بازدید 5424
رییس فدراسیون تنیس:

عذرخواهی می‌کنم و دیگر در تنیس نمی‌مانم

همین الان به من بگویند برو، به فردا که هیچ، به ساعت نمی‌کشد که فدراسیون را ترک می‌کنم. تنیس با یک میلیارد تومان بودجه چه چیز دیگری می‌خواهد بعد از ۹سال برای من داشته باشد؟
کد خبر: ۹۱۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 22 July 2019

رییس فدراسیون تنیس که دوره قانونی اش ریاستش ماههاست که تمام شده است، اعلام کرد دیگر در این فدراسیون نمی ماند اما استعفا هم نمی دهد!

به گزارش تابناک ورزشی، شایسته با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون تنیس تاکید کرد: بلاتکلیفی فدراسیون من را هم آزار می‌دهد، اما دست من نیست. بار‌ها و بار‌ها به وزارت ورزش مراجعه و درخواست کرده‌ام که تکلیف فدراسیون را روشن کنند، اما نمی‌دانم دلیل اینهمه تعلل چیست. من با این شرایط رسما اعلام می‌کنم دیگر در تنیس نمی‌مانم. مدتهاست وسایلم را جمع کرده و در کارتنی گوشه اتاق گذاشته‌ام تا بلافاصله بعد از تعیین تکلیف بروم. اما استعفا نمی‌دهم، چون استعفا بی‌احترامی به رای مجمع و البته نفراتی است که سال گذشته به احترام من در انتخابات ثبت نام نکردند.

از باخت‌ها عذرخواهی می‌کنم و دیگر در تنیس نمی‌مانم

این رییس قدیمی و ناموفق تنیس ایرانکه گفته می شود به خاطر روابط فامیلی اش در این پست ماندگار شده است، گفت: همین الان به من بگویند برو، به فردا که هیچ، به ساعت نمی‌کشد که فدراسیون را ترک می‌کنم. تنیس با یک میلیارد تومان بودجه چه چیز دیگری می‌خواهد بعد از ۹سال برای من داشته باشد؟ ولی این بلاتکلیفی به سود تنیس نیست و بی‌احترامی به جامعه تنیس است. از وزارت ورزش تقاصا می‌کنم هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون را روشن کند.

او با اشاره به نتایج و شکست های اخیر فدراسیون گفت: ما در دیویس کاپ ناکام بوده‌ایم و این ناکامی و ضعف را بدون توجه به دلایل آن می‌پذیرم و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. ولی تنیس در این مدت منفعل نبوده. در سال جدید، ۸ اعزام بین المللی داشته‌ایم و ۲۲ مسابقه در تمامی رده‌ها برگزار کرده‌ایم و به رغم اینکه از لحاظ قانونی دوره سرپرستی من در فدراسسون به پایان رسیده، کار را بدون وقفه جلو می‌بریم.

مجید شایسته اظهار داشت: من از نقد استقبال می‌کنم. نقد جانمایه کار است و دلیلی برای پیشرفت. اگر نقدی نباشد که پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. من حتی نقد‌های مغرضانه را هم می‌خوانم و می‌پذیرم، چون معتقدم اگر غرض و مرض را کنار بگذاریم، دو حرف و دو نقد درست در نقد مغرضانه وجود دارد که می‌تواند کمک کند. من با نقد مشکلی ندارم و همه انتقادات را به جان می‌خرم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل