بازدید 54852

دلایل بازداشت اکبر طبری اعلام شد

کد خبر: ۹۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 16 July 2019
سخنگوی قوه‌قضائیه، اعمال نقوذ در پرونده‌ها و بعضی روابط ناصواب را از دلایل بازداشت اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضاییه اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در ادامه ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره دستگیری یکی از معاونان سابق رئیس قوه‌قضائیه و در اختیار قرار گرفتن وجوهی از حساب‌های قوه‌قضائیه در دست این فرد و بازداشت یکی از منصوبان خانوادگی رئیس سابق دستگاه قضا اظهار کرد:از هر دو نماینده مجلسی که در این باب اظهارنظر کردند گله دارم، زیرا قرار نیست کس دیگری سخنگوی قوه‌قضائیه باشد و اخبار قوه‌قضائیه را سخنگوی دستگاه قضا اعلام می‌کند.

وی افزود: شمایی که اطلاع از محتوای پرونده ندارید و نشسته بر منصب قانونگذاری هستید، آیا سزاوار است بدون اطلاع از موضوع پرونده، مساله‌ای را به افراد و اشخاص نسبت دهید؟

وی اضافه کرد: فردی که قبلا در حوزه ریاست معاونت یکی از بخش‌ها بوده، تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای تشکیل شده و در این ارتباط فرد مذکور و برخی افراد دیگر بازداشت شدند و خبر صحت دارد و موضوع پرونده نیز آن گونه که بیرون مطرح می‌شود نیست و آنچه الان در پرونده مطرح است ناظر به ارتباطات ناصواب و خلاف موازین قضایی با برخی از اصحاب پرونده و همچنین توصیه و اعمال نفوذ در برخی دستگاه قضایی مطرح است که البته تازه تشکیل شده و تحقیقات آن در حال انجام است. ورود دستگاه قضا و اقدام به تشکیل پرونده و بررسی اثبات کننده این ادعاست که ما در برخورد مفاسد به ویژه اگر مرتبط با درون دستگاه قضا باشد، کاملا جدی هستیم و بدون هیچ گونه اعماضی ۱۰۰ درصد در چارچوب ضوابط موضوعات را رسیدگی می‌کنیم و این پرونده نیز کاملا در چارچوب مقررات و ضوابط قانونی رسیدگی می‌شود.

اسماعیلی همچنین بازداشت یکی از منسوبان رئیس سابق قوه قضائیه را تکذیب کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۲۴
وقتی بالاترین مقامات قضائی درباره سیاست های کلان اقتصادی و فرهنگی و ورزشی اظهار نظر و گاهی دستور هم می دهند ، طبیعی است که نماینده مجلس هم درباره برخی بازداشت شده ها هم حرفی بزند .مطمئن باشید اگر نمایندگان مجلس این خبر را اعلام نکرده بودند هیچ یک از مسئولان قوه قضائیه در این مورد خبری اعلام نمی کردند .
حالا که مسئله طبری با آن پرونده بسیار قطور که ظاهرا یکی از بزرگترین پرونده های فساد اقتصادی هم هست روشده ، ببینید چطور بی احساس درموردش حرف می زنند .
پاسخ ها
مبارز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
خداییش الان با استراتژی خوبی که رئیس قوه قضائیه در پیش گرفته برخی افراد برای کاستن از شتاب این قوه حاشیه سازی میکنن و متاسفانه بعضاً قیافه مطالبه گرانه و حق به جانب هم میگیرن.... قوه قضائیه باید هوشیار و ضربتی عمل کنه و با حاشیه سازها هم برخورد کنه
"از هر دو نماینده مجلسی که در این باب اظهارنظر کردند گله دارم، زیرا قرار نیست کس دیگری سخنگوی قوه‌قضائیه باشد و اخبار قوه‌قضائیه را سخنگوی دستگاه قضا اعلام می‌کند."

شما اگه برخورد کن بودید تا حالا برخورد کرده بودید و تا این حد فساد گسترش نمیافت
به جای سمبل کردن اعدام کنید تا مفسدان ماست خود را کیسه کنند
می شود به آقای رییسی امیدوار بود . زیرا سالهاست که همه می گویند در بالای قوه خبرهایی است اما کسی توجه نمی کرد.
آخه برادر اگر دیگران افشا نکنند شما هم کدخدا طوری حلش میکنید آب از آب هم تکان نمیخوره.
خوب حالا شما بفرما این کارهای ناثواب را اعلام کنید که نمایندگان نگویند چی بوده؟؟ می گی یا نه ؟ با تفضیل باید بگید ها نه مخفف
بیست سال!!!!! کسی نفهمید این چکار میکنه یا نخواستن که بفهمن
وای چقدر لطیف توصیف کردن شرایط پرونده ایشون را؟حالش خویه؟جاش ناصواب نباشه؟سلولش مبلمان داره؟
یعنی لاریجانی نمیدونسته معاونش چکار میکنه ؟؟؟؟!!!!
نفوذ کردن در پرونده چه صیغه ای است
وای به روزی که بگندد نمک!
مدتی است خوب به جان دانه درشتها افتاده اند....اما کمی دیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بازهم خوبه ... البته اگه بازهم رویه رو منحرف و حاشیه ای نکنن
کارگری هستم که در محیط کار، به علت اینکه ریس و مسئولم در محل کارم طی سالها استرس شدید به من وارد کرد دچار افسردگی شدم و به چندین بیماری جسمی نظیر دیابت، ناراحتی قلبی، میگرن، ناراحتی گوارشی و زخم معده مبتلا شدم الان دیگر به علت این بیماری ها ادامه کار برایم مقدور نیست قانون چطور از من حمایت می‌کند و چه راه کارهایی وجود دارد تا به حق قانونی خود برسم با توجه به مخارج دارو و درمان و مخارج زندگی و با توجه به اینکه سه اولاد دارم نمی توانم کارم را ترک کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بخاطر فشارصاحبکار اینهمه بیماری روباهم نمیگیری آقای کارگر حتما با زن خودتم مشکل داشتی حتما بچه هاتم باهات مشکل داشتن وکلا خودت زمینه بیماری اعصاب داشتی که الان وضعت اینه از کاه کوه نساز که دیگران بهت میخندن
انشالا که قوه قضائیه با همین جدیت و سرعت به جنگ با مفسدین و علل الخصوص مفسدین اقتصادی و مفسدین حاضر در دادگاهها ادامه دهد و مردم نیز قطعا حامی اقدامات قوه قضائیه خواهند بود.
ناصواب درسته نه ناثواب....منسوبین یعنی اقوام ...منصوبین یعنی گماشته شدگان....ناصواب یعنی نادرست...ثواب یعنی
پاداش
باز یه نماینده بهتون یه دستی زده ؟؟

اگر نماینده نمی گفت که الان ایشون آزاد بودند
اینا وقتی اعدام میکنند جنازه واعدام کردنشونو که نشون نمی دن لااقل زندان شون زندان هتل زندان یا زندان خاصِّ خودشون نباشه زندانی که همه رومیفرستن باشه که بعید میدونم. این کارها (زندان همگانی ویکسان برای هراحدالناسی که خطاکنه) مختصّ نظام و حکومت آقا امام مهدی یه.اینحرفا روگفتم که فقط ی چیزو بگم وقتی تومجازات کردن (مجازات ظاهری )راست حسینی نیست تو کارهای مهمتر از مجازات ظاهری (توقیف و مصادره اموال ) هم روراستی نیست وفقط حرف شو میزنند وادعاء می کنند که اموال دزیده شده رو پس گرفتیم حرف خالی وادعاء که خرجی نداره وعدّه ای ازمردم زود باور هم قبول میکنند
تظاهرات ۲۲ بهمن وروز قدس وانتخابات و........تو تلویزیون وهمه خبرها صد دفعه نشون می دن اگه راست میگن اعدام های الکی رونمی گم همین استرداد وتوقیف اموال از آقایون وخانوم های دزد رو کامل با جزئیّات نشون بدن لااقل برای ی بار.والسلام یاعلی مدد.
تعجب نداره الان کجا دزدی نشده با این مدیران نالایق اگرفسادنباشه باید تعجب کرد
همه سازمانها و ارگانها و سازمانها الان ارتباط ناثواب قدرتمندان به اسم دين و عدالت بيداد مي کند فقر و فساد و تباهي حاصل رانت و انحصار قدرتمندان و دشمنان داخلي ملت است ....
"سخنگوی قوه‌قضائیه، اعمال نقوذ در پرونده‌ها و بعضی روابط ناصواب را از دلایل بازداشت اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضاییه اعلام کرد"
برای احقاق حقوق از دست رفته ذینفعان پرونده ها ، لطفا پرونده هایی که اعمال نفوذ شده و روابط ناصوابی که منجر به صدور رای شده است را اعلام فرمایید.
گفتنی را هموطنان گفتند ولی املائ صحیح در خبر نا صواب است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی