بازدید 18375
رئیس‌جمهور در جلسه دولت؛

برای مذاکره عزتمندانه آماده ایم؛ اما کنار میز تسلیم نمی‌نشینیم/ توقیف کشتی متخلف انگلیسی توسط سپاه قدرتمندانه و حرفه‌ای بود/ تجلیل از اقدام علیه شبکه جاسوسی آمریکا

رئیس جمهور: پیشنهادهای بسیاری از سوی کشورها مطرح شد که اگر متعادل بود، می‌پذیرفتیم، اهل لجبازی و خواهان تنش نیستیم؛ اما تسلیم قلدری نمی‌شویم، تنگه هرمز نه جای شوخی است نه جای بازی با مقررات بین‌المللی، دنیا باید از سپاه به خاطر حفظ امنیت تنگه هرمز سپاسگزار باشد، توقیف کشتی انگلیسی از سوی سپاه قدرتمندانه، دقیق و حرفه‌ای بود و تجلیل از اقدام ارزشمند دستگاه اطلاعاتی و قضایی علیه شبکه جاسوسی آمریکا...
کد خبر: ۹۱۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 24 July 2019

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه این دولت هرگز فرصت مذاکره را از دست نداده و نخواهد داد، اظهار داشت: تا زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده دارم، برای انجام مذاکره عادلانه، قانونی و عزتمندانه کاملاً آمادگی داریم، تا مشکلات را حل و فصل نماییم. اما در عین حال حاضر نیستیم به اسم مذاکره کنار میز تسلیم بنشینیم.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته، شاهد تحرکات دیپلماتیک هم در کشورمان و هم در اروپا و سایر مناطق جهان بودیم، گفت: یکی از تلاش‌هایی که دولت یازدهم از ابتدا پیگیری می‌کند، این بوده که در عرصه سیاسی و توافقات احتمالی بن‌بست شکسته شود.

وی خاطرنشان کرد: مذاکراتی که در هشت سال قبل از دولت یازدهم جریان داشت، از گشایش چندانی نداشت و هیچ‌وقت به نتیجه ملموسی نمی‌رسید و بدخواهان ایران هر روز محدودیت و مضیقه جدیدی را علیه کشورمان ایجاد کرده و قطعنامه‌های جدیدی صادر می‌کردند، به نحوی که در آن دوران شش قطعنامه شورای امنیت و سازمان ملل علیه ایران صادر شد.

رئیس جمهور گفت: اولین اقدام دولت یازدهم شکستن بن‌بست سیاسی در عرصه بین‌المللی بود و دولت توانست همانطوری که وعده داده بود، در صد روز، بن‌بست‌ها را کنار بزند و در این صد روز به توافق ژنو، دست پیدا کردیم و به واسطه این توافق بن‌بست سیاسی شکسته و اولین توافق حاصل شده و یکی از برکات این توافق حاصل شده این بود که پس از صد روز اول دولت یازدهم و در ادامه، ماهانه تا ۷۰۰ میلیون دلار از پول‌های قفل شده، ملت ایران آزاد شد و قیمت ارز کاهش یافته و مردم احساس رفاه بیشتری به دست آوردند.

روحانی با تأکید بر اینکه می‌توانستیم کمتر از یک سال بعد از توافق ژنو به توافق نهایی برسیم، گفت: عربستان سعودی و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش زیادی به خرج دادند تا این کار به نتیجه نرسد، به نحوی که در جریان مذاکرات هسته‌ای کشورمان، وزیر امور خارجه عربستان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هر روز به اروپا و به خصوص به وین و ژنو رفت و آمد می‌کردند تا توافق کشورمان را به تأخیر بیندازند و با چنین اقداماتی علیرغم اینکه در سال ۹۳ آماده توافق نهایی بودیم، در شب آخر، آمریکا از آن عقب‌نشینی کرد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت به رغم همه فشار‌های بدخواهان خارجی، خسته نشده و مصمم به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: توانستیم در ۲۳ تیرماه سال ۹۴ روزی که به نام روز گفتگو و تعامل سازنده نامگذاری شده به توافق برسیم و یک توافق تاریخی با جهان انجام دهیم و این توافق در دیماه همان سال اجرایی شد و اولین ثمره و برکت این توافق این بود که صادرات نفت کشورمان از یک میلیون بشکه و یا حتی کمتر از آن به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار با میعانات افزایش یابد.

روحانی اضافه کرد: همچنین براساس این توافق بسیاری از پول‌های کشورمان آزاد گردید و کالا‌ها و ابزاری که در گمرکات خارجی مسدود شده بود، اجازه ورود به ایران پیدا کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: براساس گفته رئیس گمرکات کشورمان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق و کالا، برجام یک عامل بزرگ و مؤثر در زمینه مبارزه با قاچاق بود و امروز هم اگر مسایلی در این زمینه وجود دارد، به خاطر مشکلاتی است که برای برجام به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: برجام عامل مؤثری برای مبارزه با قاچاق بود تا دکان کاسبانه عده‌ای تعطیل شده و از اموال مردم سوءاستفاده نشود.

رئیس جمهور با بیان اینکه از دی ماه سال ۹۴ تا سال ۹۷ فرصت طلایی داشتیم که از توافق حاصل شده استفاده کنیم، گفت: آمریکا در اردیبهشت سال ۹۷ بدون دلیل از برجام خارج شد و تصورشان این بود که یک روز پس از خروج آن‌ها کشورمان نیز از برجام خارج خواهد شد و متعاقب آن همه تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان باز خواهد گشت.

روحانی افزود: اخیراً عربستان سعودی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آن‌ها در خروج آمریکا از برجام نقش داشتند ضمن اینکه در این زمینه افراطیون داخل آمریکا نیز بسیار تأثیرگذار بودند. البته اقدامات آن‌ها نشان می‌دهد که برجام چه داغ سنگینی بر دل صهیونیست‌ها و ارتجاع منطقه نشانده بود، ضمن اینکه آن‌ها به خوبی فهمیدند که فعالیت‌های سیاسی دولت یازدهم و دوازدهم چقدر مؤثر بوده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه پس از خروج آمریکا از برجام، فرصتی به دنیا دادیم تا دو طرف بتوانند به تعهدات خود عمل کرده و طرف مقابل بتواند خلأ خروج آمریکا را پرکند، اظهار داشت: پس از خروج آمریکا از برجام یک سال صبر کردیم که بسیار راهبردی و تاریخی بود، البته باید توجه داشت که در این یک سال به اندازه‌ای که نیاز داشتیم، می‌توانستیم نفت بفروشیم. اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند، لزومی داشت که یک سال برای نشان دادن واکنش علیه اقدام آمریکا صرف می‌شد، ظاهراً حافظه تاریخی ضعیفی دارند.

روحانی اضافه کرد: تا زمانی که به رغم خروج آمریکا می‌توانستیم به اندازه نیاز خود نفت بفروشیم، به صورت کج‌دار و مریز با موضوع خروج آمریکا از برجام برخورد کردیم، اما از وقتی که به بطور کامل برای تحریم نفت ایران وارد عمل شدند بی‌تردید شرایط جدیدی نیز پیش آمد، لذا شرایط اردیبهشت سال ۹۸ با اردیبهشت سال ۹۷، متفاوت شد و با توجه به شرایط جدید تصمیمات قاطعی را در خصوص کاهش تعهدات اتخاذ کرده و فرصت‌های ۶۰ روزه‌ای برای انجام تعهدات به طرفین اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در فرصت ۶۰ روزه اول اگر چه طرف مقابل تحرکاتی انجام داد، اما از نظر ما اقدام آن‌ها به اندازه کافی نبود، لذا بعد از آن از دو تعهد دیگر خارج شدیم. در این فرصت تلاش‌ها و پیشنهاد‌های زیادی از طرف کشور‌های مختلف مطرح و انجام شده است تا کاهش تعهدات خود را متوقف کنیم و آن‌ها نیز در مقابل اقداماتی انجام دهند؛ اما پیشنهادهای آن‌ها از نظر ما متعادل و متوازن نبود و بدون تردید اگر اقداماتشان متعادل بود آن را می‌پذیرفتیم.

روحانی افزود: همچنان که بار‌ها تأکید کرده‌ایم کاهش تعهدات کشورمان موقتی است و چنانچه آن‌ها به تعهدات خود کامل عمل کنند، قابلیت بازگشت به شرایط قبل از کاهش تعهدات‌مان را داریم و چنانچه طرف مقابل اقدامات درست و متعادلی انجام دهد و آتش بس در جنگ اقتصادی حاصل شود، فرصتی ایجاد خواهد شد که با یکدیگر سخن گفته و به نتیجه برسیم و البته در این زمینه کشور‌هایی هم واسطه هستند و مکاتبات و تماس‌هایی در حال انجام است و همه بدانند که هرگز فرصت مذاکره را از دست نخواهیم داد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه کاملاً برای مذاکره عادلانه و عزتمندانه آمادگی داریم، اما حاضر نیستیم به اسم مذاکره کنار میز تسلیم قرار بگیریم، تصریح کرد: تسلیم را غیرجایز می‌دانیم و آن را ملت ایران و قانون اساسی نمی‌پذیرد، اما برای مذاکره عادلانه و محترمانه همیشه آمادگی داشته و الان هم آماده هستیم.

روحانی گفت: با کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های جهان مکاتبه و تماس داریم، اما تا امروز به نقطه مطلوب نرسیدیم، چون پیشنهاد‌هایی که داشتند، متعادل نبوده است، اما همچنان روند فعالیت‌های سیاسی را ادامه خواهیم داد و چنانچه به نتیجه نرسیم و فرصت شصت روزه دوم هم به پایان برسد، حتماً گام سوم را نیز برمی‌داریم.

رئیس جمهور خطاب به مردم ایران، گفت: همه مردم عزیز کشورمان بدانند که ما اهل لجبازی و دنبال جنگ و تنش نیستیم، اما در عین حال حاضر نیستیم زیر حرف زور برویم و در برابر قلدری تسلیم شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه امنیت خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز برای ایران بسیار حائز اهمیت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار حفظ امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز برای امنیت سایر آبراه‌های جهان از جمله باب‌المندب و اقیانوس هند، تلاش می‌کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: تنگه هرمز از موقعیت بسیار مهمی برخوردار است و نه جای شوخی است و نه جای اینکه کشوری بخواهد مقررات بین‌المللی را در آن نادیده گرفته و برخلاف جهت و بی‌توجه به هشدار‌های سپاه پاسداران که مسئولیت امنیت تنگه هرمز را برعهده دارد، وارد این تنگه شود.

روحانی اضافه کرد: مسئولیت اصلی حفاظت از تنگه هرمز و خلیج فارس، عمدتاً بر عهده ایران و کشور‌های همجوار است و ارتباطی به دیگران ندارد و ملت ایران همواره حافظ خلیج فارس بوده است.

رئیس جمهور با تجلیل از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در متوقف کردن کشتی متخلف انگلیسی، اظهار داشت: سپاه پاسداران شجاعانه و با قدرت کشتی متخلف انگلیسی را توقیف کرد، چرا که از همه دستورات و هشدار‌ها سر باز زده بود و کار بسیار دقیق، حرفه‌ای و درستی در این زمینه انجام داده است و معتقدم که همه دنیا باید از سپاه پاسداران بخاطر امنیت خلیج فارس، سپاسگزار باشند.

روحانی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی در خلیج فارس و تنگه هرمز بی‌نظمی کند، ما در عین حال به دنبال تنش و برخورد نظامی نیستیم و اقداماتی که تاکنون انجام داده‌ایم متناسب با تخلفات طرف مقابل بوده است، همچنان که در سرنگونی پهپاد متجاوز نیز واکنش انجام شده دقیق و حرفه‌ای بود و چنانچه باز هم تجاوزی به حریم کشورمان انجام شود، دو مرتبه همان پاسخ را در شرایط لازم خواهیم داد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال تنش و درگیری نبوده است، تصریح کرد: به دنبال ادامه تنش با برخی از کشور‌های اروپایی نیستیم و چنانچه به چارچوب‌های بین‌المللی متعهد باشند و از اقدامات خلاف خود از جمله آنچه در جبل الطارق انجام دادند دست بردارند، پاسخ متناسبی نیز از ایران دریافت خواهند کرد.

روحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کاهش تعهدات برجامی کشورمان با کاهش قیمت ارز و کالا در داخل همراه بوده و آن را به فال نیک می‌گیریم، گفت: امروز شاهد آرامش بیشتر در بازار، اقتدار روزافزون ایران عزیز و روحیه بالاتر و بانشاط‌تر ملت ایران هستیم. البته ملت ایران در همه صحنه‌ها حضور فعال و مؤثری داشته است و در یکسال اخیر علیرغم سختی‌ها همکاری و مقاومت بیشتری نشان داده که بسیار ارزشمند است.

وی همه جناح‌های سیاسی را به تلاش مضاعف برای ارتقاء روحیه امید در جامعه فراخواند و گفت: اگر چه انتخابات را در پیش رو داریم، اما همه جناح‌ها را دعوت می‌کنم که توجه خاصی به شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی کشورمان داشته باشند و وارد شدن در فضای انتخابات هنوز زود است و می‌توان آن را به روز‌های منتهی به روز انتخابات موکول کرد. امروز توجه به منافع ملی بیشتر از هر موضوع دیگری در اولویت قرار دارد.

روحانی همچنین با تجلیل از اقدام ارزشمند دستگاه اطلاعاتی و قضایی علیه سیستم جاسوسی آمریکا و سیا طی روز‌های اخیر، گفت: دستگاه اطلاعاتی و قضایی کشورمان اقدام به جا و ارزشمندی را علیه سیستم جاسوسی آمریکا انجام دادند که ضربه مستحکمی علیه آن‌ها محسوب می‌شود و این اقدام با ارزش نشان می‌دهد که وقتی همه با هم هستیم همه امور نیز بهتر پیش می‌رود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به دستاورد‌های جوانان کشورمان در زمینه استارتاپ‌ها، گفت: در نمایشگاهی که در حوزه استارتاپ برگزار شده، شاهد فعالیت‌های بسیار ارزشمند جوانان بودیم و امروز از استارتاپ‌ها می‌توان در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه مبارزه با قاچاق می‌توان با شفافیت بهتر و به صورت مدرن‌تر با این معضل مبارزه کرد.

روحانی در ادامه با بیان اینکه در حوزه مسکن تحرکات بسیار خوبی در سطح کشور آغاز شده است، اظهار داشت: وزیر مسکن و شهرسازی قول داده که در ۲ سال باقیمانده از دولت دوازدهم، یک میلیون و ۳۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور احداث و یا تکمیل خواهد شد.

رئیس جمهور اضافه کرد: امروز در همه استان‌های کشور شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگی هستیم به نحوی که در استان خراسان شمالی، شاهد افتتاح پروژه با اعتبار ۵ هزار میلیارد بودیم و برای ۲۰ هزار میلیارد نیز تفاهم‌نامه امضاء گردید و در سایر استان‌ها نیز پروژه‌های بزرگ دیگری آماده افتتاح است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت برای ساماندهی اوضاع اقتصادی و بازار، گفت: در این زمینه به این نتیجه رسیده‌ایم که برخی از اختیاراتی که در زمینه بازرگانی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بود، به وزارت صنعت، معدن و تجارت، برگردد؛ در این زمینه در شورای عالی اقتصادی به جمع‌بندی رسیده و مصوبه آن را خدمت مقام معظم رهبری ارسال کردیم و در این زمینه موافقت گردید که تمام فعالیت‌های بازرگانی در یک جا متمرکز شود و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی همه اختیارات را در این زمینه برعهده دارد.

روحانی گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب دستور دادند که در خصوص تنظیم بازار هم تلاش مجدانه‌ای صورت بگیرد که قطعاً این کار نیز انجام خواهد شد تا شاهد رفاه بیشتر مردم باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۵۹
مذاکره کن تا آبروی دولتت بیشتر از این در داخل و خارج بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشكل اينجاست كه با اين سيستم كسي مذاكره نميكنه
خيغلي وقته سر كارتون گذاشتن (: بعله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آقای روحانی دست از مذاکره بردار همان برجام که مذاکره کردی برای صد سال خرابی ابرن بس است وچه کسی هم فرستاده بودی برای مذاکره حسین فریدون که عامل بی گانه است لطژف کن مملکت را ول کن وکنار برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هرگاه تیم مذاکره کننده حسین فریدون هم باشد تکلیف معین است که کشور را دودستی به انگلیس وآمریکا سپرد وآمد وحالا هم پیدایشس نیست آخاول کن برو بس است
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
پس حرف رهبر چی!
ایشان باید تایید کنند در غیر اینصورت نتیجه نخواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مقام رهبری صراحتا فرمودند مذکره بادولت فعلی امریکا «سم مضاعف» است و با انهامذاکره نمیکنیم یعنی اصل مذاکره رانفی کردند بنابراین صحبت از مذاکره باعزت معنی و مصداق ندارد هرنوع مذاکره ای حداقل با دولت فعلی امریکا مصداق تحقیر وتسلیم است ومطلقا نباید انجام شود والسلام نامه تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هیهات من الذله
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حضرت محمد با ان عظمت مذاکره کرد و صلح حدیبیه را انجام داد. حتما تو از کاسبان تحریم هستی که مخالفت می کنی !!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اخرش این خواهد شد که مداکره میکنید چون مداکره مجدد بر سر مسایلی هست که کلا از نظر محتوا فرق دارند . طرف های مداکره دوباره انگلیس و فرانسه و امریکا و شاید کل غرب و عرب ها باشند چرا در سیاست مثل کشور ایده ال و دمکرات عمل نمیکنید ؟ آرزوهای شما کی تمام میشود ؟
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نمیدونم عزتمندانه دیگه یعنی چی؟
اون همه امتیاز دادن و هیچی نگرفتن کجاش عزتمندانه است؟
عزت رو تکاوران عزیزی خلق کردن که اون کشتی رو گرفتن. اگه برین یوتیوب و بازتاب خبرشو سرچ کنین می بینین چقد اقدام عزیزامون بین افکار عمومی بازتاب مثبت داشته. خوندن کامنتا هم خالی از لطف نیست. مردم دنیا حتی مردم خود انگلیس و آمریکا هم اقدام ایرانو تحسین و از اون حمایت کردن. توی قضیه پهپاد ساقط شده هم همینطوره. کافی لایک ها و دیسلایک ها رو ببینین. بعد این آدم میاد از عزت در سایه مذاکرات حرف میزنه. یکم دندون رو جگر بذاریم دنیا هم به خودش میاد و باورشون میشه دیگه دوران حاکمیت آمریکا و انگلیس پایان پذیرفته
ناشناس
| Philippines |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
درد اینجاست که اگر مذاکره کنیم و امریکا هم همه تحریمها را برداره دلار دیگه به ۴۰۰۰ تومان بر نمیگرده اصلا نمی زارند زیر ۱۰۰۰۰ تومان بیاد یعنی با تحریم و بی تحریم این ملت است که باید گرونی و مشکلات را تحمل کنه
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مذاکره هم میخواهید بکنید مثل برجام مردم را امیدوار نکنید، هیجانات را از اقتصاد دور کنید. مردم باید فارغ از سیاست ورزی زندگی کنند. بعد هم باید ما در منطقه هم مذاکره کنیم و با اطرافمان تجارت کنیم. تنش در منطقه زیاد شده است.
زندگی مردم عادی دچار مشکل شده و به انتخابات هم داریم نزدیک می شویم و .....
بدون شرح ....
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حسن آقا ... شما توی یک سال گذشته خیلی فرصت سوزی کردی و هزینه اش را مردم نجیب ایران دادن.
خلاصه در کلاس سیاست گذاری منطق و عزت درس نمیدن شما بایستی ضرر ها را به حد اقل برسانی و اجازه ندی داخلی ها تو کارت دخالت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تا مردم. وعده های روحانی یادشان باشد در انتخابات شرکت نمی کنند وکلید روحانی هم گم شد وقفلی را باز نکرد چه قد ابن ملت ساده بودند که گول ابن آدم راخوردند
روز به روز ایران بیچاره تر و شرایط برای شروع مذاکره سخت تر میشود
امریکا که همچنان ابرقدرته و مردمش در رفاه.این ایرانه که ملت بیچاره اش 40 ساله چوب بی سیاستی و فرصت سوزی مسئولینش رو میخوره.
پاسخ ها
دنی
| United States of America |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ابر قدرتیش از کی شروع شد؟ اون موقع کشور شما چه وضعی داشت چه نظامی چه علمی چه اقتصادی؟ شما چند تا ایالت رو گشتید که میگید مردم آمریکا در رفاه هستند؟
اون موقع که صنعتی شدن رو غرب آغاز کرد شاهان شما مشغول فروختن اراضی ملی بودن که پول سفر تفریحیشون به فرانس فراهم بشه.این اواخر داشتید یک کم پیشترفت میکردید که پریزیدنت روحانی کامل ترمز رو کشید حالا حالا ها باید منتظر عواقب خدماتی که ایشون برای آمریکا و غرب کرد باشید و حق اعتراض ندارید چون انتخابات به ایشون رای داد
حسن
| Canada |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دنی بدجوری باهات موافقم، خیلی قشنگ گفتی، دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما چند سال امریکا زندگی کردی که میدونی مردمش تو رفاهن ؟ اگر وضعیت خوبی داره با غارت خاورمیانه رسیده
جناب روحانی عزیز ، برجامی که آوردی برای هفت پشتمان بس است ، خواهشا مذاکره را نگهدار برا بعد ریاست جمهوری که اوقات فراغت بیشتری داشته باشی تا هرچقدر دلت خواست مذاکره کن ، هر چند من جزو فریب خوردگان نبودم که بشما رای دهم ، اما بعنوان یک ایرانی اصلا راضی به مذاکره با گرگ صفتان نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
درود بر شرف و غیرت ایرانی آزاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آقای روحانی من به شما رای دادم ولی الان از خدا طلب مغفرت می کنم که چرا به شما رای دادم شما مملکت را نابود کردی وگول ملت زدی وبه حول وقوه خدا سرنوشت شما مانند عمرابشیر می شود
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
لزوما شکست دولت کاندیدای منتخب به معنای فریب خوردن رای دهندگان به آن کاندیدا نیست.بسیاری آگاهانه روحانی را انتخاب کردند و حتی به اوهم می‌تازند نه فریب خوردند و نه پشیمان ازعدم انتخاب رییسی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همه به خاطرعدم مذاکره از بین رفت. اگر مذاکره مقتدرانه بشه حل میشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دوست محترم ترامپ بدعهدی کرده و از برجام امده بیرون چرا دولت را چیز میگویی؟؟؟
لحنت هم مناسب نیست با رای دهندگان به ایشان.
اگر هر کس مختار است در رای دادن دیگر فریب خوردگان و .... یعنی چی؟؟؟؟
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
برجام خیلی خوب بود امثال تو برجام را با تهدید جهان و کارهای تندروانه به نابودی کشاندید اگه اوضاع دست شما باشه کشور رو به نابودی میکشید شما منافعتان در تحریم و انزوای کشوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چی شد تا یک ساعت پیش مثبت بیشتر بود ولی الان بیشتر منفی ها رشد کرد؟
دستکاذی نیست ان شالله تابناک؟
باید یاد بگیریم که هر جیز را منصفانه نقد کنیم . ما عادت داریم همه چیز را سفید ببینیم و یا سیاه . در خیلی مباحث دولت اقای روحانی جای نقد جدی دارد فقط میدانداری و تاخت و تازی که دشمننان انقلاب در بعد دیپلماسی جهانی بر علیه ایران داشتند را دولت ایشان متوقف و در بسیاری از موارد ماهیت واقعی انها را ثابت کرد . مثلا امریکا همیشه صحبت از مذاکره و توافق میزد که حالا ثابت شده است که این امریکا است که خواهان مذاکره نیست و دشمنی خود را به ملت ایران و دنیا ثابت کرد و این میتوان یک دست اورد در دیپلماسی خارجی دولت بشمار اورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما بجای بازی با این الفاظ و شعارهای پوچ و سیاست محض راست میگی بگو چرا مردم رو گرسنه و تورم جهنمی ایجاد کردین ؟ بگو ببینیم بازم ماله ات چکار میکنه
مسلما از نظر جنابعالی برجام نیز عادلانه، عزتمندانه و قانونی بمده حتماً!!!!!!

کاش زندگی و مال و اموالتان را به سبب صدمه به ملت و کشور مصادره میکردند تا درس عبرتی باشه و همچنین دیگر خیال برتون نداره که خادم این کشورید ای رانت خواران و کاسبان بی رحم
این همه کجدار و مریز
آخرش که ریخت!
توافق یک جانبه که کامل از اول اقدام کردین ولی انها نصفش را هم اجرا نکردن جز افتخار نیست
اناني كه منفي ميگيردند
بداند در كجاي داستان قرار دارند..........................

لذا خاموش باشند...............................
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تو برو از اول از ۱۴۰۰ سال تا حالا تاریخ ایران را بخوان شاید بسمت نظر منفی رفتی
محمدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
لااقل به ادعایتان بابت تحمل حرف مخالف پایبند باشید
چرا مطابق قانون اساسی در مورد مذاکره با امریکا یا سایر مسائل مهم کشور همه پرسی برگزار نمی شود؟؟
حتی بر سر مسائل هسته ای یا سایر موارد موجود
اگر مردم ولی نعمت هستند و کارگزاران حقوق بگیر این مردم چرا برای خروج از این بحران رفرندام برگزار نمی شود .
توجه شود که اگه اکثریت مردم به مذاکره نه بگویند در جوامع بین الملی بهتر و با صلابت می شود از کشور دفاع کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حافظه تاریخیت کار نمی کند
چطور خواندن و نوشتن را هنوز
!!!!!!!بلدی بنویسی؟
خیلی بی انصافی و غیر اخلاقی است که زحمات دولت را زیر سؤال ببریم. این دولت با وضعیتی که کشور در آن گیر کرده بود بهترین کار را کرد.
مخالفین چه پیشنهادی دارند. لطفا بجای انتقاد راه کار عملی ارائه دهند. چه باید کرد؟
1- با دنیا جنگ کنیم؟
2- تولید داخل را تقویت کنیم؟ چقدر زمان می برد؟ دولت های قبلی در این خصوص چه کردند؟ احمدی نژاد چه کرد؟ آیا سهم دولت روحانی در تولید داخلی بیشتر از دولت های قبل نبود؟
3- تسلیم شویم؟
4- یا عزت مندانه گفتگو کنیم؟
لطفا برای پیشرفت کشور راه کار رائه دهید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
احمدی نژاد مشغول رسیدگی به دولتهای کمونیست و دفاع از نازیها در برابر اسرائیل بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چند خطی از زحمات دولت !!!!!!!! بنویس که همه ما کوردلان در جریان باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوبی آقای آشنا ؟
جناب روحانی نتایج لین مذاکرات برای مردم چی بوده؟ الان که وضعیت بدتر شده که بهتر نشده، در صورتی که یه سری محدودیت هایی رو هم پذیرفتیم. اگر از همان روز اول به طور مستقیم با آمریکا مذاکره می کردید و به دنبال عادی سازی روابط می بودید، نه نیازی به برجام بود و نه این وضعیت امروزی رو داشتیم. البته علت این هست که رییس جمهور خیلی هم اختیاراتی نداره و رییس مملکت کس دیگه ای هست.
آقای روحانی فکر کنم اگر غربیها صد بار دیگر جناب عالی را سنگ روی یخ کنند هنوز هم از رو نمی روید. سر چه چیز و با چه کسی می خواهید مذاکره کنید؟ یک بار به اصطلاح با کدخدا مذاکره کردید و نتیجه اش را دیدید. دشمنی غرب و به خصوص آمریکا و اسرائیل با موجودیت ایران است و ربطی به حکومت وقت ندارد. اگر توانایی اداره کشور را ندارید استعفا کنید و کار را به کاردانان بسپارید. یادتان هست که زمانی افرادی را که نگران برجام بودند به بزدل بودن متهم ساختید. خودتان بگویید که ما شما را به چه صفتی تشبیه کنیم؟ در ضمن ایرانیان دوستدار میهن اجازه تسلیم ایران را نمی دهند. آمریکا پیروزی بدون جنگ می خواهد. این در کتاب نیکسون آمده است. پاینده ایران.
ما‌جز‌حرف‌‌و‌وعدهای‌خالی‌چیزی‌از‌دولت‌شما.ندیدیم
دیگه حال مردم از بحث تکراری بهم میخوره آقایون تا یک صدای واحد شنیده نشه فایده ای نداره از اینور مذاکره میکنن یه گروه از اون طرف سپاه موشک هوا میکنه روش هم مینویسه مرگ بر این و اون!!!!!
اگر صداقت داشته باشید رفراندوم برگزار میکنید و خواهید دید ملت واقعیه ایران که بیش از 80درصد جامعه هستش خواهان دوستی صلح و آشتی با کل دنیا و آمریکا و اسراییل هستند ما با هیچ کشوری مشکل نداریم مشکل از نان به نرخ روز خورهایی است که نانشان در دشمنیه با غرب و دنیا گره خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نکند باورت شده این چیزهایی که نوشتی؟
برجام را می دونی برای چی بود؟
تقصیری نداری وقتی به دهان یک عده منفعت طلب دوختی
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
ما همه با هم هستیم


نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
فکر کردم باز با این شگرد ما بهشون رای میدیم که حقوق های نجومیشون نجومی تر بشه
تا پارسال که میگفتی برجام و حقوق ملت ایران قابل مذاکره نیست و بهتر که آمریکا از برجام خارج شد و ... از این حرفها . حالا چی شده که همیشه برای مذاکره آماده اید ؟؟؟؟؟ تن به ذلت دادن تا کجا میخواد ادامه پیدا کنه ؟ خب شما چرا با چهار نفر آدم متخصص مشورت نمی کنید که پیش بینی کنند مملکت به فنا نره و همون اول فکر مذاکره باشید . نه الان که باید ذلیلانه تن به مذاکره داد .....
اینم یه بلوف تازه س. دولت در سیاست خارجی اجازه هیچ کاری رو نداره
شما که اینقدر بر اوضاع مسلط هستید چرا پارسال 18 میلیارد دلار را به شکل بی حساب و کتاب بین عده ای تقسیم کردید و نظم و نظام بازار را به هم ریختید و زندگی مردم را نابود کردید
آقای روحانی از شما ناامیدیم
چه سرنوشتی ! یعنی چی عزتمندانه .وقتی میدونی اونا چی می خوان یا بپذیر تسلیم شدی یا مذاکره نکن
اینهایی که گفت راجه به ایران و مردم ایران گفته؟ملت با نشاط تر.....آرامش بازار......پروژه های بزرگ.....
من یک رای منفی ویا مثبت دادم ولی ده بیست تا بهش اضافه کردی!!!
شما بر سر چه چیزی می خواهید مذاکره کنید برجام یک سری مذاکرات نرم بود که ایران دو دوست یعنی چین و روسیه داشت و سه کشور که آنها هم تاریخی روابط زیاد بدی با ایران نداشتند موضوع مذاکرات اتمی بود الان ترامپ می خواهد سیستم دفاعی ایران را نابود کند شما اصلا متوجه نیت واقعی ترامپ نیستید
مذاکره عزت مندانه یعنی ابتدا امریکا تمام تحریم ها را لغو کند و تمام خسارتی که زده رو پرداخت کند و به برجام بازگردد و در سنا و مجلس نمایندگان تصویب شود تا به قانون تبدیل شود و در ضمن اگر امریکا قبول کرد مذاکره فقط درباره هسته ایست. این مذاکره عزت مندانست اقای روحانی
اگر دلواپسان بهت اجازه دادند برو مذاکره کن.ولی همه میدونند که چنین چیزی اتفاق نخواهدافتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
این قرکمر بازیها تو انتخابات قبلی براتون جواب داد حالا با این پدری که از مردم درآوردین همه حالت دلواپس که سهله متنفر بخودشون گرفتن
مثل همیشه آقای روحانی سعی می کند روایتی کاملا یک طرفه و به نفع خودش ارایه کند خوب چرا وقتی ترامپ تهدید می کرد نفت ایران را تحریم می کند اقدام نکردید یعنی به ترامپ زمان دادید
مذاکره برای به خطر نیفتادن جان و مال آقازاده ها در خارج .

شما هرگز برای مردم مذاکره نمیکنید. خودتان در فشار هستید.
قعلا که اوضاع اقتصاد ما به هم ریخته نه آمریکا ترامپ سوار است و شما هم به دنبالش می دوید
یه روز میاد میگه رییس جمهور هیچ اختیاری نداره یه روز هم میاد مثل شاهنامه خوان ها داستان سرایی می کنه و از جنگ های خودش با سلم و تور و پادشاه روم حرف میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
این چیزها برای ساده لوحان جواب می دهد
چند ماه گوش ما را کر کردن
مذاکره ای کردی و کردی کبابم
ای کاش اقای رئیس جمهور برای اینکه بعدا حرف وحدیثی پیدا نشود صریحا و خیلی خیلی شفاف بیان کنند این واژه
(عزتمند) رو که دایره این عزتمند از کجا وبه کجا مصداقی تعریف میشود نه شعاری
چون الحمدالله همه در این مملکت به دنبال رفاه حال مردم وعزت مردم هسن ولی متاسقانه همه چیز برعکس هست
فکر کنم یکم دیر متوجه منظور ترامپ شدید
متاسفانه همه فکر کردند ترامپ دیوانه است او هم با زیرکی گذاشت ما اینطور فکر کنیم
مذاکره ای در کار نخواهد بود
الان باید صبر کنید، کاری که چهل سال است ما و پدران و مادرانمان کرده اند
حالا نوبت شما است
این عزت و قدرت و حرفه ای بودنتون ما رو کشته. وضعیت مردم مطالبی رو که شما می گید تایید نمی کنه.
چرا از اول این مذاکره عزتمندانه رو انجام ندادین که اقتصاد کشور فلج نشه ؟

رهبر نظام استکباری که حتی دو سال قبل از روی کار اومدنش گفته بود برجام رو قبول نداره. از اون موقع تا حالا خواب بودین ؟ یا الان کفگیر خورده ته دیگ ؟ جیر و مواجب چاکران و جان نثار ها رو نمیتونین تامین بکنین ؟
کشور ۶ سال ب حال خودش رها کردید

بدون برنامه و فقط برای باری های سیاسی و گرفتن بخش قدرت اجرایی کشور ب مردم هزار وعده وعید دروغ دادید


حالا باز میخواهید بجای کار در دو سال باقی مانده...
مردم رو با اسم مذاکره سرگرم کنید و از حل مشکلات فرار کنید..و فشار رو روی مردم رها کنید!!!!
مذاکره چه مشکلی داره ؟ زندگی مردم جای چانه زنی ندارد . شکم گرسنه و بچه کوچک که مقاومت و موشک و انرژی هسته ای نمیشناسه . مردم افسرده شدند . مردم خسته شدند .
برجام را امثال ذوالنور . کریمی قدوسی . کاسبان تحریم مافیای اقتصادی از بین بردند . چون برای خودشون ضرر داشت و برای مردم منفعت .
مردم مذاکره می خواهند .
پاسخ ها
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تو فکر کن الان ایران مذاکره کرد با کی با ترامپ ؟! این آدم به نزدیکترین دوستا خودش هم رحم نمیکنه . ایران باید از داخل قوی بشه و جلو فساد بگیره اونوقت اقلام عادلانه تقسیم میشه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما کی هستید که از طرف مردم حرف می زنید. دشمنی غرب با ایران ریشه ایست. غرب هیچ قدمی برای اجرای ننگنامه برجام برنداشت. وقتی امنیت این کشور از بین رفت شکم سیر هم به درد شما نمی خوره. غربیها اجازه نمی دهند که به اصطلاح شکم شما سیر شود. هر فرد باشعوری از سرنوشت کشورهای اطراف ایران درس عبرت می گیرد. اگر خیلی ناراحت هستید از ایران خارج شوید و به تمدن نداشته غرب بپیوندید.
عزززززت
مطلب خوندم تنها یک مرکز دندانپزشکی برای کودکان عقب افتاده تو کل کشور هست در حالی که خانواده هاشون اکثرا توان مالی ندارن کودک عقب افتاده درد دندان بدترین درد عزززززت شما چجوری شبها خوابتون میبره
نمی دونم چرا بعضیها از مذاکره وحشت دارن ما با صدام هم مذاکره کردیم . اسمش مذاکره است توی هر کاری مذاکره اشکالی نداره دو طرف چون میزنند یا میشه یا نمیشه . خوب اگه مذاکره نکنیم چیکار کنیم . بجنگیم یا زیر تحریم مردم له بشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ایران 40 ساله تحریمه . مشکل ایران تحریم نیست . سومدیریت و فساد زیاده .
عموم ملت که خیری از برجام ندید. فقط شد کوه خیر برای وارد کننده ها و رانت خورها. که ارز دولتی بگیرن و نمایندگی انجصاری جنسهای مصرفی به دردنخور رو بگیرن و به چند برابر قیمت بکنن تو سبد خرید مردم. مثل واردات آب معدنی و کود انسانی.

اما عموم ملت از تموم شدن برجام ضرر کرد. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد گرون شد. و باز الان همون رانت خورها دارن با تحریم عشق و حال میکنن.
بالاخره مذاکره می کنیم یا نه
آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم...آنچنان ..خخخخخ
اگر حاضر به مذاکره هستین میتونین بشینین و مذاکره کنین و تسلیم نشین. اینکه بگین اگر هدف تسلیم شدن ماست ما نمیاییم بشینیم دور میز بنظر ضعفه.
آ شیخ حسن یک جوری حرف می زنی تا ادای کسی که اختیار داره را در بیاری ، عمو جان ول کن برو پست و سمت هایی که خالی مونده به برادر و فک و فامیل واگذار کن .مملکت هم که با مدیریت دور همی به این فلاکت انداختنش پس لطفا با این حرفهای توخالی نمک روی زخم مردم نپاش.
مذاكره و رسيدن به نتيجه مطلوب به نفع مردم خوبه البته با سيب زميني فروشها، گوشت فروشها، مرغ فروشها، حبوبات فروشها، ماشين فروشها، موتور فروشها، دوچرخه فروشها، لوازم خانگي فروشها، مسكن فروشها حالا با اينا مذاكره كنيد تا بقيه شو اعلام كنم.
17 جاسوس امریکایی به نقل خودتان و پای میز عزتمندانه مذاکره ؟
حتی در همین دوران که شما منتظر نشان دادن حسن نیت امریکا هستید جاسوس می فرستد آنوقت شما از حفظ عزت سخن می گویید؟
مذاکره عزتمندانه نداریم سرتون کلاه میذارن مثل اب خوردن
معاوم نیست اگرنمایش قدرت و اقتدار سپاه نبود تا الان چه وضعیت تحقیرامیزی داشتم و در چه حدازموضع ضعف بودیم
گریز و خطابه ارزی هم میکنند!!!!!!!!!!!
احمدی نژاد درخواست کلاس تقویتی پیش ایشان کرده.صحبتهای عجیب!!!!!
صحبتهای ایشان‌تماما برعکس وقایع رخداده است.
جای تاسف است.
میفرمایند کاهش قیمت ارز با کاهش تعهدات هسته ای!!!!!!!!!!نقیض گفته ایشان یعنی برجام نباشد و و هیچ تعهدی هسته ای نباشد ارز رایگان و یا خیلی خیلی ارزان میشود یعنی سی اف تی و پالرمو این همه دولت ادعا میکرد خوبه چی بوده؟؟؟؟؟.
مشاوران‌ایشان چه کسانی هستند؟؟؟؟ گفته های ایشان تمام صحبتهای خود ایشان در تایید برجام سال ۹۴ را نقض کرده!!!!!!!!!؟؟؟
تمام طرفداران ایشان مانده اند از اقای روحانی چگونه دفاع کنند؟؟؟؟؟
کاهش قیمت ارزی رخ نداده و افتضاح ارز ۴۲۰۰ رخ داده.
ارز نیمایی که به بازرگانی میدهید ارزان شده؟؟؟؟؟؟
بازار ازاد ارز را که خود خود اقای روحانی میفرمودند ملاک نیست و ۲ درصد بازار را هم در بر نمی گیرد.
متاسفانه دکتر نیلی در دولت نیستند و مشاوران اقتصادی به ایشان تمام اطلاعات غلط میدهند و این آفت سیاستمداران شده.
مجلس چرا دولت را ملزم به حذف ارز ۴۲۰۰ نمی کند تا معیار شود ارز نیمایی و ان وقت ادعا کاهش قیمت ارز را کارشناسان مورد ارزیابی قرار دهند و اقای روحانی لا اقل خودشان در سایت یک قیمت ارز ببینند و مشاوران ایشان ارز مرموز ۴۲۰۰ را که معلوم نیست به چه کسی تعلق میگیرد را نشان ایشان ندهند و ایشان این خطابه های پر ایراد را قرائت فرمایند
با سلام ، رئیس جمهور در این قضایا مقصر نیست این حکومت است که نمی تواند به موقع تصمیم بگیرد اگر رهبری به رئیس جمهور اجازه مذاکره نداده باشد رئیس جمهور در مسائل بزرگ خارجی مانند مذاکره با امریکا هیچکاره است ولی چرا حکومت منتظر می ماند تا کارد به استخوان برسد سپس اجازه مذاکره صادر می شود . ترامپ از ابتدا گفت که برجام را قبول ندارم و درخواست مذاکره نمود و زمانی که روحانی امریکا بود حداقل 5 مرتبه با وی تماس گرفتند برای ملاقات و مذاکره ولی اجازه مذاکره نداشت یعنی رئیس جمهور کاره ای نیست برجام راامریکا پاره کرد تحریمها را یکی یکی باز گرداند از نظر اقتصادی به ویرانه تبدیل شده ایم و حالا حکومت اجازه مذاکره داده است و اظهار می کنند از دهان رئیس جمهور که اگر تحریمها را بردارند الاذکر میکنیم. شما غلط زیادی می کنید باید زمانی که تحریمی برنگشته بود مذاکره می کردید شما همه خائن هستید طبق نص صریح قران که می فرماید خداوند متعال اگر کاری را بلد نیستید و بپذیرید خاین هستید و در این کشور پر است از خائن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشکل اقتصادی ایران ربطی به تحریم نداره . اقتصادمون رو گره زدیم به نفت مشکل اینه
بذار اول جای مذاکرات عزتمندانه قبلی ات خوب بشه بعد...
بایدزمینه ای فراهم شودکه احدی تاکیدمیکنم احدی درهرپست ومقامی که هست جرات نکندبرخلاف نظرولایت مطلقه فقیه حرفی بزند
اگر مرد این کار بودی اجازه نمی دای سرت کلاه بگذارند مانند ۱۵ سال قبل که باز هم خودت دست ماجرا را داشتی و به راحتی از ان خارج شوند و حتی به تعهدات کامل در برجام انجام ندادن
چراکامنت های ضدروحانی رامنتشرنمیکنید؟
نیازی به مذاکره نیست آمریکا و اروپا اگر صداقت دارند به تعهداتشان عمل کنند
ترس برادر مرگ است!
و باز هم مدرسه حسن دیر شد....................
با چه رویی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایران چه زود و یا چه دیر تابوی روابط توسط کسی شکسته خواهد شد. مذاکره با امریکا ننگ نیست. بلکه اقتدار کشور و قدرت ملت را در یدک دارد. چه بهتر برای پیشرفت کشور یک مذاکره سالم و مناسب صورت گیرد و ثبات اقتصادی و حذف هزینه های مضاعف بر کشور کمتر شده تا نظام و دولت بهتر در فکر رونق تولید و اشتغال گام های خوب و ثابت قدم بردارد. این در حالی اتفاق خواهد افتاد. که ما واقعا یک کشور مستقل هستیم!!!
رئيس جمهور : برای انجام مذاکره عادلانه، قانونی و عزتمندانه کاملاً آمادگی داریم.
آقاي رئيس جمهور نخندان ما را بگذار اين چندوقت نيز بگذرد.بابا اوني كه بخواهد مذاكره كنه جنابعالي نيستي
به وقتش ديگه گزينه ها جواب نداد مثل خيلي ازموارد پيش آمده دراين 40سال مذاكره ميشود.
ابادي كشور دروغه ولي خرابي وناامني بسيار
مقام رهبری فرموده اند .. مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با این دولت فعلی سم مضاعف .. جناب روحانی مگر شما کی هستی که میخوای خلاف نظر صریح مقام عظمای ولایت حرف بزنی؟ بهتر است در اینگونه مسائل ساکت باشید و جایگاه خودتان را بدانید و حرف بزرگترها را گوش و عمل کنید... خداوند شما را به راه راست هدایت فرماید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مجلس بایدروحانی رااستیضاح وبرکنارکند
لطفاً جلوي اين حسن كليد بي تدبير را بگيريد
ده ضربه ي شمشير مانده تا خيمه ي ظلم رو از جابكنيم ،با بيست و پنج سال تخصص حرفه ايي بيكارم اما پشت رهبرم تا آخرين داراييم ايستادم
مگر رهبر عزيز ما نگفت مذاكره سم است اي بي تدبير
باور كن تابناك جان ميدونم اين پست رو نميذاري اما به بالاييها انتقال بده
فشار تحریمها فقط بر روی دوش مردم بوده و خواهد بود........
این همه توجیه را کی وقت کردی پیدا کنی ؟
وعده صد روز اولت مگه بن بست شکنی بود ....؟
برا یک بار مردانگی کن بگو اشتباه کردیم
جام زهر ، نرمش قهرمانانه ، مذاکره شرافتمندانه ، لاف خالی بندانه...چه می شد که از اول انقلاب سرتان را پائین انداخته درون کشور را از نظر اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی ، اخلاقی ، آموزشی و سیاسی می ساختید و با همینها به جنگ دشمنان می رفتید؟
الان اینو میگی ولی وقتی سرمیز نشستی حالا هرمیزی باشه اونموقع میگی این مذاکره عزتمندانه و میزش هم خوب میزی بود
رییس جمهور محترم به درد مردم برس که دارند زیرچرخ گرانی افسارگسیخته له می شوند...بی خیال خارجی ها
همه چیزبه حال خودرهاشده وقتی رییس جمهور افزایش ۳۰ درصدی اجاره بها را عادی ومطلوب تلقی میکنند دیگه ازبقیه چه انتظاری میشه داشت؟!!!
بلاخره داره تحریمها اثر می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینو ترامپ کرده تو مخ ما و مردم . مشکل ایران اقتصاد داخلیه و تحریمها هم پررنگش میکنه فقط
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
الان خوشحالی ؟!
ما هرچه بدبختی داریم از داخل است اگر همه مسئولین ما پاکدست و خداترس و خادم ملت بودن صد تای ترامپ هم هیچ غلطی نمیکرد متاسفانه آنکه جنگ بدر را نقل میکند خودش به آن باور ندارد البته همین حالا هم اگر انقلاب یک حرص بشود و مدیران نالایق را جدا و محاکمه کنند دیر نشده
آقای روحانی اگر به خدا پشت گرم هستید مذاکره نکنید از چه میترسید
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
موافقم مشکل فساد داخلیه
خوب اسمش را جام زهر. نرمش قهرمانامه یا هر چی که میذارید را چرا از اول انجام نمیدید؟! حتما باید کلی خسارت به کشور و مردم وارد شه بعد؟؟! واقعا که... تابناک لطفا اینو دیگه سانسور نکن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ایران زد زیر مذاکره یا این ترامپ ؟
برای مذاکره عزتمندانه آماده ایم؛ اما کنار میز تسلیم نمی‌نشینیم:
- نظر من بعنوان یک شهروند این است که مذاکره با ناتانیاهو و ترامپ «آب در هاونگ کوبیدن» است و بجز ظلت هیچ چیزی از آن بیرون نمیاید، ولی «صلاح مملکت خویش خسروان دادند». «آزموده را، آزمودن خطا است» با این تیم "آیا نتیجه ای بهتر از برجام خواهید دید"؟ ولی برای گذراند وقت برای مابقی دور دوم ریاست جمهوری بسیار طرح خوب و پسندیده ای است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ماهم به هاون میگوییم هاونگ
دوست دارم همشهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
موافقم
بابا اینا مذاکره میکنن، کاکا هم میگن.و دلشون هم برای مردم گشنگی و بدبختیشون نسوخته، جیب خودشون خالی مونده که نمیتونن بچاپن. حالا میخوان جلوی مردم ژست بگیرن مثل زمان نرمش قهرمانانه
ایا مذاکره ای عزتمندانه تر از برجام؟ مجوز صادرات نفت را گرفتیم با هر میزان که خودمان بخواهیم- پولهای بلوکه شده را ازاد کردیم- تبادل مالی با دنیا را تا حدود ۷۰٪ ازاد نمودیم - تحریم هواپیما وخودرو سازی وبیمه وکشتیرانی را برداشتیم - غنی سازی صلح امیز را به طرفمان قبولاندیم و . . . و همه اینها برای حدود ۳ سال اجرا شد اما مخالفان داخلی با امپراتوری رسانه ای حتی نگذاشتند خیلی از مردم اینها را بدانند دولتت را در همان ۳ سال به انواع تهمت اراستند! حال که یقینا مذاکره بعدی قطعا موفقیت برجام را نخواهد داشت فکر نمیکنید این دو سال باقیمانده ارزش تلا ش دوبار را ندارد؟
این دولت اکثرا ازقشر مرفه جامعه هستند ودرد مردم را نمی فهمند. یک مشت وزرای
سالمند ، خسته ،بی حوصله، دارای کسب وکار خصوصی برای خودشان، اهل پارتی بازی و باندبازی و......
خلاصه اینها درد ومشکل مردم راازابتدا می خواستند با مذاکرات هسته ای حل کننند ،که بعد
از۶ سال متوجه شدند این را ه کشور رابه مقصد نمی رساند .
تسلیم شدن بهتر از نابود شدن است
آلمان و ژاپن هم در مقطعی از تاریخ تسلیم شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آلمان و ژاپن تسلیم شدن چون ایدئولوژی حسینی نداشتند برادر ما شیعه هستیم بزرگترین تفکر ضد ظلم
اگر تسلیم شویم ما را تجزیه کرده درگیر جنگهای داخلی کرده داعشها را ایجاد میکنن خلاصه از سودان بدتر میشویم اما اگر مدیران از جنس مردم باشند و مال اندوز نباشند تسلیم نشویم عاقبت به خیر میشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آفرین به این عمق تحلیلت )(
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هیهات من الذله
چرا باید ترامپ عقب نشینی کند تا شما راضی به مذاکره بشوید آقای روحانی این نوع نگاه ساده شما به سیاست ملت را بیچاره کرد ترامپ دارد به اهداف خودش میرسد امسال را با دو سال قبل مقایسه کنید چقدر اوضاع به هم ریخته ترامپ ایران را از نظر اقتصادی محاصره کرده و میدانیم هر سیستمی محدود و بسته شود به سمت بی نظمی شدید می رود ما داریم آثار بی نظمی و آنتروپی اجتماعی را می بینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در ازای مذاکره با شخص نامتعادل ترامپ چی بدست میاریم ؟ اصلا خود شخصیت ترامپ ضامن مذاکره برد -برد میتونه باشه ؟
روحانی فکر کرده تو دنیا برای این واژه های عزتمندانه و آبرومندانه تره خورد می کنند سیاست دنیای بده و بستانه یه چیزی بده یه چیزی بگیر برو دنبال کارت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشکل اینه ترامپ تو معامله اهل باج دادن نیست فقط دنبال کندنه نه امتیاز دادن . شما نفتا رو ببین
آقای روحانی درسته که شما نماینده ۲۰ میلیون نفر هستید ولی آیا به نظر خودتون شما اجازه مذاکره دارید
یعنی شما اینقدر ساده ای که می خواهی با ترامپ به شکلی آبرومندانه و عزتمندانه مذاکره کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یعنی الان که مذاکره نمیکنیم در عزت هستیم؟
آقای روحانی باور کنید مردم ایران بعد از شش سال نفهمیدند که موضع شما چیست. چون. یکی به نعل ویکی به میخ می زنید
سلام
به دوربین نگاه کردن و با مصاحبه های فریبنده و ادعای خوشی بسیار ملت، نمی شه کشورداری نمود!
وقتی با کلمات به جنگ همه می ریم، نباید منتظر این باشیم که دنیا دنبالمان راه بیافتن و سر تعظیم برامون پایین بیارن
به عنوان رئیس دولت، شما مسؤول مسائل جاری اقتصادی و تورم و رکود بی سابقه هستید و با تغییر لحظه ای دیدگاهایتان لطفا بیش از این به عزت کشور و نظام و آرامش مردم صدمه نزنید!
من نمیدونم چرا تو برجام گیر دادیم به افزایش صادرات نفت خام . حتی الان هم تحریم نفت برداشته بشه وقتی آمریکا، روسیه و حتی چین تولید کننده نفت شدن عملا بازار اشباع هست و نفت جذابیتی نداره . ما یاید دنبال صادرات غیرنفتی و گردشگری باشیم .
لزوما مذاکره که چیز بدی نیست ولی مذاکره بده بستونه . صرف عکس یادگاری چیزی از مشکلات ایران کم نمیشه . باید یاد بگیریم مثل ترکیه ، مالزی و خیلیا دیگه با همه معامله کنیم بر اساس مناقع ملی نه تسلیم و ضعف . شرطش اینکه اقتصاد درست کنیم وقتی قوی باشیم از نظر اقتصادی و نطامی تحریم دیگه معنی نداره .
مشکل اقتصاد ایران اقتصاد تک قطبیه نفتیه . هر رییس جمهور امریکا هم بیاد بالاخره یه بهونه گیر میاره گیر میده به نفت . اقتصادو از نفت نجات بدید تحریم کارساز نیست
آمریکا و اروپا دلش برای ایران و ایرانی نسوخته همینطور روسیه و چین . ایران باید یاد بگیره خودشو از داخل قوی کنه چه اقتصاد چه نظامی
الان آمریکا داخل افغانستان ، عراق و سوریه و لیبی هست چه اتفاق یا پیشرفت خاصی صورت گرفته ؟! همین دیشب ترامپ به افغانستان توهین کرد دوباره . باید خودمون دلمون برای ایران بسوزه . هیچ کس از بیرون ایران دلش برای ما نمیسوزه . ایران ضعیف سود داره برای اروپا ، آمریکا ، روسیه و چین . خودمون باید اختلافا داخل کم کنیم و با همین شرایط دنبال راهکار برای اقتصاد ایران باشیم . رهایی از نفت و توسعه گردشگری
در اینکه شما می روید مذاکره می کنید شکی نیست والله به میز هم کاری ندارید ففقط می گویید سریع کاغذها را بیاور تا امضا کنم
نکشیمون مذاکره کننده با عزت!
این ذهنیت ما از امپراطوری آمریکا و انگلیس ذلیلمون کرده . تغییر قدرت از غرب به شرق مخصوصا شرق آسیا سرعتش بیشتر شده . ما اگر با چندین همسایه که داریم مراوده درست داشته باشیم مشکل نداریم از تهدید امریکا و اروپا .
کلا آشوب داخل ایران باعث ضعیف شدن ایران میشه . همینطور که صدام بعد از انقلاب از ضعیف بودن ایران مطمئن شد بعد حمله کرد . آمریکا و اروپا هم بخاطر انرژی بعد از اینکه مطمئن شدن عراق ، افغانستان و سوریه ضعیف هستن حمله کردن . دنیا دنیای زور و کثیفیه . باید قوی بود و از موضع قدرت مذاکره کرد
درسته که اقتصاد ایران مشکل داره ولی امریکا و اروپا ، روسیه و چین دلشون برای ما نسوخته . اگر قوی بودیم احترام میذارن اگر ضعیف حمله میکنن . این منطق دنیا امروزه . مشکل اقتصاد ایران وابستگی به نفته اگر از این ایزوله شدیم مشکل اقتصاد ایران حل میشه
ترامپ همینو میخواد که صدا مردم رد بیاد تا باز ادامه بده یه جنگ داخل ایران راه بندازه. وقتی ببینه برای ایران اتفاقی نمیوفته میکشه بیرون
فکر کن ترامپ دلش برای ایران و مردم بسوزه ) از اون حرفا بود . از خداشه مردم به گدایی بیوفتنو شورش بشه مثل افغانستان و سوریه بدبخت بشیم
ملت صبور باشنو برای خرید صف نکشن اوضاع کم کم درست میشه
آخ آره این صف کشیدن مردم بیچارمون کرده
فکرکنم در این موقع خوب باشه بعنوان هدیه به جانسون نفت کششون رو ازاد کنیم تا امریکا نا امید بشه
احتمال زیاد اونها هم جواب مثبت بما بدن
تا وقتی این مردک ترامپ هست از مذاکره چیزی گیرمون نمیاد
جناب روحانی فکر مذاکره را از سرت بیرون کند همه دنیا فقط لندن و پاریس نیست قطع رابطه ی اروپا برای تولید کننده ی ایرانی نعمت است فقط لندن نشینان می توانند ازرابطه با اروپا فایده راببرندوگرنه برای مردم فقط عقب ماندگی به ارمغان می آورد
شیخ حسن اینقدر دم از مذاکره نزن. سری قبل که مذاکره کردید گند زدید.
حالا چه بر نامه ای دارید؟ شما اصلاح طلب ها تا مملکت را دو دستی تحویل بیگانگان
ندهید دست بردار نیستید.
ترامپ هیچ علاقه ای به مذاکره ندارد به برکت دهها سال سومدیریت اقتصادی تحریم ها بشدت موثر واقع شده
الان مذاکره با ترامپ اشتباه مهلکه . عکس یادگاریش رو گرفت و انتخاباتو برد مثل دیشب که هرجی از دهنش اومد به مردم افغانستان گفت نثار ایران میکنه . این مردک شیاده .
مذاکره عزتمندانه ؟!!!!!!!!!! مثل دوره قبل
تا شاهد رفاه بیشتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مردم باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رفاه بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
به کسی که بارها تو سخنرانی رسمی گفته مردم ایران تروریست هستن مذاکره میکنن ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی