بازدید 57712
رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اگر مسئولان امنیتی اجازه دهند، اسناد تابعیت کریمی قدوسی را منتشر می‌کنم/ تابعیت کریمی قدوسی، اکتسابی است

روز گذشته، جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده عضو فراکسیون امید از شهرستان تربت جام در مجلس، طی تذکری در صحن علنی اظهار داشت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم شریف مشهد است؛ کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. «یکی بچه گرگ می‌پرورید، چو پرورده شد، خواجه هم بر درید.»
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 23 July 2019

اگر مسئولان امنیتی اجازه دهند، اسناد تابعیت کریمی قدوسی را منتشر می‌کنم/ تابعیت کریمی قدوسی، اکتسابی استروز گذشته، جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده عضو فراکسیون امید از شهرستان تربت جام در مجلس، طی تذکری در صحن علنی اظهار داشت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم شریف مشهد است؛ کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. «یکی بچه گرگ می‌پرورید، چو پرورده شد، خواجه هم بر درید.»

به گزارش «تابناک»؛ نماینده تربت جام در مجلس گفت: شما به تربت جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست. نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی، آن زمانی که اجداد و بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند، ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می‌کردیم. چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده و چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید؟ چند روز سابقه جبهه دارید، در چند عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیده اید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم؟

به این ترتیب، با انتشار گسترده اظهارات رحیمی جهان آبادی، بسیاری از فعالان فضای مجازی در کنار خبرنگاران پارلمانی و اصحاب رسانه، در خصوص این موضوع، پرسش هایی از وی داشتند و خواستار ارائه اسناد شناسنامه کریمی قدوسی شدند؛ هر چند او امروز بار دیگر با زیر سؤال بردن تابعیت رئیس جمهور و افترا به برخی مسئولان سیاسی کشور و وزارت خارجه، بار دیگر بر مواضع خود تأکید و اعلام کرد که نسل اندر نسل وی ایرانی بوده و هیچ نسبتی با مردم افغانستان ندارد!

این در حالی است که رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با تابناک، بار دیگر بر مواضع پیشین خود تأکید کرد و اظهار داشت: در خصوص تذکری که بنده به این نماینده مجلس دادم، چند نکته باید گفته شود، چون نکته‌ای که من در خصوص تابعیت ذاتی و اکتسابی تفکیکی کردم دلیل داشت. نخست این که من قصد ندارم بگویم از نظر نژادی یا قومی و یا هر چیز دیگری بر قوم دیگری برتری داریم. مردم افغانستان در آداب، رسوم، آیین‌ها و همه مسائل با ما مشترکند و تنها یک مرز سیاسی ما را از هم جدا کرده است. من سال‌ها در افغانستان زندگی کرده ام و به شرافت، صداقت و میهمان نوازی افغان‌ها کسی را ندیدم. به هر حال قصد ما توهین به قومی نبوده است. اما در خصوص کریمی قدوسی وضعیت فرق می‌کند، وی در این سال‌ها به همه مسئولان ارشد این نظام تاخته است؛ از رئیس جمهور و وزیر خارجه با شرافت ما گرفته تا وزارت اطلاعات و نماینده‌های مجلس به همه توهین می‌کند.

این عضو حزب کارگزاران در ادامه افزود: اما ما یک سؤال از وی داریم و آن این که تبعیت شما ذاتی است یا اکتسابی؟ آیا بستگان شما در ایران یا در کشور دیگری هستند و یا اینکه شما به عنوان کسی که سردار سپاه هستی، سابقه حضور در جبهه داشتی یا نه، اگر بودی در کدام عملیات‌ها بودی؛ این‌ها را شفاف بفرمایید؟

این نماینده در ادامه یادآور شد: من بچه کشاورز هستم و در روستا بزرگ شده ام و خودم هم یک معلم ساده هستم. برای خوردن یک لقمه نان هم نه نیاز داریم به کابل برویم و نیاز داریم که عدس مجلس را بخوریم. سؤال من این است: چرا وی تهدید می‌کند؟ چرا به حوزه من آمده و به من انگ ضد انقلاب زده است؟ وی چه سمتی در این نظام دارد که من ندارم؟ انتظار من این است که این پرسش ها، پاسخ داده شود و بفرمایند در کدام عملیات‌ بوده اند؟ اگر سابقه دارد منتشر کند، من از وی عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: اسنادی در خصوص تابعیت غیر ایرانی بستگان وی و همچنین درباره اکتسابی بودن تابعیت خود وی و خانواده اش وجود دارد. اگر مسئولان امنیتی و ارشد مجلس اجازه دهند و این را خلاف امنیت ملی ندانند، ما این اسناد را منتشر خواهیم کرد. اسناد حضور بستگان وی در خارج و همچنین مکاتبات وی با این افراد و تاریخ صدور شناسنامه آن‌ها وجود دارد. عمو و پسر عموی وی کجا هستند؟ من می‌توانم این‌ها را با دلیل و سند بگویم. اگر مسئولان امنیتی اجازه دهند من این کار را خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۲۳۸
رحیمی بت شکن شاخ قدوسی را بشکن .
پاسخ ها
مجید
| Germany |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حناشون دیگه رنگ نداره چون دنبال رای جمع کردنن دنبال خودنمایی هستن مثل وزیر بهداشت که به بیمارستانی رفته بود و با لحن بسیار بدی به ریس بیمارستان گفت چرا برای بیمار بالش نذاشتین واقعا خودشون رو مضحکه مردم کردن کی حرفشون رو باور میکنه؟ مردم برای پیدا کردن داروهای گران قیمت و نایاب همه زندگی خودشون رو دارن میدن اگر مردی و راست میگی بیا به اون سوداگری که داره دارو رو به قیمت چندین برابر به مردم بی پناه میفروشه بتاز این کارها دیگه برای مردم رو شده و حناتون رنگی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یک حرکت خزنده بر علیه کریمی قدوسی، آقای رحیمی سند ارائه نداده همراهانش رقصیدن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اگر این آقا بت شکن بود، اول بت غرور و تکبر خودش را میشکست و بعد هم بتهای عوامفریبی را که مردم را فریب داده اند و فرزندانشان آنسوی آبها دارن خوش میگذرونند و بر امثال تو سوار شده اند و حال میکنند.
مریم بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کریمی قدوسی بزرگ مرد مشهد درود بر تو و خاندانت درود . هزاران درود

در حمایتت همه ما مشهدی ها ایستاده ایم.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اول خود رحیمی شجره نامه ده نسلش تاصفویه رو بیاره قبوله ۸۰ نسل تاکوروش واسکندر وچنگیز وعمرخطاب پیشکش
یکم تاریخ بخون و ببین گستره ایران از کجا تا کجا بوده و همه آنها جزء ایران بوده اند ایران از شرق به آب میرسیده و از غرب به آب میرسید و شمال و جنوب هم همینطور. اینها فقط برای تاریخ 2500 ساله ایران بود درصورتیکه تمدن ایرانیان با آثار کشف شده تا 15000 سال هم میرسد کسیکه ایرانی نیست خود فروختگان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
صحبت بر سر این است که کسی که مرتب انگ دوتابعیتی و عیرانقلابی و جاسوس بودن و حزب الهی نبودن و...را به دیگران می زندخودش اصل و نسبش را مشخص کند...افغانستان قرنها قبل جز ایران بود اما حالا از سهم آب هیرمند برای کشاورزان ایرانی دریغ دارد...پس لطفا اینقدر افغانها را به ایرانیان نچسبانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کسیکه خودش ایرانی الاصل نیست بیخود می کند تهمت جاسوسی و دوتابعیتی به دیگران آنهم کسانی چون روحانی و ظریف میزند....در ضمن شما افغانی محترم هم سعی نکن افغانی ها را بزور به ایران بچسبانی...قرنها گذشته و الان افغانستان کشوری مجزاست...موقع حفظ منافع ایران یادتان نمی آید روزی یک سرزمین بودیم اما برای منافع خودتان تاریخ بیکباره یادتان می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوست عزیز مسیله است که این کریمی قدوسی ارکان نطام زا به سخره گرفته است. به خدای بزرگ قسم که گاهی از اینکه با این کریمی قدوسی هم وطن هستم احساس شرم می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کلا که این آقایMPTمایه آبرو ریزی ما مشهدیها بوده و هست حالا هم افغانی از آب درآمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
قبول ، در زمان امپراتوری هخامنشیان کوروش کبیر از شرق تا مرز چین از غرب تا دریای مدیترانه از شما تا مرز روسیه و از جنوب تا بخشی از افریقا حکومت می کرده است و امپراتوری بسیار عادل و دادگستر بوده است و به قول بسیاری از علمای بزرگ اسلام همان ذوالقرنین است اما همین آقای کریمی قدوسی همانند بسیاری از همفکرانش این واقعیتها را قبول ندارد. او عادت دارد در هر سخنرانی به بسیاری از افراد شایسته ایرانی و در راس آن وزیر محترم امور خارجه که فردی بسیار وطن دوست و سیاستمداری برجسته است بتازد. او به چه حقی به منتخب 24 میلیون ایرانی (رئیس جمهور محترم) در هر سخنرانی یورش می برد اگر سوالی دارد باید بسیار محترمانه آن را مطرح کند و منتظر جواب بماند. او نماینده یک گروه بسیار کوچکی از یکی از شهرهای ایران است چرا حد و مرز خود را نمی شناسد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
در سیاست بین الملل کنونی
افغانستان کشوری جدا از ایران محسوب میشود
سردار توی سایتش و در زندگی نامه خودنوشت هم نوشته مسئول اعزام نیروی سپاه سمنان بوده
برید بخونید
سردار دوست نداشته بره عملیات
دوست داشته بقیه برن جبهه شهید شن
خودش می‌خواسته حالا حالا ها خدمت کنه به مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چه ربطی به موضوع دو تابعیتی دارد . اصلا این فرد که بنده هم خیلی از ایشان خوشم نمی اید یک ماه قبل تغییر ملیت از افغانستانی به ایرانی داده کجایش ننگ است و اشکال برعکسش که مقام و پست هم داشته باشی و شکمت را هم از نان این کشور پر کرده باشی و وقتی به نوایی میرسی از یک کشور غربی که عموما هم در صف اول خباثت و دشمنی با ایرانند تابعیت برای خود و بچه هات بگیری.
با توجه به همه صحبتها پیشنهاد بدهند که کل سرمایه کریمی و فرزندان و پدر ومادر و... با مشابه یک پنجم سرمایه اقای رحیمی روستا زاده معلم عوض
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سه شنبه اول مرداد ساعت ۱۸:۱۰
سکه ۴۴۵۰۰۰۰
دلار ۱۲۷۰۰
قیمت ها بسرعت درحال افزایش هستند
مهدی
| Germany |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بعضی از مسئولین اصلشان به مغول و اعراب میرسد،اینکه دلیل نمیشود، باید دید در جهت مردم کار میکنند ویا نه!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
برادر عزیز، این چه نوع استدلالی است؟ چون روزگاری قلمرو ایران گسترده بوده پس حالا هم باید همۀ سرزمینهایی را که در آن روزگار جزو ایران بوده اند، قسمتی از ایران بدانیم و ساکنانِ آنها را ایرانی بدانیم؟!
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نژاد پرستی ترامپ و این اقا و تابناک...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فرض کنیم کریمی قدوسی افغانی است، خب این چه ربطی به لیست دوتابعیتی هایی که وزارت اطلاعات و ارگانهای رسمی نظام ارائه داده اند دارد؟ آیا میشود نتیجه گیری کرد که چون کریمی قدوسی افغانی است روحانی یا فلان شخص دوتابعیتی نیست؟ لطفا چشمانتان را بر روی حقایق نبندید که فردا دیر خواهد شد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به بهانه دعوای سیاسی نزادپرستی را علم می کنند آنهم در مجلسی که نام اسلامی گذاشته شده است
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کسی که میگه افغانستان هیرمند را گرفته اولا کاملا دروعگوست ضمنا هیرمند کجاش ایرانه
توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم با شجاعت و قاطعیت در مقابل تندروی توهین و تهمت و...به اصلاح طلبان ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خطاب به 22:47
با واقعا بیسواد و کم اطلاعی یا خودت را زدی به ناآگاهی یا مردم ایران را چون خودت نادان و کم اطلاع فرض کردی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
استاد خودش قبول داره بد جوری ذوب در قدوسی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اولا که اگر رحیمی میتونست حرفشو اثبات کنه تا حالا هزار بار اینکارو کرده بود. منتظر باشید و ببینید که نمیتونه اثبات کنه و اخر هم ماست مالی میکنه و میره. ثانیا گیرم که کریمی قدوسی افغانی باشه. هزار مرتبه شرف داره به اونایی که با پاچه خواری و خیانت رفتن تبعیت از آمیرکا و انگلیس و اسکاتلند و غیره گرفتند. زنده باشی آقای کریمی قدوسی که جزو معدود نمایندگان شجاع و باشرافت هستی. تابناک اگه واقعا مردی و ادعای ازادی بیان داری نظرات مخالفینت رو هم منتشر کن.
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
از دوتابعیتی بودن ایراد گرفتن نژادپرستی نیست ولی اینکه یک نفر افغانی قانون رو با گرفتن یک شناسنامه ایرانی دور بزنه (به فرض صحت این موضوع) و به ایرانی‌الاصلها بتازه میشه نژادپرستی؟
مبارزه با فساد باید در همه ابعاد انجام گیرد
از اقتصاد تا سیاست

این کریمی قدوسی خیلی به ضرر کشور حرافی میکرد. معلوم شد به نفع دشمنان ایران حرافی میکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کنده کاری نکن ای لویی جرگه
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هردم از این باغ بری می رسد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کسی که حرف حق میزند انگی دیگه بهش نبود .
نه این سخنان بلکه عملکرد چندین ساله کریمی قدوسی ما را باین نتیجه رسانده که سخننان شما جناب رحیمی و کذاب بودن و هتاک بودن کریمی قدوسی را بپذیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
واقعا منطق شما در این سطحه؟ که با ادعاهای پوچ و اثبات نشده ی رحیمی، نظرت عوض شه؟ چقدر برای هموطن بودن با شما برای خودم متاسفم.
تو هم حتما دوباره رای میخوای جمع کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اولا که ادعای رحیمی کذب محضه و ایشان جزء کلونی مفسدین چار درصدی هستش وچون آقای قدوسی با شجاعت دستش ر داخل کلونی زنبورهای دزد کرده، لابد باید این حرفهای مفت بر علیه اش وفته بشه ثانیا ایشون ایرانیه و اگرم نباشع، مگه نمیتونه خیانت امثال رحیمی ر و برملا کنه؟
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر مردی بیا کابل تا دهانت را کنده کاری کنم‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
19:55
اینقدر مرد مرد نکن.. در کشور خودت می ماندی و آبادش می کردی نه آویزان سرزمین دیگری شوی
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
البته ملت میدونند که شما و همدستانتان نیازی به جمع آوری آرای مردمی هیچوقت نداشته اید کافی است اراده کنید اونوقت شورای نگهبان به سرعت تایید صلاحیتتون میکنه و سپس طی یک سری اقدامات بسیار پیچیده ولی تابلو به نمایندگی یا هر چیزی حتی ریاست جمهوری انتخاب خواهید شد و شماها که دیگه کارتون اینجوری منتخب شدنه اصلا نیازی به ملت ندارید
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ای ناشناس کابلی اگه عرضه ای میداشتید حداقل خودتون حاکم کشور خودتون میبودید از روزی که افتخار ایرانی بودن رو نخواستید به من بگو ببینم به جز انگلیس و آمریکا و شوروی البته با پوشش القاعده و طالبان و پاکستان و جهادیون چه کسی بهتون حکومت کرده و حقیقتا اونی که تو کابل کنده کاری میکنه هر کی هست افغانی نیست
اگر ایشان افغانی باشند درود بر شرفشان از ایرانی های مجلس که چیزی ندیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر خصلت دروغگویی و تهمتزنی افتخار است،شرفش ارزانی شما و قدوسی
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ایشون بیشتر صفت مزدودی و اجنبی بودن تو کارها و گفتارشون دارند و ببینم شمایی که دوستش دارید بگید ایشون تا الان چه گره ای از مشکلات مردم شهر خودش و کشورش باز کرده البته غیر از کابل و افغانستان
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
پس بهتر است در مجلس افغانستان از وجود ایشان استفاده شود.
با این تفاصیر اینجا داره مثل افغانستان شلوغ و پلوغه میشه و هیچ کسی حرف کسی رو قبول نداره یا افغانستان مثل ایران داره میشه ...اگه قدوسی افغان باشه تندرویی ش رو بزاریم رو حساب شلوغی افغانستان یا ژنی که افغانستان رو به این روز انداخته ... جدی چند درصد افغانها تندرو هستن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر مردی بیا مزار تا دهانت را کنده کاری کنم
زهرا
| Germany |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شما اول نگارش صحیح زبانتو یاد بگیر بعد افاضات نژاد پرستانه بکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تند روهایی غیر از کریم قدوسی را روی کدوم ژن می ذاری نکنه اونا هم همه اهل افغانستان هستند واقعا که چه استدلالی!!!
درود بر شرافتت
کار بسیار ساده ای ست، اسنادتان را منتشر کنید و پای تمامی صحبت هایتان بایستید، مثل یه بنده خدا بگم بگم راه انداختید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اون اقا خیلی چیزا گفت

گویا تو گوش چشم نداشتی ببینی و بشنویی در اون سالها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خطاب به 17:14
خیلی چیزها گفت اما هیچگاه سندی رو نکرد...ادعایش در مورد2500 گرین کارت بازای برجام. نیز توسط وزارت اطلاعات و سپاه تکذیب شد...در دادگاه علاالدین بروجردی بدلیل دروغ محکوم به زندان و جریمه نقدی شد که بروجردی گذشت کرد...تابحال فقط ادعا کرده بدون هیچ سندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
درود بر احمدی نژاد که خیلی ها رو حداقل صاحب خانه کرد آن هم از طبقه متوسط به پایین، کدخدا پرستان چه کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اون ناشناسی که گفته احمدی نژاد خیلی از تهیدستان رو صاحب خانه کرد باید بدونه اگه منظورش مسکن مهر هست به خدا قسم میخورم اکثریت صاحبان و درخواست کنندگان مسکن مهر قشر ثروتمند و اصولا داراهای کشور بودند که همیشه برای زراندوزی سربعتر از تهیدستان عمل میکنند و اسم ثبت میکنند و تو شهر خودمون و تمام شهرهایی که خبر دارم شرایط به همین بدیست طرف ۶ تا خونه و ملک مسکونی داشته به جز دوتا تجاری حالا مسکن مهر هم براش ثبت شده و تا ۷ تا نشه بازی نشه بله این بود مسکن مهری که بدون حساب و علم و صداقت اول ساخته شد و بیحساب تر نیز واگذار شد شاید میخواستند یه سرمایه یه باره نیز به پولدارا بدن برای تشکر و خسته نباشید بهشون و کلن چه کاری از اون رییس جمهور تو اون ۸ سال به جز خرابی و بی اخلاقی و ضربه به ایران سراغ دارید
کاری به عملکرد دو تاشون ندارم هر دو عملکرد بدی دارند ولی این آقا رسما داره حرفهای نژاد پرستانه میزنه کسی نیست جلوش بگیره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
در جواب آن آقا که رسما تهمت جاسوسی و دوتابعیتی سالهاست میزنخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نژاد پرستی چیزی است که وقتی یکی رسما شناسنامه ایرانی دارد ثابت شده اما جاسوس و دوتابعیتی فقط موقعی معلوم میشود که اختلاس و ضربه به ایران و فرار میکند به خارج گندش در می آید و الا ژست ایرانی و انقلابی بودن که با داغ زدن به پیشانی نمیشود تشخیص داد....
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
پس اون چی که با رانت تو این سالها هر چی خواست تهمت زد و گفت و توهین کرد و هیچکس ازش شکایت نکرد و اگه کرد هم جوابی نگرفت واقعیت اینه که بعضیها تابعیت دوگانه و حتی بیگانه دارند ولی منفعت برا کشور دارند ولی یه سری مدعی هستند که ظاهرا فقط در مدارک نه رفتار ایرانی هستند و جز نفاق و دروغ و دشمنی و تهمت و توهین و افترا در ملا عام ندارند اونوقت کدومشون برای کشور خطر داره به نظر شما و اگه نمیدونید کی مزدوری دیدید برید به سراغ آدرس دادن اینها و دوستانشون به غربیها برای اینکه کی و کجا بهتر ملت رو تحریم کنند مثلا همونجایی که یه باره بدون هیچ مقدمه ای بحث هلال احمر و جنگ یوسنی و القاعده توسط دوستان و همنشینان گرمابه و گلستان همین شخض پیش کشیده میشه مطمیئن باش هر چی بوده برای ایرانی و ایران نبوده
ما به مردانی از جنس جلیل رحیمی جهان آبادی نیاز داریم نه نماینده های که .................................................................................
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر مردی بیا بلخ تا دهانت را کنده کاری کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
19:56خطاب به
تو اگر مرد بودی دهان طالبان و امریکاییها را در کشورت کنده کاری می کردی....لاف برای ایرانی جماعت نزن ...مثل عقده ای ها
احسنت . یکی باید این ادم وراج را لگد مال کنه. اینها فکر می کنند کشور ملک طلقشان است. از هیچ توهین و افترا و دروغی ابا ندارند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر مردی بیا ورلوس کلی افغانستان تا دهانت را کنده کاری کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
با حرفهای آین آقا یا خانومی که زیر هر کامنت خط و نشون میکشه که اگر مردی بیا افعانستان تا... معلوم میشه کریمی قدوسی صد در صد افغانی هستند. در ضمن اگر ایشون جرات دارن آدرسشون در ایران رو بدن تا ایرانیها از خجالتشون در بیای. البته آدرس ایشون رو تابناک میدونه و کافیه به مسوولین اطلاعاتی اطلاع بده تا این عامل و جاسوس بیگانه شناسایی و دستگیر بشه و دهانش حسابی کنده کاری بشه تا دیگه جرات نکنه واسه ایرانی خط و نشون بکشه.
تابناک بازیچه امید و اصلاحطلبا شدی... مردم نون شب ندارن دنبال یه مشت دروغ و تهمت هستی. لیست امید کثیف ترین لیست سیاسی تاریخ ایران هست و وضع کشور شاهد این هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این سایت وابسته به جناح قدرت و ثروته

خیلی وقته رسوا شدن
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کثیفترین و غیر ایرانیترین احزاب و فرقه ها همونهایی هستند که آرزو دارند بالاخره ایران رو به جنگ و نابودی پایانی بکشانند اگه تابناک سانسور نمیکرد با جزئیات میگفتم شاید خجالت بکشید شاید و البته جناح قدرت و ثروت یعنی زر و زور هم خودشان هستند در نهایت و البته زر و زور همیشه با همند
دوتابعیتی یا کارچاق کنی زیاد فرقی نداره.مهم اینه که همه واسه خودشون بردن و خوردن و کشور رو نابود کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر مردی بیا قندهار تا دهانت را کنده کاری کنم
خدا رو شکر ما متخصص صادر میکنیم میرن کشورهای غربی رو اباد میکنن. بعدخودمون مهاجر وارد میکنیم اباد کردن که هیچ به جای سپاسگذاری تیشه به ریشه مملکت خودمون میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تیشه رو کسی زد که رفت خارج رو آباد کرد و با پول این مملکت متخصص شد و مجانی در اختیار خارجیان قرار گرفت. یک سوال توالت منزل خود را چه کسی تمیز میکند ؟ خودت یا همسایه ات. اگر گفتی خودت خب ایران را هم خودت آباد کن نه خانه همسایه ات را و اگر گفتی همسایه بدان که تو آره
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مگه تو این مملکت گذاشتند متخصصان اصلا کار کنند که حالا طلبکار شدید که چرا رفتند و میروند تو این کشور نشان داده شده که به کریمی قدوسی ها بیشتر علاقه مندند تا پروفسور سمیعی ها
آقای جهان آبادی می خوای چی را ثابت کنی؟ این دولتی را که شما ازش دم می زنی و سنگش را به سینه می زنی چه آقای قدوسی افغانی باشه چه نباشه چه امریکایی باشه چه اسکاتلندی کارآمدی و عرضه مملکت داری نداره و فقط به فکر پر کردن جیب عده ای خاص هست حالا شما بگو چرا گیر دادی به قدوسی چون حرف حق می زنه ؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اصرار دارید بگید منتخبان ملت صلاحیت ندارند و فقط اونهایی که مقابل ملتند یا خودشون یا نمایندشون خوبه و باید بهتون بگم که توی اون ۸ سال که همه چیز در اختیار خودتون بود به خصوص ۴ سال دومش شماها همه چیز رو از ریشه خشکاندید و نابود کردید به همین زودی یادمون نخواهد رفت که بی اخلاقی و بی پولی و بی غیرتی و بی انصافی و بی معرفتی از کی اومد تو فرهنگ عامه
کریمی قدوسی اتهامات زیادی را در توییتر مطرح کرده بود که با توجه به جایگاهی که دارند قطعا دادن اتهاماتی مثل جاسوسی به افراد، آن هم به صورت توییتری و بدون مدارک ، خیلی عجیب به نظر می رسد.
اما قطعا دفاع بد، به نفع اوست چرا که ملیت او هر چه باشد اکنون نماینده ی مردم است و مساله اتهامات او مطرح است شاید منابع درستی برای اتهاماتی نظیر جاسوسی به افرادی که مشغول خدمتند نداشته است
به هر حال او باید پاسخگو باشد اما ملیت او هیچ اهمیتی ندارد.
دیگه حالا خودتان دارید ریشه خودتان را میزنید
برادر عزیز، افغانستان که قبلاً بخشی از خاک ایران بوده و فارسی زبان هستند، بقیه چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بود و تمام شد رفت
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چه ربطی داره
زمانی ایران چز امپراطوری غزنویان که پایتخت آن غزنین در افغانستان بوده است
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
از حالا بگو افغانی که چقدر ذلیل شدی یا منتظر اینی که ترامپ پاکت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
برو تاریخ بخون سر سلسله غزنویان سبکتکین یک برده ترک بود که وزیر سامانیان او را از اربابش خرید و ازاد کرد اکثر پلدشاهان غزنوی دشان غلمباره بودند و این خصلتها اکثرا در افغانها به وفور یافته میشود بلعمی از ترس و در خفا تاریخ بلعمی را مینوشت رفتار ایشان با حسنک وزیر که بدار کشیدند گویای همه چیز است مردی به غایت شجاع و مدیر و شیعه که شیعه بودن خویش پنهان میکرد و چون سلطان محمود به ثروت و داریش چشم داشت حکم ارتدادش را داد و ثروت او را بالا کشید ایران جز سلطنت غزنویان نبود انها به وسیله وزیران قدرتمند فارسی به مقام و منزلت ریوسیدند م
تابعیت افغانستانی یه موضوع است و خودفروخته بودن و دشمن ایران بودن موضوعی فراتر !!! در مورد عملکرد بعضی مسئولان در موضوع دوم بهتر است مداقّه بیشتری صورت پذیرد.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حالا باید افغانیا نظر بدن که کدام ایرانیها خود فروخته اند ؟ خودفروخت هاز نظر کی ؟از نظر افغانیا ؟
جناب آقای رحیمی خواهشمند است با چنین افرادی وارد جدل نشوید تنها هنر این بزرگواران همین یک مورد است وبس
نظارت استصوابی حذف شود تا این افراد را مردم مجبور نباشند انتخاب کنند
چه دعوای مسخره ای! یک موضوع محلی را تبدیل به یک چالش ملی کرده اند و در ضمن آن به افغانستانی های عزیز هم اهانت کرده اند!!
آقای شورای نگهبان! بیدارید؟! آیا خداوند در قرآن نگفت گه " همه مسلمانان برادرند" ؟
لطفاً لطفاً لطفاً با این مظاهر نژادپرستی برخورد قاطعانه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آقا به نطر من توهین نکرده. اما اگر از شرایط نمایندگی ایرانی الصل بودن باشه و اقای کریمی قدوسی نباشه نمایندگیش محل سواله
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تو اگر ایرانی هستی ازعزت ایران وتاریخ پرافتخار ایران تعریف کن اول ایران و تاریخ پرافتخار کشورت ایران یاد کند چون اگر تو میهن و ملیت نداشته باشی هیچی نداری هرفردی هرمذهبی میتواند داشته باشد ولی هرفردی اگر وطن نداشته باشد وملیت نداشته باشد انگار هیچی ندارد پس اول وطن
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
همه برابرند تا وقتی که به دوتابعیتی‌ها میرسیم! آنها برابر نیستند!ا
یعنی چی اگر اجازه دهند؟
اگر ایشان ایرانی الاصل نیست نباید وارد مجلس می شد و قبلا هم باید این صحبت به صورت صریح مطرح میشد نه اینکه چون وارد حوزه انتخابی شما شده این صحبتها زده میشه....
اگر ایشان ایرانی نیست نبایستی نماینده مجلس شود...ربطی به سخنان ایشان نداشته و ندارد..
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
آقای شریفی یعنی نمیدونید چه اجانبی اومدند ایران رو ویران کردند در غالب حکومتها واقعا درد آوره
آقای رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی این شو آف ها برای دور بعدی انتخابات مجلس براتون رای نمیشه دست از بازی های بچگانه بردارید بفکر مردم باشید
متاسفم. بفرض حرفهای این آقا درست باشد دغدغه خودش را داشته که برآشفته نه کشور!!درد بزرگ بعضی مسوولان همینه
درود بر شما . یکی نیست کریمی قدوسی را به دادگاه بکشه . مسئول اوضاع مملکت و خراب شدن برجام امثال کریمی قدوسی است . اگه قرارداهای نفتی انجام می شدند ( که ایشان نگذاشتند) الان تحریم نبود ....
صحبت های این نماینده و شعری که اشاره کردن شک به نژاد پرست بودنش را تشدید می کنه.

راست می گی از عملکردش انتقاد کن نه از نژادش که دست خودش نبوده.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یعنی اگه یه خارجی اومد و کار خوبی هم کرد باید ازش دفاع کنیم و مملکت رو بدیم دستش ؟
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
مگه انتقاد اون اقا راجع به دوتابعیتی بودن نبود؟ اون اشکال نداره ولی اینکه یکی بگه گوینده اصلا ایرانی نبوده میشه نژادپرستی؟
تا دویست سال پیش افغانستان جزی از خاک ایران بوده استعمار اومده جداش کرده ، بعدم این حرفای نژادپرستانه در شان نماینده مجلس نیست تو هر کجای دنیای کسی این حرفارو میزد کارش به دادگاه میکشید
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خودشون هم با استعمار در این جدایی همکاری داشته اند بعضی ها چه اصراری دارند که همه تقصیرات رو بندازند به گردن ایران و خودشون رو منزه جلوه بدهند واقعیت در مورد افغانستان و دشمنی مردمش رو تو تاریخ میشه پیدا کرد و البته نتیجه هم مشخصه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کسی که خیلی محکم می گه دزد دزد همه بر می گردند به خودش نگاه می کنند در ادبیات ما به این خیلی اشاره شده در روانشناسی هست که از یک چیزی زیاد صحبت مکنه در ان موضوع در
درونش کلنجار و مشکل داره
این نماینده محترم به افغانستانیها توهین نکرده ,بلکه گفته طبق قانون افراد غیر ایرانی حق داشتن پست مهم درکشور را ندارند ,در ادوار گذشته هم به آقای فارسی به خاطر افغانی بودن اجازه کاندید شدن را ندادند ,جالب اینه که آقای قدوسی گفتند اسامی دو تابعیتی ها را به زودی منتشر می کنند که اجازه داشتن پست را نداشته باشند .!!
کریمی حتی یک روز سابقه جبهه ندارد . این رو همه میدونند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اونهایی که جبهه رفته های واقعی هستند یا شهید شده اند و یا بازنشست و اینی که میگم رو براش سند دارم
اسلام بازیچه امثال قدوسی شده ، البته همش دنباله منافع خودشونن ، مملکتی که این اقا با اون ادبیاتش نمایندشه عاقبتش معلومه ، جالبه هیچ حرفشونم به دل مردم نمیشینه چون ریشش از افکاری میاد که برایه جامعه سمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اقای کریمی قدوسی حتی اقا چیزی را محرمانه مطرح می کنند با نفوذش از ان هم خبر دارد وای بما که مملکت جولانگاه کریمی قدوسی ها است
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوب ببینید چه کسانی از بودن امثال کریمی قدوسی ها سود میبرند همه میدونیم و اگه اسمش رو بگیم سانسور میشیم و درباره قسمت دوم فامیل کریمی قدوسی هم باید بگم از اون قسمتهایی هست که شاید و احتمال خیلی زیاد بعد از انقلاب برای فقط عبودیت و نه ریا به فامیل اضافه شده
این موضوع نژادپرستی نیست. کسی که به دو تابعیتی همه کار داره و متاسفانه خودش اصالتا ایرانی نیست؟،؟ این مسئله است. من به شجاعت این نماینده آفرین میگم
عمو و پسر عمو چه ربطی به او دارد چیزی برای ارایه ندارید این ور و ان ور نزن
پاسخ ها
کاکوشیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اشتباهی مثبت زدم.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ربط داره خیلی زباد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
یعنی به نظر شما عموی ایشون از ایران به افغانستان
مهاجرت کرده‌اند؟ حق با شماست! این بیشتر با عقل جور در میاد تا اینکه پدر ایشون از افغانستان به ایران مهاجرت کرده باشند!
فعلا" تاکنون 80% گفته های آقای قدوسی حقیقت داشته و در چندین مورد شکایت با ارائه سند ومدرک تبرئه شده اند /جناب رحیمی روشن کنند که خودشان و دولت محبوبشان چه گلی به سر این ملت زده اند که از انتقاد به آنها عنان از کف میدهند/ضمنا" این موضوع که گفته اند در افغانستان زندگی کرده اند به چه مناسبت بوده است؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چرا اینقدر راحت دروغ میگویید و از خدا نمیترسید واقعا ۸۰ درصد گفته های کریمی قدوسی بر خلاف خرف شما کذب محض است برید ببینید چی گفته بعد بیایید طرفداریش رو بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تو هم حتما اهل هراتی و جزو ۱۰ درصد طرفداران افکار مخرب کریمی قدوسی ها
آقاي ناشناس ، آقای رحیمی به ملت افغان و به كشور افغانستان هيچگونه توهيني نكرده بلكه خواستار اجراي قانون اساسي كشور شده كه افراد داراي تابعيت بيگانه (از هر كشوري اعم از مسلمان و يا غير مسلمان) را از تصدي مقامات بالاي كشور منع مي كند (همانطور كه اوايل انقلاب در مورد جلال الدين فارسي برخورد شد و امام هم ايرادي به رد صلاحيت ايشان نگرفتند) . حالا شما فرافكني مي كني و بحث مسلمان و غير مسلمان را مطرح مي كنيد . مگر جلال الدين فارسي مسلمان نبود ؟ صلاحيت ايشان با وجود مسلمان بودن ، رد شد و همه بر قانون گردن نهادند. اگر اين مورد واقعيت داشته باشد ، ايشان قانون را دور زده و شوراي نگهبان هم سهل انگاري كرده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
صلاحیت ایشان رد شد به جاش صلاحیت
بنی صدر تأیید شد که ایرانی الاصل بود
و می خواست مملکت را دودستی
تقدیم بیگانگان بکند
دوستان عزیز، بحث توهین به اقوام و ملیت ها نیست، بلکه بحث قانونی مطرحه که اگه این آقا ملیت ایرانی نداشته، از نظر قانونی نماینده شدنش غیر قانونی و مرتکب جرم شده، کسی که دیگران رو به خیانت متهم میکنه خودش مجرمه و باید تحت تعقیب قرار بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ملیت داره وشناسنامه داره اما شجره نامه ندارند
به نظرم اگه این آقا جواب درستی داشت، دعوای قومی راه نمی انداخت.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چرا فرافکنی میکنید کجای این داستان دعوای قومیتی هست یا نمیدونید دعوای قومی چیه یا خوب میدونید که هر دوشون خیلی بده
اگر و مگر ندارد مدرکی دارید رو کنید فیلم بازی نکنید که نهادهای امنیتی نمیزارند خود آقای کریمی گفت پخش کنید شما اما و اگر میکنید؟از شجره نامه خودتون هم بگید
تابناک. با سانسور کردن تاریخ و واقعیت عوض نمیشه. ایران در زمان ساسانی و غزنوی ها جزو خاک افغانستان بود. در زمان ساسانی اردوهای افغانستان تو ایران حکومت میکردن و زمان غزنویسان ترک های افغانستان حاکمان ایران بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عزیزم افغانستان جز ئ خاک ایران بود .در ایران در زمان هایی قومی قدرت گرفته آنهم بواسطه کمک های بیگانگان و چند صباحی حکومت کرده است.
مهرداد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خدا وکیلی خودت هم فهمیدی چی گفتی ، امپراطوری عظیم ایران را افغانیها اداره می کردن ، شرم بر دروغگویان ، قشنگ معلومه که جنابعالی اصالتا افغان هستید.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چیزی به اسم افغانستان در سالهای اخیر در آمده. اما نام ایران در شعرهای هزار سال قبل هم دیده می شود.
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نام ایران تو شعر فردوسی ببین کجاس؟ محدودش رو هم ببین. ببین افغانستان امروزی هست یا نه؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
انگلیسیها خوب کنترل میکنند افغانیها رو اصولا دوست دارید عامل این و اون باشید و اینکه در دوره ای پایتخت در افغانستان فعلی بوده دلیل نمیشه که افغانیان حکومت کرده اند و این که میگویید ساسانیان افغانی بوده اند از اون حرفهاییست که برای تکمیل کتابهای تاریخ کشورهای تازه استقلال یافته بسیار کاربرد دارند
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اونوقت اسم اون کشور چی بوده؟ یه اسمی داشته حتما
ای کاش تابناک اینقدر یکطرفه و جانبدارانه در مورد یک نفر قضاوت، و نشر خبر نمی کرد... اگر شما از آقای کریمی به هر دلیلی ناراحت هستید درست نیست که اظهارات مخالف ایشون رو کامل نشر بدید و از بیانات خودش هیچ چیز ننویسید.
بهتر هست برای جبران یک مصاحبه هم با ایشون داشته باشید و عناوین رو مغرضانه انتخاب نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تابناک همین جوره دیگه
مثلا این حرف اقای قدوسی که در صحن علنی مجلس گفتند که( هر مدرکی دال بر افغانی بودن بنده و هفت نسل بنده داری رو بکن) را
پوشش نمیده
معمولا افراطیون دارای عقبه بد و کارنامه سیاه هستند.
به این ترتیب، جناب کریمی قدوسی نیز که کاسه داغ تر از آش بود - که البته با توجه به جنس داغ تر می شود - این چنین رسواشد.
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اشتباهی منفی دادم میخواستم مثبت بدم
از همون اول هم بالا اومدن کریمی قدوسی از مشهد مشکوک بود.
ادم حالش ازاين بگم بگم ها به هم ميخوره . اگر به جاي اينكه دنبال نبش قبر ديگران باشيم دنبال انجام وظيفه باشيم بسياري از اين اتفاقات نمي افتاد . واقعاً نماينده ها ومسئولين سوراخ دعا را گم كرده اند .
تا قبل از اینکه ایشون را تهدید کنند لازم نبود که این اسناد را منتشر کنند؟؟ ایشان بعنوان نماینده مجلس کاش زمانی که کریمی قدوسی به کسانی که ناروا تهمت می زده و حرف بی حساب می زده این اسناد را رونمایی می کرد؟؟ بهتر نبود . حتما باید یکی یک سیخی به خودمون بزند که اینکار ها را بکنیم ولی اگر منافع خودمان به خطر نیفتند مشکلی نیست ؟
نماینده محترم شمادمقام نمایندگی مجلس به ملت افغانستان توهین کرده ایدفراموش نکنیدکه تعدادی ازهمین افاغنه غریب ومظلوم درمقابل ارتش بعث حاضرشدند وبه شهادت رسیدند باآن آقاواختلافاتشان بادیگران کاری ندارمواینکه شماحقیدویاایشان امادرسخنان شما تکلیف ملت افغانستان چه می شود؟چیزی بنام عذرخواهی به ایشان بدهکارنیستید؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
توهین نکرده و شما که قدرت شناخت توهین رو ندارید پس چرا اینقدر تند حرف میزنید
بحرینی ها، آذربایجانیها، ترکمن‌ها واماراتي ها، بسیاری شون خودشون رو ایراني می‌دانند، خیلی ایرانی ترازین نماینده رحیمی، هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یواش برو
به عنوان یک مشهدی خجالت می کشم که چنین نماینده ای داریم.... کریمی قدوسی یعنی بحران هر روزه ... کشور ما آرامش و ثبات می خواهد نه بحران هر روزه ...
از رانت خوار ها و فساد کنندگان و ارز بگویید که ملت را به عزا نساندهاند خدا رسوایشان کند
امپراطوری ایران انقدر گسترده بوده که کسی نمیتونه با قاطعیت بگه اجدادش ایرانی الاصل بودند اینکه کریمی واقعا طبق قانون نمیتونسته وارد مجلس بشه باید رسیدگی بشه اما حرفهای ایشون به جز موارد تهمت و افتراکه قابل پیگیری است وغیر قابل قبول باید برسی بشه
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تفسیر به رای میکنید برای رسیدن به هدف کوچیکتون
قدوسی داره هزینه مقابله با امثال خاتمی و حسین فریدون میپردازه
پاسخ ها
یا حق
| United States of America |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اگر قادر به نفی و انکار سخنان متین و اسناد محکم آقای کریمی قدوسی بودند هیچ نیازی به کنکاش تبار ایشان نداشتند. معلومه که کاملا در برابر حرفهای درست ایشان کم آوردند و مافیایی به ایشان می تازند
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اگه منظورت از خاتمی احمد خاتمیه که اشتباه میکنی و قدوسی و احمد هر دو در یک جبهه هستند و اگه منظورت محمد خاتمی هست باید بگم کسی که بعد از ریاست جمهوری الان توان نداره یه سخنرانی برا ملت داشته باشه چطوری داره با قدوسی در میفته یا اون یکی حسین فریدون اگه قدرت داشت که هم سنگران قدوسی زندانیش نمیکردند واقعا که مظلوم نمایی میکنید به ناحق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قدوسی هزینه چی را می پردازد؟ اگر همین رفتارهای زننده و انگ زنی هایش نبود که کسی ایشان را نمی شناخت. اصلا ابشان چه هنر و تخصص و صلاحیت داشتند که اسمش نمایندگی مجلس ایران را ننگین کند
آقای رحیمی خیلی مردی.بالاخره یه مردی پیدا شد کریمی رو ادب کنه.
مواظب تند رو ها باشید تندروی در هر حالتی بد هست .دقیقا تحقیق کنید ببینید عقبه تندروها به کجا وصله . نگذارید با افکار تند ما رو به سرنوشت افغانستان تبدیل کنند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تندروها خیلی وقته که هر کاری دلشون میخواد رو میکنند و سکاندارند
بنظر بنده بحث را به ایران وافغانستان نکشیم مناسبتر است زمانی زبان وحط فارسی از ترکیه تا هندوستان امتداد داشت حتی زمان عثمانی نوشتار فارسی بود بقول نخست وزیر پاکستان که فرمود اگر انگلیسیهای گجستک نیامده بودند ما باهم فارسی حرف میزدیم اگر این اواخر بعضی شاید بعلت نادانی یا تعصب یا رفتار اشتباه ما باهم وطنان افغانی میخواهند بگویند زبان دری که فارسی میانه بوده فارسی نیست وافغانی است اما بهر حال تنها هم وطنان فارسی زبان که باقی مانده اند افغانستان تاجیکستان وابران است پس بهتر است برقرار بماند اقایی کارهای خلاف وبی احترامی به دیگران میکند از ایشان میتوانند شکایت کنند شاید به سازمانهای جاسوسی وابسته باشد ربطی به افغانی وایرانی نداردبنده باوردارم برخورد نماینده مشهد که درگیریهای بین اقوام مانند اعتراض وسپس حمله گروهی ایرانی افغان به حکومت ناتوان صفویه که جنگ دوکشور نبود بلکه تلاش برای براندازی حکومت بوده رانباید چنین مطرح وخودرا مدافع قلم دادکندتاریخ را با دید محبت نه کینه بخوانیم
اولا اگر تا الان میدانستید و نگفته آید و الان که پای خودتان در گیر رد صلاحیت احتمالی شده جناب آقای رحیمی جرم شما بیشتر لز کریمی قدوسی است دوم اینکه حالا که میتوانید اثبات کنید ایشان افغانی است و حتما دروغ هم نمیگویید دهها مدرک برای اثبات جاسوسی کسانی که از طرف کریمی قدوسی توسط او ارائه شده یا عکسش را اثبات کنید و یا کلا ساکت باشید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
خخخخخ
یا طرفداریهای بی رویه از اتباع خارجی چند سال دیگر نصف مجلس کریمی قدوسی ها می شوند. افغانستان قبلا جزئ ایران بوده است الان کشور جداست.
باز به انتخابات نزدیک‌ شدیم و هیاهوهای دوستان شروع شد
شما همه تون خوب‌ که چه عرض کنم عالی هستید
وعده ما انتخابات
دوستان حرفهای نژاد پرستانه رو بذارین کنار
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
وقتی نمیدونید از روی جهل حرف نزنید کجاش نژادپرستی بود آخه
کریمی چیکاره مملکت؟؟
درود بر شرف آقای رحیم جهان آبادی که با شجاعت و بدون ترس از اتهام زنی های کریمی قدوسی با رفتارهای توهین آمیز این نماینده مقابله می کند .
به راستی که این نماینده گویا حقوق میگیرد تا بسیاری از مسئولین و ارکان نظام را با برچسب و اتهام و دروغ پردازی های خودش از میدان بیرون کند .
ظاهری آقای کریمی قدوسی کار دیگری در مجلس ندارد جز اینکه هر روز به افراد دیگر مانند آقای دکتر ظریف ، (این مرد توانا و با شرافت ) وصله های بی ربط بچسباند .
کسی میدونه کدوم عاقبت بخیر شده ای افغانستان رو از ایران جدا کرد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ما اسقلالمان را ا ز انگلستان وشکست قوای بریتانیا گرفتیم
مشکل حاد تر از ایناست. اصلا تو قانون اساسی ایرانی بودن فروختنی نیست. چطور یک نفر افغانستانی می تونه شناسنامه ایرانی بگیره. قطعا با زیر پا گذاشتن قانون!!!!!! قطعا ایسون اولین ایرانی اکتسابی نیست و نخواهد بود.
چه جالب! اين مواقع افغانستان از نظر بعضيها ميشه كشوري كه قبلا جزء ايران بوده و خيلي شبيه هم هستيم! بابا افغانستان الان يك كشور مجزاست و فقط فكر منافع خودشه. افغانيها هم سالهاست در ايران مشكلات مختلفي در زمينه هاي گوناگون درست كردند. اين نژادپرستي نيست. حساب و كتابه كه همه كشورها دارند.
سخن این نماینده نژاد پرستی محض است.
. اینها چطوری نماینده این مملکت هستند!
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اون اجنبی چطوری نماینده مجلسه و این سوال اولی تر است یعنی میشه که یه ایرانی نماینده بشه بعدش به اشتباه نژادپرستی کنه هرچند معتقدم نژادپرستی در کار نبوده ولی مهمتر از همه اینه که چطور و در درجه اول چگونه یه اجنبی تونسته بیاد تو مجلس ایران حالا رفتارش مهم نیست که هر چی که هست برای نابودی ایران زمین است
ترکیه وپاکستان و عراق و کلا کشورهای شمال ایران تارودخانه سیحون و جیحون منعلق به ایران بوده پس باید عثمانیها .پاکستانیها وسایر ملیتها هم بیایند ایران وقدرت را بدست بگیرند پس ای ایرانی شکست خورده ای ملت به اسارت گرفته شده جلای وطن کنید چون دیگر جائی در ایران ویران شده ندارید تفو برتو ای چرخ گردون تفو
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یا قات زدی یا ناس که اینقدر پرت و پلا میگویی
سخنانش کاملا بوی نژادپرستانه میدهد نمیشود با صد من رنگ و لعاب درستش کرد . اگر می خواست به تابعیتش بپردازد کافی بود میگفت تابعیت دوگانه دارد چرا مرتب از اجداد نماینده میگفت؟؟ چرا از پدرانش باید بگه چرا از جنگ او و اجداش صحبت کند؟؟؟ مگر همه ایرانیها باید برن در مورد DNA خودشان تحقیق کنند؟؟
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یعنی در توان شما نیست تشخیص کلامی که در اون چی نهفته است و این حرف نژادپرستی نبود ولی نمیتونید بفهمید یا تشخیص دهید اونوقت از دی ان ای میخواهید صحبت کنید
نماینده محترم تعجب انجاست نمایندگان بجای اینکه با ملتی که انهارا انتخاب کرده اند شفاف وصادقانه گفتگو کنند میگویند اگر مقامات امنیتی اجازه دهند افشا مبکنم این یعنی شما نماینده ملت نیستی چون عملکرد شما مخفی نگهداشتن مطالب از ملت است
افغانستان پاره تن ایران بزرگ است اگر امثال ایشان دغدغه وطن را دارند سلمان هم عرب نبود ولی پیامبر
صلوات الله علیه اورا از اهل بیت خودشون قرار دادند ملاک تقواست نه فقط ملیت ظاهری پس اگر ایشون از افغانستان اومدن و باید تکفیر حضرات دوتابعیتی را باید چکار کرد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سلمان هرچه بود دلسوز وطن نبود
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
فعلا که بجای اینکه پاره تن باشد بیشتر باریست بر دوش ایران
خیلی جالبه کلی ایرانی اصیل داریم که بخاطر شرایط مملکت مجبور به مهاجرت به دیگر کشورها شدند اما با تمام وجود وطن پرست هستند منتهی بخاطر دوتابعیتی بودن طبق قانون اساسی نمی‌توانند کاندید نمایندگی، ریاست جمهوری و یا وزیر باشند اما خیلی جالب و یا افتضاحه که شخصی با اصل و نسب غیر ایرانی از فیلترینگ شورای نگهبان رد شده و برخلاف قانون اساسی نماینده یک شهر بزرگ مملکت شده، مرگ خوبه اما برای همسایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یا رد صلاحیت میشن به خاطر اعتقاداتشون
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بالاخره شورای نگهبانه با اون سیستم درون انتخاباتی منحصر به فرد خودش واقعیت اینه که تمام تقصیرات بر میگرده به همین شورا
چرا باید افشا و یا عدم افشای سوابق تابعیتی یک فرد را مسئولین تصمیم بگیرند ؟ آنهم اگر با امنیت ملی کشور منافات نداشته باشد این جناب MP3 چی هست که با امنیت ملی ما گره خورده باشد ؟ اصولاً اگر کسی برای چند دوره تابعییتش را از مسئولین پنهان کرده باشد خلافی بزرگ صورت داده است و حتی می شود نام نفوذی یا جاسوس را بر او نهاد بهرحال هر چه زودتر باید این اسناد فاش شود بنده خدا آقای جلال الدین فارسی با آن سابقه درخشان مبارزاتی و علمی بخاطر شایعه نداشتن تابعیت ایرانی از هستی و نیستی ساقط شد حال این آقا که غیر از اتهام و مساله سازی چیزی برای این ملت نداشته راست راست راه می رود و از زمین و زمان طلبکار هم هست !
دمت گرم.تا حالا کسی اینجوری کریمی قدوسی رو به چالش نکشیده بود. دمت گرم.حال کردم.جناب کریمی لطفا کاملا شفاف پاسخ بدید؟
افاغنه اصیل ترین پارس آریایی وهمنژادما پارس ها هستند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینجورها هم که گفتی نیست
ناشناس
| Canada |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
قبول. پس دوباره افغانستان به مام میهن برگردد و جزو ایران شود
اولا افغانسنان جزء ایرانه و حدا نیست گو اینکه اللن می گوییم ادربایجان لرستان یا بلوچستان یا جاهای دیگه. دوما تابعیت امریکا رو نداره مثل شماها تابعیت یکی از اقوام ایرانی رو داره (اونم اگه حقانیت شما اثبات بشه که معلوم نیست بشه) ثالثا الان گردان های بچه های افغانستان فعال تر از ایرانی اا تو سوریه حضور دارن وسط بلا.
این جا سایت تابناک ایرانه یا فقط افغان ها نظر گذاشتن و شما هم با پشتیبانی آنها بر ایرانیان می تازی حرف این است که ایرانی در مسائل مختلف داخلی باید حاکم شود نه افغان و عراقی و......
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ایرانی که مثل بنی صدر باشه
افغان لیاقتش اینه که وزیر کانادا بشه نه نماینده برخی نزادپرستای مجلس ایران
هرکس هرچیز به مسئولین بی کفابت الآن بزند درست میگوید
خود آقای قدوسی در صحن علنی مجلس گفتند هر مدرکی دال بر افغانی بودن بنده و حتی هفت نسل بنده داری رو بکن و حتی از دولت افغانستان هم کمک بگیر
در مسئولین زیاد داریم کسانی که ایرانی الاصل نیستند گوش کی بدهکار این حرفهاست.اینجا هم کامننها نشان میدهد طرفداران و سینه چاکان کریم قدوسی چقدر در فضای مجازی فعالند
...رفتن المپیادی ها و باز نگشتن آنها ...ورود مهاجر غیر قانونی از افغانستان ،بنگلادش،عراق....ازدواج آنها با دختران فقیر ایرانی...بلاتکلیفی تابعیت هزاران بچه به دنیا آمده
...کاهش میانگین قد و آی کیوی ایرانیها...لویی جرگه ...جلال الدین فارسی...قدوسی...به کجا داریم می رویم ؟!
سلام به کادرتابناک و خوانندگان این سایت خبری باسابقه.چندنکته رالازم دیدم به عنوان یک شهروند مسلمان شیعه ایرانی بیان کنم کمی منصفانه و عاقلانه تامل بفرمایید.۱_چرامدام از عبارت افغان در مقام تحقیر و توهین دیگران بهره می‌بریم درحالی که باهرمشی فکری چه ایرانگرایی چه لیبرال دموکراسی و... ودرصدرانهابااسلام درتضاداست.درثانی باتحقیردیگران بزرگ نمی‌شویم.۲_ازکی خطوط جغرافیایی تعیین کننده مرزفرهنگی ایران و اسلام شده است؟خطوط جغرافیایی مرزهای سیاسی را رسم میکنندولاغیر.روزگاری بریتانیای صغیربه شهادت تاریخ دشمن خود برای استعمارملل راازبان فارسی میدانست وبرای ازبین بردن آن دریغ نکرد.زبان رسمی مردم برمه سابق میانمار امروزی فارسی بود هندوپاکستان فارسی افغانستان و تاجیکستان فارسی و دامنه فرهنگ زبان فارسی به شمال غرب چین می‌رسید!ما ازکی ازهم جداشدیم؟اززمانی که استعمارگران کثیف اشتراکات ما راگرفتندودر دره اختلافات رهایمان کردند.این دره تاریخی اختلافات راباصبروزیرکی پرکنیم وگرنه عمیق تر نکنیمش.۳_بسیاری از بزرگان شعر وادب علم و هنرازبلخ و سمرقند و قندهار وازدیارخراسان بزرگ بوده آمد.تاریخ می‌گوید افغانستان و تاجیکستان جزیی از خراسان بزرگ ایران بوده اند وهستند.۴_استعمارهنوزهم درپی اختلاف افکنی است.دعوای ایران با تمامی همسایگان سیاسی است و نه مذهبی و قومیتی.این اختلافات ناشی از فشار غرب برهمسایگان ماست نه ازسراراده خودشان.۵_رمزتوسعه اتحاد است بلکه اتحادفراسرزمینی بین تمامی همسایگان.۶_واما دعوای این دو نماینده؛طبق قانون اساسی ایرانی الاصل بودن برای رجل سیاسی لازم است ودرغیراینصورت منع قانونی برای تصدی پست سیاسی ایجاد میکند.کسی که در خانه شیشه ای زندگی میکند نباید به دیگران سنگ پرتاب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
از همان زمان که داشتن تابعیت دیگر که صرفا امری اداری و کاغذبازیست ملاک تحقیر و تقبیح شده. درحالیکه ملاک دل در گرو میهن داشتن است
مهاجران باید برگردند به کشورشون چه افغانی و چه عراقی
هزینه 40 سال حضور افغانی ها در ایران، اگر سالی 8 میلیارد دلار باشد، عدد 320 میلیارد دلار می باشد
اگر کسی در سوریه جنگیده به مردم ایران چه ربطی داره!!!
طرف یک افغانی بوده و تو سوریه جنگیده، به مردم ایران چه ربطی داره!!!
اگر خدمت کردند به ایران، در مقابلش پول گرفتند و بدتر این که بسیاری از این پول ها رو از ایران خارج کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
تواین وسط چی میگی نزادپرست
خودت شجره نامه داره ایرانی هستی یا حرومزاده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
خاوری رو نگفتی با لوس انجلسیها آقای ایرانی الاصل
بین دو ملت اختلاف افکنی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چه ربطي دارد؟كدام اختلاف؟اينها بيان حقايق است و حقوق پايمال شده ملت ايران بدليل اعمال سياستهاي غلط مهاجر پذيري
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینها با هم قابل قیاس نیستند که میگویید
اگر این آقای نماینده و امثال ایشان در مجلس به جای رو کم کردن و بحث های پوچ درد اقتصاد و معیشت مردم را داشتند کشور ما در عرض 15 سال می توانست به اقتصادی پیشرفته تبدیل شده و کسی جرات تحریم های یکجانبه یا چند جانبه را نداشت
حمله به قدومي فقط يك دليل دارد و آن إفشاء خيانت مسئوليني هست كه اميدشان به خارج از كشور هست كه تابعيت يا أقامت دارند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
میبینم که تمام اجانب افغانی الان دست به کار شده اند
لنکرانی. نجفی. کربلایی.حجازی.جبل العاملی. گنجی.مدنی.گرجستانی.آذری.هراتی.سلیمانی و ... اسامی فامیلیهای معروف امروز و شهرهای سابق و محل رفت و آمد اقوام مهمی از ایران بزرگ بوده
من تربت جامی هستم
اقای رحیمی استاد حرکتهای تفرقه افکنانه است ایشان با این روش در صدد کسب در شهرمان هستن
ایشان تفرقهای زیادی در شهر بین شیعه و سنی ایجاد نمودن شاید پرو|های جدید در دست دارند
اقای کریمی قدوسی دوستت داریم
اغلب نماینده های به اصطلاح اصلاح طلب ضعیف و بدون تخصص و تبحر هستند صحبتهای ایشان هم سر ته ندارد. اگر واقعا فرصت طلب نیستند در اظهاراتشان باید از نظام بخواهند مخالفان نیز بتوانند در انتخابات شرکت بکنند نه اینکه فقط به فکر خودشان باشند. کشور تا انتخابات آزاد برگزار نکند اگر صد سال هم بماند وضعیت بهتر نخواهد شد.
رحیمی نماینده ای است که خود را به دولت چسپانده دولت دنبال تشنج نیست
آقای رحیمی برای خودش از دولت مایه می گذارد
چرا وزارت اطلاعات وارد عمل نمیشه شاید رحیمی حقیقت را می گوید ....
امثال كريمي قدوسي فكر ميكنند مملكت ارث پدرشان است ، ....
برای مردم مشهد باید تاسف خورد که به هرکسی رای میدهند حتی به یک بیگانه
هيچ افغاني ايراني نمي تونه باشه و برعكس
هركدام يك كشور مستقل هستند.
اقاي قدوسي بايد عذرخواهي كند و برود به اصل خودش
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند
یه بررسی در مورد اجداد آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم بشه یا بقیه...... مهم این است که الان همه این آقایان ایرانی محسوب میشوند و در خدمت نظامند انشالله
اگه اسنادی داشتند چرا تو جلسه بررسی اعتبارنامه اش ارائه نکردند؟
بجای جنگ قدرت با همدیگر به داد مردم برسید ای کاخ نشینان بی درد
یعنی مجلس ما این قدر انحطاط پیدا کرد که افرادی امثال رحیمی با این ادبیات و فرهنگ در آن پیدا میشوند؟!!!! وای به حال ما!!!!! باز هم خدا را شکر که علیرغم وجود افرادی این چنین در پارلمان، باز هم نظام اسلامی برپاست....
بگم یا نگم،این بگم یا نگم ها ادم رو یاد یه بنده خدایی میندازه،اقایان رحیمی و کریمی هر کدام لطفا با سند ادعای خودتون رو مطرح کنید در غیر این صورت مردم رو با این بگم نگم ها سر کار نگذارید.
آقایان انتخابات نزدیکه این لیست امید تو مجلس غیر از عکس سلفی حقارت با موگرینی جانشان دیگه هیچ غلطی نکردن حالا میخان با تحمت زدن به این و آن اذهان مردم را گمراه کنن تا بتونن راهی پیدا کنن برای جلب آرای مردم تا بتوانن یک دوره دیگه تو مجلس جلوس کنند .
آقای قدوسی با 500یا 600 رای وارد مجلس شده فکر میکنه کشور و شهروندان این کشور را خریده صبر داشته باش 4 سال مثل برق میاد و میره
معمولا تندروهای هر کشور ریشه در خاک کشور ساکن ندارند
طیف اقایان کریمی قدوسی و امثال حسین شریعتمداری به پشتوانه نهادهای قدرت هرکاری که دلشان میخواهد انجام میدهندو اتهامات بیشمار از قبیل دو تابعیتی بودن و جاسوس بودن به این و آن میزنند خوب شد با افشاگری اقای رحیمی جهان آبادی و جواب های دندان شکن وی به اقای کریمی قدوسی به ایشان گوشزد شد پای خود را گلیم بیشتر خارج نمایند و تععین تکلیف برای مردم غیر از حوزه انتخابیه خود ننمایند.
باعث تاسف است که ما بجای اینکه به وظایف خود در جایگاهی که هستیم درک و عمل داشته باشیم و به اصل مطالب دردها و زجر های ملت مان بپردازیم . فقط دنبال نقطه ضعف پیدا کردن از همدیگر هستیم که آن که هست و چه هست ...
بنده در جواب دوستی که گفته بود مگر رودخانه هیرمند متعلق به ایران می باشد باید عرض کنم ..
بله که رودخانه هیرمند کاملا ایرانی بوده ، هست و خواهد بود .. همانطور که خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و هست . به دوستانی که شکی در این مورد دارند توصیه میشود کمی تاریخ و جغرافیای مرز و بوم ایران زمین را مطالعه کنند . متاسفانه در مشخص نمودن خطوط مرزی در رژیم های گذشته با ورود افراد خودفروخته ، خائن و نوکران انگلیسی خط حائل مرزی قسمت اعظم پر آبی رودخانه به سمت افغانستان گسیل شده .. و بعد ها نیز با وجود قانون های متعدد بین المللی پیرامون عدم انسداد آبراهه ها و رودخانه هایی که از یک کشور به کشوری دیگر سرازیر میشوند ... کشور افغانستان با ایجاد سد .. این قوانین را نقض نموده. و حتی حق آبه تعریف شده و ثبت شده بین المللی را هم به عناوینی با وجود کمک های فراوان و خدمات رسانی های گزاف ملت ایران به کشور افغانستان همچون .. برق رسانی ایران به چند شهر افغانستان و نیز کمک های بی چون و چرای سالهای طولانی به مردم شریف و پناهندگان افغانی در جنگ های مختلف این کشور و نیز پناهندگی و اختصاص امتیازهای فراوان همچون استفاده از یارانه انواع کالاها توسط عزیزان افغان مقیم در خاک ایران در سالیان طولانی بمانند یک ایرانی .. شامل حال کشورمان و دریاچه هامون نمیشود که در نتیجه باعث خشکسالی 18 ساله منطقه حاصلخیز سیستان و کوچ هزاران خانوار کشاورز و دامدار ایرانی از سیستان سرزمین دلاوران و شیران به نقاط دیگر ایران بدلیل از بین رفتن تمام اشتغال ها و دل مشغولی های مردم خطه شریف سیستان شده است . که در اینجا کم کاری دولت مردان ما خصوصا بزرگواران مسند نشین وزارت امور خارجه و وزارت نیرو جای بسی تاسف ، تامل و تفکر دارد .
متاسفم براتون که شدید عین روزنامه های زرد
درود بر شرف مرد با غیرت و نماینده مردم آقای رحیمی که واقعا حرف دل مردم به قدوسی قانون شکن زده است واقعا که که فرزند انقلاب و پیرو اخط امام راحل هستی
آقای رحیمی اینقدر عربده کشی درداخل مجلس نکن شان نمایندگی و مجلس را حفظ کن آقا دم دفاع از ایران نزن آنروز که عراقی ها جنوب و غرب مورداشاره کرد سالروز که دفاعش به چهل کیلومتری مرز ایران رسیده بود شما وهم مشکلاتمان کجا بودی آیا حوزه های علمیه جام تایباد خواف زاهدان ودیگر جاها کدام حکم وفتوا رابرای دفاع از ایران ایرانیان صادر کردن جلیل خان اگر وجد آن داری یک نگاه به گذشته چندان دوربینداز تحقیق کن ببین شما وهم مسلکا نتان در حوزه نمایندگیتان و خواف زاهدان چند شهید داوطلب بسیجی دفاع مقدس دارید چند جانباز وچند آزاد ه بسیجی دارید جلیل خان اول برادریتان ٹابت کنید بعد ادعای میراٹ پدر کنید
فقط شورای نگهبان و عشقست
قدوسی یه انسان نمای روان پریش است که تمام ذهنیاتش از توهم و حسادت لبریز است
فکر میکنم تا انتخابات امسال تمام شود اصولگرایان و اصلاح طلبان دیگر جای پاک برای همدیکر نذارند
حالا یکی به همین آقای رحیمی جهان آبادی بگه اسناد ایرانی بودن خودش رو نشون بده ببینیم چه کار می‌کنه!
اقای جهان آبادی دیگه حنای شما اصلاح طلبان رنگی ندارد شما خجالت بکشید ازاینهمه دروغ و وعده که دادید
اینکه اقای رحیمی یا کریمی قدوسی افغان هستند یا ایرانی فرقی به حال معیشتی این مردم نمیکند ، مشکل بی آبی کشاورزان را حل نمیکند ، جناب رحیمی شما که مدعی هستید ایرانی اصیل میباشید متاسفانه چنان درگیر این مشکل (حضور اقای کریمی قدوسی در تربت جام ) شده اید که خود این موضوع باعث درگیری هایی در این زمینه شده، لازم به ذکر است که لهجه اصیل تربت جام هراتی میباشد و ما در ایران شهری به نام هرات نداریم که این خود باعث میشود که بفهمیم و افغانی را از ایرانی تمییز دهیم ، تربت جام مهد موسیقی مقامی است و مهد فرهنگ هست ، ما در عوض سفسطه کردن و تهمت زدن به این و آن پیگیر لوایح و مصوباتی بشید که وضع معیشتی مردم تغییر کند نه اینکه امثال حیدری حرام لقمه ای پیدا شود و در شبکه های معاند وهابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلیغات مسموم کند ،،،، اقای رحیمی شما و اقای کریمی قدوسی بارها و بارها به این مردم مدیون هستید ؟!؟! پس در بیت شعری که گفتید البته با عرض شرمندگی باید بگویم که تکلیف آن گرگ و خواجه خیلی شبیه به مردم ایران و متاسفانه شما مسئولین هست ... در پناه ایزد منان
كاش مسئوليني كه الان ميخوان به بچه هاي حاصل ازدواج مرد افغاني با زن ايراني شناسنامه ايراني بدن هم بفهمن كه اين كار درست نيست و در آينده همچين مشكلاتي ايجاد ميكنه.
جالبه این همه کامنت و هیچ یعنی خودم دیگه چکشون میکنم که موردی نداشته باشه بازم فایده ای نداره اینها همش دموکراسی جمهوری تابناکه
خیلی هم خوب
دوستان هم وطن بار دوم است مینویسم بخدا از شرمندگی نمیدانم چه بنویسم در فرودگاهی امریکایی از ورزشکاران ما چنتا سوُال بیجا پرسیدند چقدر بما برخورد که تحقیر شدیم انوقت چگونه به خود اجازه میدهیم به برادران وخواهرانمان به جرم اینکه مرزی بینمان کشیده شده بی احترامی میکنیم بین انگلیس وفرانسه وآلمان سالها است رقابت برای هم زبان پیداکردن است آنوقت ما چه میکنیم این کارها سبب میشود که آنها هم طبل جدایی میزنند چقدر رفتار بد با برادران افغانی جنگ زده شد اینها درست بود آنوقت دادمیزنیم چرا اروپا واسترالیا مارا روی چشم نمی پذیرد
نمیدانم قدوسی کیست همینطور کریمی ولی اگه می خوای بگی قدوسی بده کاری به اجدادش نداشته باش با این توصیف بیشتر ایران قاطیه از عرب بگیر تا ترک و ... مگه سیدا ایرانی الاصلن ...بگذریم انسان باشیم از کوزه همان برون تراود که در اوست خودمونو کشتیم با این ایران آریاییمون یکی از صداقت و راستی بگه په ایرانی الاصلاهم رو گفتیم که اینا مجوس و نجسن زردشتی های بدبختی که از بس طرد شدن دیگه نسلاشون ناقص الخلقه شدن ایییی...
خجالت بکشید افغانی شد ایرانی اگر اینان ایرانی بودند این همه بلا سرمان نمی امد چرا این قدوسی یک بار نگفت افغانها بروند با توجه به این همه جوان بیکار در مشهد یه ایرانی نبود
اگر دو تابعیتی برای ایران بده پس کریم قدوسی که ایرانی نیست و معلوم نیست با چه زد و بندی تابعیت ایرانی داره نباید در ایران نماینده مجلس بشه تازه جبهه نرفته سردار هم هست وقتی دهان کسی خیلی بازه می خواد باقی به او فکر نکنند شک ندارم این جاسوس یک انگلیس است و از روباه مکار این جور جاسوسی بر میاد تربیت کنه
لیست داده همه اش بر اساس شواهد و قرائین و گفته این و آن دوتابعیتی هستند ولی خودش با دلیل و مدرک ثابت شده ایرانی نیست. در مورد دوستی که گفت یک زمانی افغانستان از ایران بوده پس قدوسی ایرانی است این که نشد پس یه زمانی یه دریا و یه خشکی فقط بوده یا در مورد شوروی سابق و... باید این رو گفت.
قدوسی جاسوس است فقط همین
با وضعی که من اینجا از مردم دیدم بعد از روحانیم وضع مملکت همینه
مردم می بینن و لازم دفاع می کنم عجبا
یکی نیست این قدوسی را از این جامعه بردارد و وجلو لجن پراکنی اش را بگیرد.
بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟
شک نکنید که کریمی قدوسی افغانی است درود بررحیمی
خدا حامی ونگهدارت قدوسی حرف حق تلخ است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی