بازدید 3874

هوشیاری پیرزن، زورگیر مسافربرنما را به دام انداخت

کد خبر: ۹۱۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 22 July 2019

هوشیاری و اقدام به‌موقع یک پیرزن سارق زورگیر را به دام انداخت.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۲۱ جمعه (۲۸ تیرماه) پیرزنی با کلانتری شهدا تماس گرفت و اعلام کرد که راننده و مسافر یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد زورگیری از وی را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری به‌سرعت به محل اعلامی اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

با حضور ماموران در محل، پیرزنی به آنان مراجعه و اعلام کرد که در خیابان سوار بر یک خودروی پراید مسافربر شده و پس از طی مسافتی کوتاه، مردی نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی سواری شده است اما مدتی بعد در حوالی میدان شکوفه مسافر، سلاح سردی را زیر گردنش قرار داده و با تهدید از وی خواسته تا کیفش را تحویل بدهد اما پیرزن درحالی که به شدت ترسیده بود از این کار امتناع و تنها شروع به جیغ زدن کرده که درپی آن راننده، خودرو را متوقف و این زن را به بیرون از ماشین انداخته و متواری شده است.

با توجه به اینکه پیرزن موفق شده بود پلاک خودرو را هنگام فرار متهمان حفظ کند، این شماره پلاک در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و پس از ساعتی ماموران موفق شدند خودروی سواری پراید را متوقف و راننده آن را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. با انتقال این فرد، شاکی وی را مورد شناسایی قرار داد و متهم نیز درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را رسیدن به مال هنگفت از طریق کیف پول پیرزن معرفی کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم دستگیر شده به اتهام سرقت و زورگیری پرونده‌ای تشکیل و با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم به پلیس آگاهی ارجاع شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم دوم نیز که به عنوان مسافر سوار بر خودرو شده بود، در حال انجام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی