بازدید 20492
بازتاب

واکنش تایمازوف دوپینگی: طلای المپیک راپس نمی‌دهم!

هیچ کس نمی‌تواند این حس و حال را از من بگیرد. به خودم ثابت کردم که می‌توانم ۳ طلای المپیک را به دست بیاورم و توانستم. تمام مدال هایم کنار من می‌مانند.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 24 July 2019

کشتی گیر سنگین وزن سابق تیم ملی ازبکستان و صاحب قبلی مدال طلای دو المپیک که هر دو با دوپینگ وی لغو شد، به اخبار مثبت شدن نمونه خونش در بررسی مجدد مواد نیروزا در المپیک لندن، واکنش خارج از عرفی نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، آرتور تایمازوف کشتی‌گیر نامدار ازبکستان که پیش از این مدال طلایش در المپیک پکن به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ پس گرفته شده بود، بعد از تایید وجود مواد نیروزا در نمونه دوپینگ او در المپیک ۲۰۱۲ لندن که پس از چند سال مجدداً آزمایش شده بود گفت:«تصمیم‌های وادا قابل اعتماد نیست!»

واکنش تایمازوف دوپینگی: طلای المپیک راپس نمی‌دهم!

بدین ترتیب مدال طلای این قهرمان ازبک بار دیگر پس گرفته شده و این رسوایی در المپیک ۲۰۱۲ لندن هم تکرار شده است. حالا این مدال حق کمیل قاسمی قهرمان ارزنده ایرانی است ولی تایمازوف مدعی است که می خواهد به دادگاه عالی ورزش شکایت کند!

سنگین وزن پرافتخار ازبک‌ها در واکنش به این خبر گفت: بعد از اینکه کارکنان یک شرکت مبارزه با دوپینگ به طور اتفاقی نمونه‌های ۳۰ هزار آمریکایی را شکستند، نمی‌توان کار WADA را جدی گرفت. فعالیت‌های این سازمان و تصمیم‌هایی که بر مبنای آن می‌گیرند مدتهاست غیر قابل اعتبار است. امروز مثل همیشه حمایت هوادارانی که من را در مسیر کسب مدال و پیروزی همراهی کردند را حس می‌کنم. هیچ کس نمی‌تواند این حس و حال را از من بگیرد. به خودم ثابت کردم که می‌توانم ۳ طلای المپیک را به دست بیاورم و توانستم. تمام مدال هایم کنار من می‌مانند.

در صورتی که مدال این ورزشکار پس گرفته شود، به احتمال فراوان مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۲ به کمیل قاسمی می‌رسد و قاسمی تبدیل به اولین سنگین وزن تاریخ کشتی ایران می‌شود که طلای المپیک به دست می‌آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی