بازدید 6844
۱
رسمی

کالدرون، ۲ستاره سرشناس پرسپولیس را کنار گذاشت

باشگاه پرسپولیس پیش از این گزارش تابناک و سایر رسانه ها درباره نفرات خروجی باشگاه را تکذیب کرده بود درحالی که سه بازیکن از چهار مهره ای که تابناک در گزارش اختصاصی خود ذکر کرده بود تا امروز از جمع نفرات این تیم کنار گذاشته شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 16 July 2019

همانطور که تابناک ورزشی، هفته گذشته گزارش داده بود ، با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس و با توجه به ارزیابی کادرفنی از تمرینات و اردوی ترکیه، دو تن از بازیکنان سرشناس سرخ ها از فهرست این تیم خارج شدند و برای انتقال به تیمهای دیگر در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده‌سازی ترکیه به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیاز‌های تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مدنظر خود خارج کرد و آن‌ها را برای تعیین وضعیت و انتخاب‌هایی که خواهند داشت، در اختیار باشگاه قرار داد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این گزارش تابناک و سایر رسانه ها درباره نفرات خروجی باشگاه را تکذیب کرده بود درحالی که سه بازیکن از چهار مهره ای که تابناک در گزارش اختصاصی خود ذکر کرده بود تا امروز از جمع نفرات این تیم کنار گذاشته شده اند. به نظر می رسد مدیریت باشگاه پرسپولیس در دوره جدید، هیچ توجهی به اعتبار و جایگاه اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب و رسانه ها ندارد و بی جهت و به دروغ برخی اخبار رسانه ها را تکذیب می کند!

سروش و شایان مصلح از پرسپولیس کنارگذاشته شدند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا کند همه چیز به قیمتهای قبل برگردد من خودم تلوزیون قدیمی دارم و میزون کار نمیکنه ولی توان خرید ندارم و شرمنده خانواده هستم . خدا کند قیمت ها اصلاح شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر