بازدید 4619

قرعه‌کشی جام شهدا؛ پرسپولیس حریف سایپا شد

در این تورنمنت که روز‌های دوم و چهارم مرداد انجام می‌شود، طبق برنامه اعلام شده، بازی اول از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و بازی دوم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز دوم مرداد در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود. در صورتی که یک بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد به صورت مستقیم وارد ضربات پنالتی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 20 July 2019

قرعه کشی جام شهدا در اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران برگزار شد و ۴ تیم شرکت کننده در این تورنمنت حریفان خود را شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم قرعه کشی چهارمین دوره جام شهدا با حضور نمایندگان ۴ باشگاه پرسپولیس، سایپا، فولادخوزستان و ماشین سازی تبریز و همچنین با حضور عزیزالله محمدی (رئیس ستاد برزگاری جام شهدا)، کاظم اولیایی و نماینده بنیادشهدا در محل اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران برگزار شد.

در این تورنمنت که روز‌های دوم و چهارم مرداد انجام می‌شود، طبق برنامه اعلام شده، بازی اول از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و بازی دوم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز دوم مرداد در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود. در صورتی که یک بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد به صورت مستقیم وارد ضربات پنالتی می‌شود. ضمن اینکه به تیم‌های اول تا سوم مدال و حکم داده خواهد شد.

براساس این قرعه کشی، ماشین سازی و فولادخوزستان در بازی اول و پرسپولیس و سایپا در بازی دوم به مصاف هم می‌روند. دوبازی این تورنمنت از شبکه سوم و دوبازی نیز از شبکه ورزش صداوسیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل