بازدید 19168
کنایه‌های سیاسیون به رئیس سازمان صدا و سیما؛

آمار ۸۰ درصدی محتوای مستهجن فضای مجازی را از کجا آورده‌اید؟

وی در عین حال به هجمه فرهنگی سنگین دشمن اشاره و عنوان کرده بود «امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم و بیشترین هجمه علیه حجاب و عفاف مردمان این سرزمین است. ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، باید بتوانیم در این شرایط با تولیدات پاک و سالم فرزندانمان را نجات داده و نسلی پاک بپرورانیم.»
کد خبر: ۹۱۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 17 July 2019

چند روز پیش، رئیس سازمان صدا و سیما، آمار عجیب و غریبی از محتوای فضای مجازی ارائه کرد که بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان به این موضوع واکنش نشان دادند و خواستار موضع گیری و اظهارنظر صحیح و اصولی از سوی علی عسگری شدند. او با بیان اینکه ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، گفته بود: «باید بتوانیم در این شرایط با تولیدات پاک و سالم فرزندانمان را نجات داده و نسلی پاک بپرورانیم.»

به گزارش «تابناک»؛ آماری که «عبدالعلی علی عسگری» از محتوای فضای مجازی ارائه کرد، باعث بیان انتقادات فراوانی شد. رئیس سازمان صدا و سیما این سخنان را در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی که با حضور بیش از هزار هنرمند از سراسر کشور در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، بیان کرده و خواستار ارائه کارهای فاخر به ویژه برای جوانان، نوجوانان و کودکان شده بود.

علی عسگری تأکید کرده بود، «باید محتوای فیلم نامه‌ها را مهندسی و مدیریت کرده و فرهنگ ایرانی و اسلامی را از این طریق به نسل‌های آینده منتقل کنیم. بیانیه گام دوم انقلاب روح زمانه است و خیلی شیوا گذشته و آینده کشور را ترسیم کرده که باید از این بیانیه برای نوشتن فیلم نامه الهام گرفت.

وی در عین حال به هجمه فرهنگی سنگین دشمن اشاره و عنوان کرده بود «امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم و بیشترین هجمه علیه حجاب و عفاف مردمان این سرزمین است. ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، باید بتوانیم در این شرایط با تولیدات پاک و سالم فرزندانمان را نجات داده و نسلی پاک بپرورانیم.»

برخی بودجه 1840 تومانی صدا و سیما را مورد اشاره قرار داده اند و با تأکید بر اینکه لازم است صداوسیما نقشش به عنوان رسانه ملی و یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی کشور را به درستی ایفا کند، به انتقاد از سخنان علی عسگری پرداخته اند. این طیف منتقدان تأکید دارند، هرچند آمار و ارقام ارائه شده از سوی رئیس سازمان صدا و سیما اشتباه است، یکی از نهادهایی که متولی فرهنگ سازی در خصوص بهره گیری از فضای مجازی است دقیقا بخشی است که رئیسش به مستهجن بودن این فضا انتقاد دارد.

پس از سال 88 و با دستور صریح مقامات عالی رتبه نظام بنا بر ضرورت و اقتضائات موجود بر شکل گیری معاونتی در صدا و سیما تحت عنوان معاونت فضای مجازی که تأکید شد، البته از همان زمان این بخش در صدا و سیما فعالیت خود را آغاز و بودجه هنگفتی را هم صرف آن کرده اند، بهتر است علی عسگری در این خصوص توضیح بدهد معاونت مذکور که امروز تلاش شده تحت عنوان یک سازمان معرفی شود، چه اقداماتی برای تولید محتوای غیرمستهجن، فرهنگ سازی برای استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و سالم سازی آن انجام داده و چقدر در این راه موفق بوده است؟

برخی منقدان اصلاح طلب هم عنوان کرده اند که رئیس سازمان صدا و سیما یا در بیان 80 درصد یا به کارگیری واژه مستهجن دچار اشتباه شده است، چون این چنین فضا و چنین ابعادی با این فراوانی نمی تواند واقعیت داشته باشد. هرچند برخی هم گفته اند احتمالا علی عسگری در تعریف فضای نامناسب برای کودکان واژه را به صورت نامناسب به کار گرفته است و احتمالا منظور او از مستهجن فضای نامطلوب برای کودکان و نوجوانان بوده است.

یک فعال سیاسی اصولگرا هم به رئیس سازمان صدا و سیما که البته خود پیش از تصدی این عنوان، کرسی معاونت فنی این سازمان را بر عهده داشته، کنایه زده و در توییتی به حرف‌های وی نوشته: «آقای علی عسگری گفتند ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، کاش ایشان بگویند وقتی سیستمشان را استفاده می‌کنند، favorit مرورگر کامپیوترشان روی چه سایت‌هایی است؟ به قول صدا و سیمایی‌ها اشکال از فرستنده است نه گیرنده.»

هرچه هست، «عبدالعلی علی عسگری» به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما بخش مهمی از آنچه به آن انتقاد کرده است را در فرهنگ سازی، سالم سازی و ایجاد فضای مناسب برای سنین مختلف بر عهده دارد. طبیعتا اگر این سخنان از روی خود انتقادی عنوان شده باشد، باید به فال نیک گرفته شود، اما بهتر است مسئولان کشور برای بیان سخنان و بزرگ نشان دادن عمق برخی مشکلات دچار اغراق نشوند و آمار و ارقام و همچنین واژه ها را به صورت صحیح و در جای خود استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۱۱
میگه دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سانسور چی رفتی نظرات مخالف را منتشر کردی و یک نظر محکم دادم به شما برخورد که مبادا خبرت زیر سوال برود؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با هر چیز که مخالف باشند می شود مستهجن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
روندنزولی دستوری قیمت ارز وسکه ازظهرامروزمتوقف و مجددا صعودی شد درحال حاضر (ساعت ۱۵:۲۰چهارشنبه) قیمت سکه ۴ میلیون وصدهزارو دلار ۱۱۶۰۰ تومان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
صدا وسیما میلی به عنوان یک سیاه چاله برای بلعیدن بودجه و حیف ومیل بیت المال و هدر دادن پول و وقت مردم بدون هیچ دستاوردی باید تعطیل شود.با یک هزارم بودجه فعلی صدا وسیمامی توان بهترین فیلم ها و مستندات علمی خارجی را خرید وپخش کرد به جای هدر دادن پول مردم برای برنامه مزخرفی مانند عصر جدید که راه های خودکشی را تبلیغ می کند و رئیس پر ادعای صدا وسیما که تحمل کوچکترین انتقاد را ندارند.بدون شک اگر عصر جدید در یک کشور قانون مدار اجرا می شد تهیه کننده و عوامل آن به جرم معاونت در خود کشی وقتل یک نوجوان 12 ساله دادگاهی و محاکمه می شدند.اما اینجا ایران است و ظاهرا جان انسان های که در حساب بانکی شان پول زیادی نیست پشیزی ارزش ندارد.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مد شده حتی واقعیت ها اگر با نظراتمان جور نباشد را یه جوری سرکوب کنیم بروید امار سازامانهای جهانی را بخوانید که نه تنها فضای مجازی بلکه اکثر وب ها یا مستهجن هستند یا پورنو.کمی مطالعه و بعد حرف زدن انسلن را هوشمندنر می کند.
هر کسی از ظن خود شد یار من
خب حتما این بنده خدا که آمار هشتاد درصد داده , اون چیز ها هشتاد درصد بیشتر به چشمش خورده وگرنه اونهایی که محقق و مخترع اند صد در صد مطالب علمی به چشم شون می خوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خخخخ خدا نکشتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حتی اگر منظورشان از اینترنت فضای دیپ وب هم باشه باز هم نمیتونه
مصداق داشته باشه.چون اونجا هم درسته کارهای عمدتا خلاف قوانین رخ میده ولی بیشترش سایتهای خلاف اخلاق و مستهجن نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تابناک تو جزو اون بیست درصد باقی مانده هستی دیگه؟؟؟
پاک دستی فقط حجاب نیست. پاک دستی راستگویی، صداقت، احترام به حقوق مردم، حق اظهار نظر، آزادی در ابراز عقیده، دفاع از حقوق مظلوم و هزاران مورد دیگر است که امروزه پیدا نمی شود!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آره بابا نه این که الان شما توی همه ی این موارد گل کاشتید! حتی یک سریال رو هم نتونستید تحمل کنید.
ناشناس
| Singapore |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از فرد انتصابی چه انتظاراتی دارین
از حجاب خوبي كه در تبليغات اين صفحه (مربوط به خريد خانه در استانبول ) مشاهده مي شود ، قدرداني مي كنم. با تشكر
تا به چی بگی مستهجن !!!! بعضی ها اجرای زنده موسیقی و نمایش ساز رو هم مستهجن میدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نه پس، فقط تجاوز مستهجنه، حتی رابطه غیر مشروع با طوافق طرفین هم از نظر امثال شما مستهجن نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ناشناس 1256 با خودت چند چندی ؟ یه نفس عمیق بکش داداش !حرف شما ربطی به کامنت نداشت.کسی که آمار هشتاد درصدی میده یا نمیدونه مستهجن چیه یا ریاضیات اش در حد مهدکودکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ناشناس 1256 منظورت توافق دیگه؟ به نظرم شما مسائل سیاسی رو ولش کن همون به دیکته و انشا بپرداز.اینجوری خیلی زشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ناشناس 12:56 پس شما چرا اینجا هستی اینجا پر از چیز های مستهجنه شما برو سراغ کارت اینجا نیا مرسی.
منظورتان صدا و سیمای میلی است که بنا به سلیقه و گرایش های مدیرانش ، مدیریت می شود. مثل شبکه سه و حذف برنامه 90 با میلیون ها مخاطب جوان و ورزش دوست. بهتر است درش را گل بگیرند وقتی متوجه موضوعی به این مهمی نمی شوند
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مگه نود مستحجن نبود؟ میگن اسرار هویدا میکرده! پس مستحجن دیگه!!!خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خیلی وقت است که صدای مرحوم بنان هم جزو موارد مستهجن به حساب می آید و در هیچ فیلمی بصورت پس زمینه هم پخش نمیشود.
در دوره قبل معمولا برای اینکه نشان دهند داستان یک فیلم مربوط به مثلا هفتاد سال پیش است یکی از چیزهایی که استفاده میشد صدای بنان و هم دوره ایی های مرد او بود.
ولی این دوره نه.
پس میشود نتیجه گرفت که از نظر ایشان که سکان این ابر مرکز فرهنگی کشور را در دست دارند ،80 درصد فضای مجازی ،مستهجن است.مگر اینکه از فیلتر ایشان گذشته باشد و ایشان تایید کرده باشند.
من مطمئن هستم ایشان اشتباها این را به زبان نیاورده بلکه اعتقادش اینست و اگر بتواند مدیریت فضای مجازی را بدست آورد به همراه آقای فیروز آبادی همه ی مردم را از گوگل بیرون میکشند و مستقیم به بهشت میفرستند.
خدایا از دست این مسئولین به ما صبر فراوان عطا بفرما.
بچه های ما سالم و درست تربیت شده اند لطفا تو این مقوله واردنشید و کاررا طبق معمول خراب نکنید!درهر حوزه ای وارد میشد کار را بدتر و خرابتر می کنید.
هر جا از صدا و سيما به عنوان صدا و سيماي ميلي نام بردند جزو محتواي مستهجن حساب كردن
رییس صدا و سیما درست بیان کردند . 80 درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است .

اینجانب در بین به اصطلاح جوانان کم و بیش مشاهده میکنم مسایل غیر اخلاقی بیداد میکند .......

البته باید یک جایگزین پیدا کرد نمیشود سرکوب کرد ............فشارهای شهوانی در بین جوانان بسیار زیاد است ....

و 20 درصد این افراد روابط نامشروع دارند که بسیار پنهان است و هر از گاهی سر باز میکند و فجایع رخ میدهد ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو خود بلاد کفر که منشاء این آمار است هم این 80درصد صدق نمیکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما هم 80 درصد تجربه داشتید انگار؟!
میشه مستهجن رو تعریف کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بر اساس دین هر تصویری که زنان نامحرم را بی حجاب و تا بی برهنه دیده شود مستحجن محسوب می شود و ایشون هم فقط تابع دین این را گفته
از مسول صدا و سیما بعیده امارسازی من دراوردی و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خعععععلی بعیده خعععلی
خوب باید دید فعالیت ایشون در اینترنت چی بوده که 80 درصد جستجو ها و بازدید هاشون ایشون رو به این نتیجه رسونده
مستهجن فقط اون چیزی که تو ذهن منتقدین هست نیست.
اکثر فیلم های سینمایی خارجی موجود در فضای مجازی مستهجن محسوب می شوند.
اکثر موسیقی ها و موزیک ویدئوهای موجود در فضای مجازی مستهجن محسوب می شوند.
و خیلی چیزهای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آفرین! کلا طوری بشود که انسان خوشش بیاید مستهجن محسوب می شود
عدد مطرح شده در طی یک ماه گذشته در رسانه ها 8% بوده که ایشون به اشتباه80% گفتن هرچند معیار همون 8% هم معلوم نبود و اندازه گیرش هم مجهول بود
ماكه 24 ساعته درفضاي مجازي هستيم نه ديدييم ونه علاقه ايي به چرنديات وفيلمهاي مستهجن داريم كه به آن وقت هم بگذاريم
این همه سایت و محتوای خوب چیکار دارن به مستهجن؟؟
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
امان از سانسور! حالا سانسور به کنار کلا جملات تغییر میکنه!
ناشناس
| Italy |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تاحالا نظر ندادی اینجا؟ یواش یواش عادت میکنی به این شیوه اصلاح نظرات
جالبه امروز خبر بیستمین مسولیت(پست اهدایی)جهانگیری منتشر شد

توی ماهای قبل روحانی چندبار حرفای عجیب غریب زده

مثلا از روی لبخند و چهره مردم میتوان نظر سنجی کرد ک مردم راضی اند!!

یا اینکه جایی گفته بود نمره دولت در مدریت ۱۹ است!!!!

یا امار های نادرست از اشتغال تورم..و صدها وعده خلاف

جالب اینجاست ک این رسانه ب خودش زحمت نداده..حتی برای یبار

یبارم ک شده کوچکترین نقدی درباره این همه کذب ریس و دولت فعلی بزنه

کوچکترین نقدی درباره رانت ۴۲۰۰

کوچکترین نقدی درباره امار کاهش قیمت نفت و ضرر بالای ۱۵۰ میلیارد دلاری در ۶ سال گذشته ک نصیب کشور شده



جالب نیست بنظرتون دغدغه رسانه شده یه حرف از ریس رسانه ملی ک انقدر هم مهم نیست برای مردم
صدا وسیما باید واگذار بشه بخش خصوصی
عملکرد صدا و سیما مگر چه بوده که بخواهد به نسلهای دیگر هم منتقل شود؟
به کدام فیلم،سریال،مستند،موسیقی،آموزش،خبر رسانی دقیق، مردمی بودن و احترام به نظر مخاطب گذاشتن،به روز بودن، و...و...و صدا و سیما میشه افتخار کرد که بخواهیم آنرا به نسل بعد هم منتقل کنیم؟

نتیجه عملکرد صدا و سیما در ایران این هست که کلا کسی سراغ اخبار و برنامه های آموزشی بی پایه و اساسی که صدا و سیما میسازد نمیروند

در تمم دنیا مردم اونقد به رادیو و تلوزیونشون اعتماد دارند که در سفرهاشون به برنامه های رادیو گوش میدهند هم سرگرم میشن هم از خطرات و هشدارهای اعلام شده اهمیت میدن
تو ایران کی در سفر به رادیو گوش میده؟ کی هشدارهای رادیو رو جدی میگیره؟
نمونه بارزش همین خبر جدیدی که منتشر شد
چند نفر در پشت سد لتیان با وجود هشدارهای صدا و سیما گیر کردن
این یعنی کسی به این رسانه نگاه و توجه هم نمیکنه چه برسه که توجه کنه
هیچ آمار دقیقی نداریم چون به ضرر دلواپسان تمام خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
.دیدید که برجام چه شد
آمارشون رو از همانجا آوردند که آقای عادل فردوسی پور رو دور زدن و از مقام نخستی برنامه های مورد پسند مردم ایران کنار زدند.
فرافکنی و از زیر مسئولیت و پاسخگویی دررفتن سالهاست که در مدیران نهادینه شده!!!!
شمرده :))))))
باید محتوای فیلم نامه‌ها را مهندسی و مدیریت کنیم. کل کار صدا و سیما همینه
اصلا گیریم که درست میگه! دلیلش چیه به نظر شما؟؟؟؟
یک جوون هیج دلخوشی در این مملکت نداره!!!
تمام شادیها رو ازشون گرفتین!!!
فقط مجالس عزاداری رو خوب برگزار میکنید!!!
هر روز وفات داریم و شهادت!
!
برادر این و داماد اون و خواهرزاده این و برادرزاده اون و همسر این و دختر اون و ... همه متهمند!
صف اختلاسگرها رو که خود تابناک نشون داد!!
شايد بر أساس مشاهدات عينى
باور کنید ای مسئولان!
اگر بدانیم که در کشور دیگری بدون سختگیری و با داشتن پول کم بهمون ویزا میدن میریمممم!
هزینه این نسل خوب یا بد نتیجه این مدیریت می‌باشد حال آقای عسکری میخواهد نسلی با تفکر جدید مطابق میلشان تربیت کنداین گوی واین میدان باکمال تاسف غیر ممکن است
80 درصد هزینه صدا و سیما به جیب مدیران خودش میره!!!
بقیش هم همین سریالهای کشکی و خیالی مثل گاندو و ...
کاملا میلی هستن!!
وزارت ارتباطات یه سری سایت ایرانی را اعلام کرده که نیم بها حساب میشن!

اگر کسی وارد این سایتها نشه قطعا یک مستهجنیسم اینترنتیه :))))))))))
چون آمار بینندگان تلویزیونی میلی کاهش داشته این بنده خدا هم این آمارهای من در آوردی را میده که یک وقت بودجه تلویزیون میلی کم نشه.بالاخره باید برای بودجه یک ترس و دلهره ای در هر چیزی باشه وگرنه که نونشون آجر میشه.
وقتی اینقدر تریبون در اختیار هر کسی قرار بدیم قاعدتا حرف حساب کم میاره.
سیمای میلی اخبار دروغ،برنامه های غمگین،بیست وچهار ساعته سخنرانی وشهادت...خانواده ما بجز فرزند خردسالم که بعضی اوقات برنامه کودک نگاه میکنه چندساله بجز نود وفوتبال یه ساعت تلوزیون نگاه نکردیم ماهواره هم نداریم ولی اخبار و اتفاقات را از شبکه های مجازی ورسانه های راستگو و بیطرف دریافت میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
شما اصلا موسیقی .گوش نمیدی
مابس که موسیقی های حزین چرت وشکست عشقی از خودروها وهمه جا می شنویم از هر چی موسیقی بدم میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
ما کههرچی موسیقی های شادتون میشنویم یاسرسام میگیریم یا شکست عشقی وبدهکاری یادمون میاد
روضه حداقل بار معنایی داره
فقط یه کار کن که خدا و امام زمان ازت خوشنود بشن . یه زحمتی بکش با این بودجه هنگفت و پول آگهی و تجمع نیرو در سازمانت ، یه کانال به زبان عبری ایجاد کن و مشت صهیونیستها را وا کن
ولمون کن آقا.... بقیه کارهای سازمان درسته که حالا گیر دادین به آمار؟
تعطیله همه چی آقا.... تعطیله همه چی شما محتوای همین سریال ها رو ببینید؟
چرا نقد نمی کنید؟
چرا نمیشه با خانواده نشست دورهم و با اطمینان یه سریال دید؟
روابط شخصیت ها رو در سریال ها ببینید.... ببینید چطور خزنده و نرم دارن فرهنگ و اخلاقیات یه جامعه رو استحاله می کنند؟
بعد شما گیر دادین به آمار؟!!!!
برین چیزای مهمتر این سازمان رو نقد کنین
ببینید شبکه پویا و امید چه خبره!
محتواسنجی کنین
ببینید عشق های مثلثی چطور در سریال ها شکل می گیره و ضد ارزش ها، ارزش میشن
از کنار اینا چطور راحت می گذرین؟!!!!!
روابط آزاد دختر و پسرها در همین سریال بوی باران، باهم بودن ها و...
خدا خیرتون بده اصحاب قلم.... که رسالت خودتون را فراموش کردین
چرا عجیب؟ مگر شما آماری در رد این ادعا دارید؟ اگر ندارید کار شما هم همانقدر عجیب است و چه بسا بیشتر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خدایا شفا عنایت بفرما
یه نگاه به کارنامه خود بکنید ببینید چه نتیجه ای بدست اوردید.باز با این نتیجه فاجعه بار هنوز اصرار بر ارائه طرح ونظر خود را دارید.وجالب اینکه اصرار بر اجرا هم دارید.
اگه ملاک محتوی ادبی علمی و اخلاقی باشه والا خیلی از برنامه های صدا سیما هم مستهجن معنی میشه
همونطوری که آمار بیکاری و تورم و میزان رضایت مردم از دولت و ... اعلام میکنند!!!
اقای عسکری پیش فرضش حذف است نه تولید؛ اینکه فضای مجازی بعضا محتوی بد دارد شک نیست اما باید از ایشان پرسید برنامه شما برای جایگزین چیست ؟اینکه ماموریت ما فقط پاسبانی باشد وبه هیچکس نیز اعتماد به ساخت برنامه شاد ومفهومی نداشته باشیم این است که سیما یش میشود کم مخاطب ترین سیماومحدود برنامه های پرمخاطب نیز به سرنوشت نود دچار میشود .
خبر نداری؟
یک شماره انداز در دفتر جناب علی عسگری هست که هر محتوی مستهجنی که در دنیا در فضای مجازی منتشر میشه بلافاصله یکی به این شماره انداز اضافه می شه.
ایشون مو, لای درز آمارش نمی ره خیالت جمع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خخخخ ایول
باور کنید توی عمر صدا و سیما حتی یکبار هم نظرسنجی بر اساس قواعد علمی صورت نگرفته و دم دست ترین اثبات این ادعا هم عدد و رقم هایی که از سوی صدا و سیما گاه و بیگاه اعلام میشود
یادش رفت بگه عدد یک را به ستاره مربع بفرستید.
تاکید ایشان بر فضای مجازی مورد استفاده خودشان بود؛ و گر نه انبوهی از اطلاعات علمی و فرهنگی و گنجینه ای از دانش بشری در بستر فضای مجازی در دسترس همگان قرار دارد ...
اين هشتاد درصد از آمار مردمي در ذهنش مانده که صدا و سيماي شخصي را تماشا نمي کنند! اين هشتاد درصد کلا رويه مسئولين نسبت به درصد هر آماري است که مي دهند! هشتاد درصد از مسئولين راضين ! هشتاد درصد در راهپيمايي شرکت کردن!‌هشتاد درصد نمازخوان هستند و.....
حالا خواست یه چیزی بگه که گفت. الان ایشون از کجا مستندات بیارن که آماری که دادن درسته؟؟؟؟؟
هر روز خیلی ها مثل ایشون یه چیزی میگن که گفته باشن.
اشکال فضای مجازی نیست از خود اقای عسگری میباشد . میدانید برای چه .

یکی اینکه ایشان سواد فضای مجازی را نمیدانند از اقای وزیر ارتباطات سوال کنند براشون توضیح میدهند .

******** چرا اینستگرام ما مطالب مستهجن را نشان نمیدهد .

1- فضای مجازی منظورشان اینستگرام میباشد که این برای همه عیان است .

2 - در اینستگرام کاربر دنبال چه عکس ها و مطالبی باشد اینستگرام مطالب مورد علاقه شخص را تشخیص میدهد و اون مطالب را برای برای فرد نشان میدهد البته این با یکی دو بار جستجو کردن اینها را نشان نمیدهد هر چه قدر بیشتر ادامه دهید بیشتر مطالب مورد علاقه تون را نشان میدهد .

کار اینستگرام مچگیریه .

اگر صفحه اول شخصی را نگاه کنید میتوانید از اول تا اخرش طرف را بشناسید که در فضای مجازی چیکار میکند .

پس هر کسی بیشتر دنبال این مطالب مستهجن باشد اینستگرام و دیگر شبکه های مجازی ، بیشتر مطالب مستهجن نشون میده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نیازی به وجود فضای مجازی نیست فیلمها و سریالهای ما مبلغ فرهنگ غرب شده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حرف ایشون در مورد الگوریتم جستجو در اینستاگرام
درسته .البته کار اینستاگرام مچ گیری نیست کارش اینه که نسبت به علاقمندی هاتون به شما مطلب نشون بده تا این اپلیکیشن برای شما جذاب تر باشه حالا اگه کسی بیشتر دنبال مطالب مستهجن باشه بیشتر مطالب مستهجن در اکسپلورر اینستا نمایش داده میشه به عنوان مثال اینستاگرام من نود درصد پست های مرتبط با نوازندگی رو نمایش میده ولی اینستاگرام پدرم مطالب مربوط به سلامت یا در مورد طبیعت هستش
منظور از نسل پاک مدنظر شما، همان نسل چشم و گوش بسته هست؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
نه خانم
نسل شم سفیدها ست
هر کسی بیشتر از اقای عسگری نگران تربیت بچه اش میباشد و سعی میکند فرهنگ خوب را به بچه اش یاد دهد .
کسی نمیاد به بچه اش بگه این عکس ها را نگاه کن یا این کار خوبه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
به همین خاطر با این تربیت ها مردان کنار ناموسشان که لباس بدن نما و بعضی اوقات عریان هستند در خیابانها و پارکها و ... قدم میزنند .
عجب تربیتی .
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
پس شما بچه هاتون را بدید اقای عسگری ها تربیت کنند
فضای مجازی ما که از این چیزا نداره . آقای علی عسکری بیا عوض کنیم . .

فضای بیسوادی تا کجا ؟ این اقا مردم را چی حساب کرده که بدون فکر کردن حرف زدن . اینها برای ایران و ایرانی تصمیم میگیرن .
صحبت و اظهار نظرهای رئیس سازمان صدا و سیما مثل برنامه های این سازمان نادرست ...................میباشد چطور ایشان را ریس این سازمانش کردند باعث تعجب است
ایول.
من میگم حق باایشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
همین ک شما تایید کردی برای ما کافیه
Nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تابناک بقیش کو،؟
ناشناس
| Italy |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خدا خیرت بده نادر جان باز خدا رو شکر کن همین نصفه و پاره از کامنتت رو منتشر کرد کامنت منو که از ریشه زد قطع کرد.درود بر سانسورچی
در ساز و کار اینترنت شما هر محتوایی رو که دنبالش باشید, محتواهایی با همون زمینه باز به شما پیشنهاد میشه,
ماهی درآب متوجه آن نمیشه
سانسورچی تابناک دوست داریم خسته نباشید خدا قوت
مشکل اینجاست که هیچ کسی به اصل مطلب اشاره نکرده .
شما فکر کنید یک درصد باشد آیا یرای شما قابل قبول است ؟
نیازی به آمار گرفتن نیست طرفدارن بی حجابی و خود بی حجابان که قابل رویت هستند . به فضای مجازی هم نیازی نیست در محافل و اماکن عمومی و واقعی بوضوح قابل رویت است .
کجازندگی می کنیم
۸۰ درصد مستهجن
از این به بعد من هم هر چیز و ران خارجی حالیم نشد میگویم مستهجن..... کاری نداره! فعلا افترا مجازات نمیشه.....
حرف ناپخته و غیر کارشناسی بود و معلوم نیست این حرف رو چطوری در وکرده . اینترنت اساس برقراری تبادلات فرهنگی. سیاسی. بانکی .خبری و هزاران شبکه اجتماعی هستش.مستهجن هم داره.اما زوم ایشون فقط رو این بخش شاید برای گرفتن بودجه بیشتر بوده
بابا بی خیال این 80 درصد شما بگو اون 90 درص ببینده و مخاطب مجذوب صدا وسیما از کجا اورده اند
تمام موبایل ها صحنه های غیر اخلاقی است خانوااده ها از هم پاشیده شده است به اسم علم و تخصص و فناورری بچه را پرو کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خیلی هم گنده میکنید خانواده ای که تزلزل داشته باشد از هم میپاشد چرا در خارج از کشور با اینهمه مستهجن و .. خانواده هاشون از هم نمیپاشد حتی تعداد بچه هاشون از ایرانی ها هم بیشتر میباشد . .

مشکلات اقتصادی سیاسی و .... کشور ما دست در دست هم داده این فساد ها و مشکلات را به وجود اورده است .


همه چیز با فرهنگ درست نمیشه .. باید موقعیت ش ایجاد شود تا طرف خودش درست کند .برای جوانی که امکانات ازدواج نباشه و مجرد باشه 100 سال سهله یک میلیون سال تو گوشش بخونی دنبال خالی کردن شهوتت نرو میره . عقل کل هم باشه همینه. دراین صورت هست که تو شبکه های اجتماعی اش عکس های مستهجن دیده میشود . .

اگر کسی از لحاظ جنسی از طرف شریک جنسی اش سیر باشد به هیچ عنوان چمش دنبال این و اون نیست مگر مشکل داشته باشد .
پس اولین شرط ازدواج میباشد که شرایطش در ایران روز به روز بدتر میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بچه ها پرو و بی اخلاق شدن؟اون قسمتش که مربوط به خودت بوده کم گذاشتی حاجی
کلا نشسته بررسی کرده. کار دیگه ندارند
محتوای مستهجن از شادی مردم نیست،بلکه ناشادمانی مردم است که محتوای مستهجن بوجود میاورد...
چون امثال اینها پنج در صد از مردم رو جامعه ایرانی قلمداد می کنند منظورش هشتاد درصد از اون پنج در صده پس بنوعی حرفهایش حقه بقیه نود و پنج در صد مردم یا غربزده اند یا نفوذی یااصلا بودن و نبودنشون فرقیی نمی کنه
مصداق مستهجن از دید ایشان همون عکس سینه یک حیوون تو لوگو یه باشگاه خارجی بود ک سانسور شد
حرف بی مسئولیت در ایران مد شده
خیلی ساده یه نظر سنجی ساده میشه فهمید بودجه شبکنه من و تو چقدره و چند نفر ببینده داره


و صدا و سیما با این همه دفتر و دستک و بودجه چه کاری کرد و چند نفر ببینده داره خیلی راحت میشه فهمید
اگر کسی دنبال محتوای مستهجن بگرده 100 درصد موارد مستهجن خواهد دید و اگر دنبال مستهجن نگرده 0 درصد .
مستهجن از لغت عربی هجمت میاید یعنی خونگیری
بیش از 80 درصد است کم هم گفته
لطفا به كامنتها نگاه كن و بعد ببين كجاي كاري
اگه شما این حجم بزرگ از مطالب را مستهجن می دونید، لطفا خودتان برنامه ای یا فیلم ها و برنامه هائی تولید کنید تا مردم به این دنیای مجازی رو نیاورند و بیایند صدا و سیمای ملی را تماشا کنند.
ضمنا شما به جای اثبات و تشریح دستاوردهای هزینه کردن سرمایه های ملی در صدا و سیمای خودتون به سم پاشی و تکفیر دیگر رسانه ها پرداخته اید که چندان هم منطقی نیست.
حیف از این همه بودجه و بیت المال که صرف صدا و سیمای میلی ...این سازمان غیر مردمی و عریض و طویل با کلی شبکه بی مخاطب و اضافه و لشگری از انسانها می شود. به عملکرد و تاثیر گذاری شبکه من و تو با حداقل کارمند و هزینه نگاه کنید و الگو بگیرید.....
بحث پول ملت و منابع و ثروت کشوره اسلامی است تعصب نداشته باشید و فکر اساسی و تاسیس شبکه خصوصی را داشته باشید...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی