بازدید 3795

سرپرست کشتی: تاییدصلاحیت دبیر حرف وزیر بود نه من!

کد خبر: ۹۱۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 16 July 2019

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: پس از آنکه وزیر ورزش به من اعلام کرد مشکل علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی حل شده، این موضوع را اعلام کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، بهروز نعمتی درباره اعلام خبر تایید صلاحیت علیرضا دبیر از سوی فدراسیون کشتی، اظهار کرد: وزیر ورزش به بنده اعلام کرد مشکل دبیر برای حضور در انتخابات حل شده و ما نیز پس از اعلام وزیر، خبر آن را بر روی سایت فدراسیون قرار دادیم.

سرپرست فدراسیون کشتی درباره برخی خبر‌ها مبنی بر اینکه این کاندیدای فدراسیون کشتی مورد تایید نهاد‌های نظارتی قرار نگرفته است، گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم، اما وزیر ورزش اعلام کرد وی دیگر مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد. وی درباره تعیین تکلیف عباس جدیدی و امیررضا خادم برای حضور در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: این موضوع در دست نهاد‌های نظارتی است و ما اطلاعی از آن نداریم. ممکن است باز هم افراد دیگری تا زمان برگزاری انتخابات تایید شوند یا شاید هم نشوند. ما واقعاً نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد.

نعمتی در ادامه با تاکید بر اینکه کاملاً برای برگزاری انتخابات صبح فردا (چهارشنبه) آماده هستیم، گفت: خیال تان راحت باشد من از ۲۶ تیر ماه به بعد در فدراسیون کشتی نمی‌مانم و امیدوارم با رای اعضای مجمع فرد اصلح سکان فدراسیون کشتی را در دست بگیرد. اولین کسی که به فرد منتخب تبریک بگوید من خواهم بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیشنهاد به حضور در کشتی ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: به هر حال من چندین سال عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی بوده‌ام، اگر از من بخواهند می‌مانم، اما از خدا می‌خواهم که این درخواست را از من نداشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر