بازدید 6108

آخرین اخطار منچستریونایتد به رئال: پوگبا را بخرید

منچستری‌ها در بیم این هستند که رئال بخواهد همه چیز را به روز‌های پایانی نقل و انتقالات در اسپانیا یعنی دوم سپتامبر بکشاند. یونایتد قصد دارد در صورت قطعی شدن پیشنهاد رئال و جدایی پوگبا، خیلی زود برای جذب جانشین او دست به کار شود و طبیعتا تعلل رئال مانع از این اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 15 July 2019

رئال مادرید سخت به دنبال جذب پل پوگباست، ولی منچستریونایتد علاقه‌ای به از دست دادن ستاره فرانسوی خود ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید این روز‌ها در مونترال کانادا حضور دارد و تمرینات پیش فصل را در این شهر پشت سر می‌گذارد. زیدان تقریبا تیم کاملی را در اختیار دارد و البته بسیار دوست داشت پل پوگبا نیز در این تمرینات حاضر باشد، اما در نهایت مقاومت منچستریونایتد باعث شد تا روند مذاکرات با رئال به بن بست خورده و ستاره فرانسوی راهی تور استرالیای یونایتد شود.

Image result for pogba real madrid

تلاش‌های رئال برای مذاکره با یونایتد هنوز به نتیجه نرسیده و این باشگاه فعلا تسلیم فشار‌های رئال و پوگبا نشده است. ستاره فرانسوی درخواست مستقیم زیدان از پرز بوده و تا هشتم آگوست (۱۷ مرداد) که پایان مهلت خرید بازیکن باشگاه‌های انگلیسی است، مهلت برای جذب پوگبا وجود دارد.

امروز نشریه میرر ادعا مکرد که مسئولان یونایتد به رئال هشدار داده اند که اگر تمایل به جذب پوگبا دارند، باید تا قبل از هشت آگوست اقدام کنند و پس از آن دیگر هیچ راهی برای مذاکره وجود نخواهد داشت. همچنین آن‌ها تاکید کرده اند که رقم انتقال، ۱۷۰ میلیون یورو خواهد بود و پیشنهادی کمتر از آن مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

طبق گزارش میرر، منچستری‌ها در بیم این هستند که رئال بخواهد همه چیز را به روز‌های پایانی نقل و انتقالات در اسپانیا یعنی دوم سپتامبر بکشاند. یونایتد قصد دارد در صورت قطعی شدن پیشنهاد رئال و جدایی پوگبا، خیلی زود برای جذب جانشین او دست به کار شود و طبیعتا تعلل رئال مانع از این اقدام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی