بازدید 4759

اعلام ساعت مجاز تردد وسایل نقلیه سنگین در پایتخت

کد خبر: ۹۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 23 July 2019

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در خصوص تردد غیر مجاز وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری در ساعات غیر مجاز توضیح داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در خصوص تردد غیر مجاز وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری در ساعات غیر مجاز اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون‌ها و تریلرها ضمن اینکه می‌تواند برای شهروندان و سایر وسایل نقلیه ایجاد مزاحمت کنند.

وی افزود: در بعضی مواقع سبب بروز ترافیک‌های سنگین و انسداد معابر نیز می گردند. به همین جهت تردد وسایل نقلیه سنگین در طول روز (روزهای عادی و تعطیل) ممنوع است و تنها در ساعت ۲۳:۰۰ الی ۰۵:۰۰ صبح مجاز به تردد در شهر هستند.

رازقی ادامه داد: لازم به ذکر است که در بعضی مواقع به صورت اضطراری، وسایل نقلیه سنگین جهت تعمیرات، اتمام پروژه و … مجاز به تردد در سطح معابر شهری در طول روز از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می‌باشند، که جهت انجام این‌گونه ترددهای اظطراری می‌بایست از قبل مجوز لازم را گرفته باشند.

وی در پایان به رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه کرد: به هیچ عنوان در ساعات غیر مجاز در معابر شهری تردد ننمایند. چرا که علاوه بر اعمال قانون به دلیل تردد در ساعات غیر مجاز (۲۰ هزار تومان)، این رانندگان به دلیل ورود ممنوع نیز جریمه خواهند شد (۹۰ هزار تومان). به عبارت دیگر با تردد در ساعات غیر مجاز ۱۱۰ هزار تومان مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند، همچنین ممکن است به دلیل مزاحمتی که برای شهروندان بوجود آوردند و به دلیل برهم زدن نظم ترافیکی با تشخیص همکاران ما در سطح شهر وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل گردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی