبال شهردار، فرماندار و نماینده مجلس این شهر قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا قرار بود تیم‌های پرسپولیس، سایپا، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در این جام شرکت کنند. رسول خطیبی با من تماس گرفت و گفت؛ ما برادر شهید هستیم و چرا تیم ماشین‌سازی را دعوت نکردید. وقتی تیم صنعت نفت کنار کشید به خطیبی زنگ زدم و گفتم ماشین‌سازی را جایگزین نفتی‌ها کردیم که ابتدا پذیرفت اما بعد به یکباره کم لطفی کرده و کنار کشیدند. فولادی‌ها هم شب گذشته ساعت 22 به ما اعلام کردند که 6 بازیکن‌شان به تهران نیامدند و نمی‌توانند در این جام شرکت داشته باشند. به هر حال تیم‌های نیروی زمینی و شاهین بوشهر به این جام اضافه شدند که با یکدیگر هم مصاف داشتند.

رئیس اتحادیه باشگاه‌ها در پاسخ به این سوال که چرا قرار بود بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود؟ عنوان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ خواستار این بودند بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود از این جهت که آنها از قبل مشخص کرده بودند ورزشگاه‌هایی که دوربین، گیت و بلیت فروشی الکتریکی و همچنین صندلی‌های شماره گذاری شده ندارند نباید در آنجا هیچ مسابقه‌ای برگزار شود. در این زمینه رایزنی‌های لازم انجام شد و با اعلام تاج به مسئولان فدراسیون مبنی بر نهایت همکاری برای برگزاری جام شهدا، قرار شد بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود. ورزشگاه شهر قدس فقط بلیت فروشی الکتریکی و صندلی شماره‌گذاری شده ندارد و بقه امکاناتش خیلی خوب است.

محمدی در خصوص اینکه تقدیری از خانواده شهدا پیش از آغاز بازی‌ها انجام نشده است،‌ گفت: امیدوارم در بازی فینال بتوانیم این اتفاق را جبران و از این عزیزان قدردانی کنیم. باید همه بسیج شوند تا این بازی‌ها به خوبی برگزار شوند. الان هم نگذارید مسائل را زیاد باز کنم، صلاح نیست زیاد این این مسائل را باز کنیم!

رئیس اتحادیه باشگاه‌ها در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با برگزاری جام شهدا مخالف بودند،‌ گفت: فدراسیون مخالفت نکرده بود! آنها فقط می‌گفتند چون اینجا استاندارد لازم و بلیت‌فروشی الکترونیکی و گیت‌های الکترونیکی را ندارد، بازی بدون تماشاگر باشد. در غیر اینصورت مخالفتی نداشتند.

محمدی بار دیگر در مورد حضور خانواده‌های شهدا تصریح کرد: امروز که این خانواده‌ها به استادیوم نیامده بودند، به خاطر اینکه تا همین الآن در تلاش بودیم تا بازی‌ها را برگزار کنیم! بنیاد شهید هم بلاتکلیف بود که بازی‌ها برگزار می‌شود یا خیر. همین امروز از سازمان لیگ گفتند بازی‌ها یا بدون تماشاگر باشد یا برگزار نشود. به ما هم نگفتند، به چهار باشگاه زنگ زده بودند که در مسابقات شرکت نکنید! من به سازمان لیگ و فدراسیون هم حق می‌دهم که می‌خواهند بازی‌ها را با استاندارد برگزار کنند، اما من گفتم این مسابقات با بازی‌های رسمی فرق دارد و مردم هم اگر به ورزشگاه بیایند مراعات می‌کنند. اعتقاد دارم ما مردم خوبی داریم. اگر امکانات را در اختیار آنها بگذاریم، مردم همیشه از انقلاب دفاع کرده‌اند. همانطور که می‌بینید در راهپیمایی‌ها و سایر مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار