بازدید 4138

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا در بازار‌های جهانی با ۲.۲۴ دلار کاهش به ۱۴۰۳.۹۹ دلار در هر اونس رسید.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲ 18 July 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با افزایش ارزش دلار به بالاترین قیمت رقم تقریبا یک هفته گذشته در اثر آمار بهتر از انتظار خرده‌فروشی آمریکا، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت اما در عین‌حال سرمایه‌گذاران در انتظار یافتن مسیر حرکت نرخ بهره آمریکا هستند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 2.24 دلار کاهش 1403.99 دلار فروخته شد. با انتظار آمار قوی خرده‌فروشی که احتمال کاهش نرخ بهره شدید در آمریکا را کم کرد، قیمت‌ها در مسیر ثبت سومین روز متوالی کاهشی قرار گرفتند.

ارزش شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی پس از انتشار آمار خرده‌فروشی 0.5 درصد رشد کرد. ارزش دلار آمریکا در نزدیکی بالاترین رقم یک هفته گذشته مانده است.

این آمار، انتظار برای کاهش نرخ بهره به میزان بیشتر را تضعیف کرد. طلا به شدت به افزایش نرخ بهره که هزینه‌های نگهداری این فلز گران‌بها را افزایش می‌دهد، حساس است. همچنین این آمار سبب افزایش ارزش دلار شد که قیمت طلا را برای مالکان دیگر ارزها گران می‌سازد.

بر اساس آخرین اخبار جنگ تجاری، ترامپ دیروز اعلام کرد هنوز راه زیادی برای به نتیجه رسیدن توافق با چین وجود دارد اما در صورت لزوم، می‌تواند تعرفه‌های بیشتری بر 325 میلیارد دلار از کالاهای چینی اعمال کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی