بازدید 4910
گزارش

واکنش ماهینیِ مصدوم به خبر خروجش از لیست پرسپولیس

در این میان سکوت باشگاه پرسپولیس نکته حائز اهمیت است چرا که خود بازیکن نباید خروج از لیست را تایید یا تکذیب کند بلکه سرمربی و باشگاه در این زمینه تصمیم گیرنده هستند. ماهینی مدتهاست که بازی رسمی برای پرسپولیس انجام نداده ...
کد خبر: ۹۱۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 22 July 2019

در جریان بازی تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس و نیرو‌های زمینی، حسین ماهینی از ناحیه زانو دچار درد شد و این مسئله تعویض او در این بازی دوستانه را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، کاپیتان دوم قرمزها که مدتهاست برای این تیم به میدان نرفته و شرایط او در آخرین هفته های بازی اش هم چندان مناسب و خوب نبود، بعد از این مصدومیت همراه با پرسپولیس به اردوی ترکیه رفت، اما در اواسط اردو برای پیگیری مصدومیتش به تهران برگشت تا اقدامات پزشکی را در تهران انجام دهد.

ماهینی پس از بازگشت به تهران زیرنظر دکتر کیهانی اقدامات درمانی خود را انجام داد و این روز‌ها تمرینات خود را زیر نظر پزشکان برگزار می‌کند. در حالی که شایعه مصدومیت جدی و خروج بازیکن شماره ۱۳ پرسپولیس از لیست این باشگاه منتشر شد، اما خود ماهینی تاکید کرد که مشکل جدی ندارد و طبق نظر پزشکان از ۲ هفته دیگر می‌تواند تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کند و همچنین می‌تواند از حدود ۲۵ روز دیگر برای پرسپولیس به میدان برود. 

امروز گفته شد که حسین ماهینی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و تا نیم فصل توانایی بازی کردن را ندارد، بنابراین با تصمیم کالدرون حسین ماهینی از پرسپولیس جدا شد.

واکنش ماهینیِ مصدوم به خبر خروجش از لیست پرسپولیس

در این میان سکوت باشگاه پرسپولیس نکته حائز اهمیت است چرا که خود بازیکن نباید خروج از لیست را تایید یا تکذیب کند بلکه سرمربی و باشگاه در این زمینه تصمیم گیرنده هستند. ماهینی مدتهاست که بازی رسمی برای پرسپولیس انجام نداده و در نیم فصل آخر از کیفیت سابق خود نیز افت کرده بود و بسیاری از هواداران از عملکرد او در مسابقات راضی نبودند اما به عنوان یکی از مهره های وفادار و حرف گوش کن برانکو ، مورد علاقه سرمربی کروات بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی