بازدید 14022
۲
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

عقب نشینی سکه با کاهش نرخ دلار/ قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه بر خلاف روند صعودی روز گذشت، با توجه به افت نرخ دلار به محدوده ۱۲۲۰۰ تومان، با کاهش قیمت‌ها مواجه شده است. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به روز سه شنبه، بیش از ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 24 July 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه بر خلاف روند صعودی روز گذشت، با توجه به افت نرخ دلار به محدوده ۱۲۲۰۰ تومان، با کاهش قیمت‌ها مواجه شده است. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به روز سه شنبه، بیش از ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه دوم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم. روندی که همانند روز‌های صعودی بازار، تنها تحت تاثیر نرخ ارز به دلار می‌باشد و در این میان افت و خیز نرخ جهانی طلا، کمترین تاثیر را داشته است.  

بر این اساس، برای اطلاع از جدیدترین نرخ‌های بازار امروز تا ساعت ۱۶:۳۰، گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
عقب نشینی سکه با کاهش نرخ دلار/ قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان رسید

کشتی آرای با بیان اینکه تا این لحظه اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها به رقم ۱۴۲۷ دلار رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با افت ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  (سکه امامی) نیز با کاهش ۱۵۶ هزار تومان نسبت به نرخ روز قبل، ۴ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۴۰ هزار تومان افت داشته است.

هر ربع سکه بهار آزادی با کاهش ۱۰ هزار تومانی به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، ۹۸۰ هزار تومان معامله شده است که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار، با کاهش ۸۹۰۰ هزار تومانی به رقم ۴۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز سه شنبه، ۳۹ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در بازار امروز بدون تغییر، ۲۴۰ هزار تومان است.

وی در خصوص روند بازار، به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: نوسان نرخ ارز به ویژه دلار در نرخ گذاری طلا و سکه تاثیر زیادی دارد. به گونه‌ای که امروز نرخ جهانی طلا نسبت به روز قبل، حدود ۹ دلار افزایش داشته است، اما به دلیل کاهش دلار به نرخ ۱۲۲۰۰ تومان، شاهد افت قیمت‌ها در بازار بودیم. این در حالی است که هر اسکناس دلار آمریکا در بازار آزاد روز سه شنبه، تا سطح ۱۲۶۵۰ تومان نیز افزایش داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا چهار روز بالا رفت هیجی نگفتین ولی یه قدم که پایین میاد گزارش تهیه می کنید؟
دولت داره به زور قيمّت رو پايين ميارهىبراي همين قيمّت كالا پايين نمياد خدا رحم كن افزايش بعدي چقدر باشه از اين روش شكيت خورده هم خسته نميشن در حاليكه پيامبر ما ميفرماييد از يك سوراخ نبايد دو بار ضربه خورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل