بازدید 4894

همایش بررسی وضعیت بازار سهام و سرمایه‌گذاری

کد خبر: ۹۱۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 24 July 2019

همایش رایگان بررسی وضعیت بازار سهام و شیوه سرمایه گذاری موفق، پنج شنبه ۳ و ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ در محل همایش‌های این شرکت در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «تابناک»، در این همایش که با حضور جناب دکتر جهاد برزیگر کارشناس رادیو و تلویزیون و از فعالان بازارسرمایه و وحید عبدی مدرس، تحلیلگر و فعال بازارسرمایه تشکیل می شود، وضعیت فعلی بازار و اقتصاد و نحوه سرمایه گذاری موفق در بازارهای سهام سکه، ارز، مسکن و خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان با روش های فعالیت و کسب سود در این بازارها آشنا خواهند شد.

مجموعه دانا سرمایه با برگزاری بیش از ۲۴۵ دوره آموزشی با مجوز وزارت علوم و فارغ التحصیلی بیش از ۸ هزار نفر و ایجاد اشتغال برای هزاران نفر، در سراسر کشور در راستای تحقق این مهم گام برداشته است. پشتیبانی اطلاعات از طریق پایگاه خبری تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم انجام شده است. ضمن اینکه استفاده از پتانسیل های رسانه هایی همچون رسانه ملی و تابناک و... برای آگاهی بخشی به مردم در مسیر کمک به کاهش تورم و کمک به رونق تولید از ویژگی های دانا سرمایه بوده است.

حضور در این همایش برای عموم علاقه‌مندان رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای رزرو نام خود را به شماره ۰۹۱۲۹۰۰۳۸۰۰ پیامک دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل