بازدید 5997

مطهری: تحریم انتخابات روش درستی نیست

کد خبر: ۹۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 23 July 2019
عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد که تحریم انتخاباتی روش درستی نیست.

علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس در پاسخ سوالی درباره اینکه گفته می‌شود اخیراً جمعی از اصلاح طلبان با سخنگوی شورای نگهبان گفت‌وگویی داشتند که طی آن به تحریم انتخاباتی اشاره کردند، اظهار داشت: به هر حال این روش درستی نیست.

وی افزود: ما باید از امکانات موجود حتما استفاده کنیم و کنار کشیدن به ضرر خودشان و کشور است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح طلبان باید به طور فعال در انتخابات شرکت کنند و حتی با معتدل‌ها ائتلاف کنند تا کرسی‌های بیشتری را در مجلس آینده به دست بیاورند.

*تحریم انتخاباتی اصلاح‌طلبان روش درستی نیست

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید تحریم‌های انتخاباتی باعث کاهش مشارکت مردم خواهد شد، گفت: بله همینطور است. به هر حال اگر تحریم انتخاباتی کنند قطعاً مشارکت مردم کاهش خواهد یافت همانطور که اکنون هم بخشی از مردم خیلی تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند؛ لذا ما نباید به این دامن بزنیم.

مطهری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم کسانی هم که اراده محکمی برای شرکت در انتخابات ندارند را تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳۰
تابی جون
بهشون بگو شما پیش دستی نکنید
مردم فهمیدن که دیگه رای دادنشون با رای ندادن فرقی نداره توی زندگیشون
بهترين راهش تحريم هست بميرم هم ديگه حالا حالاها پاي صندوق نميرم .
آره تحریم انتخابات کار درستی نیست
چون دست کم 65 درصد مردم (کسانی که به حقانیت عدم رأی دادن خودشون به موسوی پی بردند)، خیلی با اطمینان و برای ایجاد تغییر اساسی در وضع موجود پای صندوق رأی خواهند رفت

البته آقای مطهری و دوستان اصلاح طلب شون خواب اون 33 درصد رأی موسوی در سال 88 را ببینند
باخت آبرومندانه ای هم در کار نیست
فقط باخت
چطور تحریم مردم از داشتن زندگی مثل بقیه جامعه جهانی درسته اما تحریم انتخابات درست نیست؟
اتفاقا اگه بشه به این انتخابات تحریم درست ترین کاره....!
که چی بشه؟ بازم آنها رئیس باشند و با رای ملت بگویند حکومت مردمی است؟
وقتی مشارکت پایین میاد قطعا اصول گرایان رای میارن چون طرفداراشون وظیفه شرعی خودشون می دونن که صرفا تو انتخابات شرکت کنن اینکه برای چی باید رای بدن اصلا براشون مهم نیست. با توجه به اتفاقاتی که افتاده بنظر میاد که حتی اگه بازم انتخاب بین بد و بدتر باشه بازم مشارکت پایین خواهد بود شک نکنید.
انتخابات شرکت کنیم که چی بشه؟ همه جنسها 3 برایر بشه؟ به قولهاشون عمل نکنند؟ جیب اطرافیان پر پول بشه؟ راست و چپ هم فرق نمیکنه متاسفانه ......
شرکت در انتخاباتی که در سرنوشت کشور تاثیر نداشته باشد چه فایده دارد.
راي دادن هم روش درستي نيست
تو خود مجلس رای نداری باز...
شما خودت یکی از کسانی بودید که مردم از انتخابتون پشیمون ودلسرد شدند وامید مردم را از بین بردید
شما نیازی نیست تحریم کنید این دوره مردم نه به اصلاح طلب رای میدن نه به اصول گرا،چون اونا جیبشون رو اصلاح کردن وگروه دیگر هم جیبشون رو اصولی پر کردند.
بیاید یک بار هم شده انتخابات را تحریم کنیم تا به همه بگوییم که دیگر احمق تیستیم و شرایط مسئولان را درک می کنیم. بخود بیایم و به شعارهای عامه پسند رای ندهیم
درست ترین روش ممکن هست.
با انتخابات دیگر مشکلی حل نمی شه.
مشکلات اساسی و زیر بنایی هست.
وقتی رئیس جمهور مملکت اعتراف می کنه که زیاد کاره ای نیست و اختیاری نداره پس نماینده که دیگه میشه کشک!
همه جای دنیا مردم رای میدن و نظر میدن و برای جامعه و زندگی بهتر امیدوار هستند
ولی در ایران هر چهار سال یکبار اینحرفها که باید رای بدید و شعارهای پوچ و توخالی برای مردم شروع و داغ میشه .
اما وقتی که نفری که باید انتخاب میشده انتخاب میشه دوباره داستان به جون مردم افتادن ها شروع میشه و باز همه چی گرونتر و گرونتر و بیکاری بیشتر و بیشتر میشه و دولت جدید اعلام میکنه تقصیر تحریمها و نداشتن مدیریت دولتهای قبلی است .
بعد دوباره چهار سال بعد میگن نه باید رای بدید ... دوستان بعد 40 سال واقعا فکر میکنید میتونید برای این مملکت و مردم کاری انجام دهید؟؟ تا الان که شاهکار زدید و واقعا نه واقعا دستتون طلا
همه باید شرکت می کنیم چون دودش به چشم همه می رود. قلبی که برای ایران نتپد بهتر است هر گز نتپد. همه مشکلات را قبول داریم با اتحاد و قبول سلایق گوناگون کشورمان را آباد تر می کنیم.
خوب آقای مطهری گیرم که شرکت کنیم بعدش چی؟ وقتی در تعیین سرنوشتمون اختیاری نداریم مسخره است؟ خواب ببینید شما و اقتدار گرایان و مصلحت طلبان همه، امسال در انتخابات شرکت نمیکنیم از همین الآن بروید دنبال ادیتور و فوتوشاپر فیلم و عکس داره دیر میشه. ولی خداوکیلی فیلمهای دوره های قبل را درست ادیت کنید نه مثل آن سال توی سرمای مطلق و برف سنگین توی فیلم تظاهرات برگ درختان اردبیل همه سبز و کوهها همه سر سبز !!
از 12 فروردين 1358 تا كنون 40 سال با استواري و محكم راي داديم تا به اينجا رسيديم . ( خاوري ،شيخ الاسلامي، باستي هيلز ، بابك زنجاني،سعيد مرتضوي ،طباطبايي ، بانك سرمايه ، كاسپين ،دكل هاي گم شده، سلطان شكر،سلطان چاي ،سلطان خودرو و ............ ) . آقاي مطهري ، در اين 40 سال شيب فساد و بيعدالتي و رانت خواري و .... رو به افزايش بوده و حتي يك روز هم كم نشده . پولدارها و افراد نالايق روز به روز پولدار تر شده و افراد شايسته و فقرا روز به روز فقير تر ، با چه انگيزه اي مردم راي بدهند ؟ به چه كساني ؟
يكبار هم با اين روش نادرست بريم ببينيم چي ميشه

ما ملت كه هميشه به حرفهاي درست شما گوش داديم نتيجه نگرفتيم............
خیلی هم کار می کنید و زحمت می کشید برای مردم!!! شرکت کنیم یا نکنیم آدمهای بی لیاقت و بی مسولیتی مثل شما رأس کارند.
ببخشید میشه بگین روش درست چیه
ما به لیست امید رای دادیم طرف همین که پاش به مجلس رسید کلا رنگ عوض کرد به رییس جمهور و نوع تفکر و نگاهش رای دایم ولی ایشون حتی توان انتخاب وزراای کابینه خودشو را هم نداره پس میشه بگین فایده شرکت در انتخاباتی که همه چیزش از قبل انتخاب شده چیه؟؟؟
پس لابد روش اداره کشور توسط شما درسته. البته بایدم این حرف رو بزنید چون اگه اون افرادی که تصمیم به رای ندادن دارن، رای ندن شما وارد مجلس نخواهید شد
انشاالله مردم غيور و و صلح طلب ايران تو دهني بزرگي بركسانيكه در مقابل راي مردم گردنكشي مي كند خواهد نواخت
کاملا و قطعا تحریم انتخابات کار درستیه
جناب مطهری: که چه شود؟
اختلاس؟
گرانی؟
ارز افسار گسیخته؟
مسکن رویایی؟
و هزار بدبختی دیگه که شما یکی هم حس نکردید
مطهری که خودش اصلا سوژه تحریم هست مردم تو مشکل بودن این دنبال 90.بیایید بگید یک ادم حسابی بینتون هست که فقط دم انتخابات حرف مفت نزنه؟
تو انتخابات شرکت کنیم تا امثال کریمی قدوسی جولان بدن . نه شرکت نمی کنیم تا مجلس خاصیت پیدا نکنه
مردم عادی از این دولت بسیار گله دارند
آسمون به زمین بیاد، زمین بره به آسمون، من رای نمیدم. شما چطور؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها