بازدید 7991

مأموریت مرموز بالگرد‌های آمریکایی بر فراز واشنگتن

کد خبر: ۹۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 23 July 2019
یک رسانه آمریکایی دوشنبه گزارش داده ارتش این کشور در سندی به صورت تصادفی مأموریت مرموز محول‌شده به بالگرد‌های آمریکایی برای پرواز بر فراز واشنگتن را فاش کرده است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا در یک سند بودجه به صورت تصادفی مأموریت مرموز بالگرد‌های آمریکایی برای پرواز بر فراز شهر واشنگتن را افشا کرده است.

پایگاه خبری بلومبرگ گزارش داد وزارت دفاع آمریکا در این سند خواستار دریافت ۱.۵۵ میلیون دلار بودجه اضافی برای تأمین هزینه‌های مربوط به مأموریت این بالگرد‌ها که مواردی مانند تعمیر بالگردها، پرسنل پرواز و موارد دیگر را شامل می‌شده، شده است.

در سند وزارت دفاع آمریکا آمده است: «بدون اختصاص بودجه اضافی، ارتش قادر به انجام این مأموریت محرمانه نخواهد بود. سربازان شرکت سازنده این بالگرد تهاجمی و یگان‌های تعمیر هواپیما با ۱۰ بالگرد یواچ-۶۰ (بلک هاوک) به مدت چهار ماه از این مأموریت حمایت خواهند کرد.»

یک سخنگوی ارتش آمریکا بدون اشاره به جزئیات مربوط به این مأموریت و طرف‌های مشارکت‌کننده در آن به بلومبرگ گفت که مدت زمان تداوم این مأموریت مشخص نیست.

برخی منابع خبری احتما‌ل داده‌اند مأموریت این بالگرد‌ها حفاظت از کاخ سفید یا سایر ساختمان‌های فدرال در آمریکا باشد، اما هنوز صحت این گمانه‌زنی‌ها هم مشخص نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی