بازدید 5697

بهترین گلزن لیگ صربستان در راه پرسپولیس

این سایت صربستانی مدعی شده هاسکیچ در آستانه حضور در فوتبال ایران است و آینده این بازیکن ۳۰ ساله در پرسپولیس رقم خواهد خورد. هاسکیچ که اهل بوسنی است فصل گذشته در ترکیب «رادنیچکی» به میدان رفته
کد خبر: ۹۱۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 19 July 2019

مدیران پرسپولیس که تا اینجای کار در فصل نقل و انتقالات برای تمدید قرارداد بازیکنان و برگشتن مهره های سابق پرکار بودند، آقای گل صربستان را برای جانشینی بودیمیر زیر نظر دارند تا رضایت کالدرون هم جلب شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تقویت فاز هجومی تیم خود هستند و حالا در این راه آقای گل لیگ صربستان را زیر نظر دارند. سایت «تی‌وی آرنا اسپورت» صربستان امروز در گزارشی به پیشنهاد پرسپولیس به نرمین هاسکیچ پرداخت.

این سایت صربستانی مدعی شده هاسکیچ در آستانه حضور در فوتبال ایران است و آینده این بازیکن ۳۰ ساله در پرسپولیس رقم خواهد خورد. هاسکیچ که اهل بوسنی است فصل گذشته در ترکیب «رادنیچکی» به میدان رفته و در ۳۴ بازی ۲۴ بار برای این تیم موفق به گلزنی شده تا عنوان آقای گلی لیگ صربستان را به خود اختصاص دهد. برخی منابع خبری علاقه پرسپولیس به این بازیکن را تایید کرده‌اند و حتی برخی از مذاکرات جدی پرسپولیس با این بازیکن خبر داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار