بازدید 4676

حمله‌تندِطباطبایی‌به‌مدیران‌استقلال: کاش‌جای‌بازیکنان‌کلیدی‌شما‌می‌رفتید

هرچه بازیکن خوب و باکیفیت بود از استقلال جدا شد و رفت. سوال من این است، اگر این بازیکنانی که از استقلال رفتند کیفیت نداشتند پس چرا جذب شدند. آیا شما منطقی در این موضوع می‌بینید؟
کد خبر: ۹۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 13 July 2019

پیشکسوت تیم استقلال گفت:ای کاش به جای تمام تغییراتی که در تیم استقلال به وجود می‌آمد، این اتفاق در مدیریت رخ می‌داد.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی طباطبایی، در خصوص اوضاع و احوال این روز‌های باشگاه استقلال، جدایی بازیکنان این تیم، تغییرات پی در پی در ترکیب آبی‌پوشان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

حرص خوردن هواداران تکراری شده است

وی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: مثل چند سال اخیر مرتب در استقلال شاهد تغییرات هستیم در شرایطی که باید شاهد ثبات در ترکیب تیم باشیم، این اتفاق نمی‌افتد. متاسفانه نه در پایان فصل‌ها بلکه حتی در نیم فصل شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که این موضوع به تیم استقلال لطمه زده است. هزینه‌های بیش از اندازه و استرس و حرص خوردن هواداران طی سال‌های اخیر تکراری شده و این کار هر ساله استقلال است.

طباطبایی تاکید کرد: هرچه بازیکن خوب و باکیفیت بود از استقلال جدا شد و رفت. سوال من این است، اگر این بازیکنانی که از استقلال رفتند کیفیت نداشتند پس چرا جذب شدند. آیا شما منطقی در این موضوع می‌بینید؟

استراماچونی نیازمند زمان است

وی در خصوص اینکه تحلیلش از آینده استقلال چیست، گفت: شما می‌بینید کادر فنی تیم هم عوض شده و تیمی که کادر فنی‌اش عوض می‌شود، مطمئنا نیازمند زمان است. تا آن‌ها بخواهند تاکتیک‌ها را برای بازیکنان تعریف کنند و بازیکنان به درک متقابل با کادر فنی برسند، کلی زمان می‌برد. این‌ها همه مشکلاتی است که طی چند سال اخیر اتفاق افتاده و هواداران استقلال بهتر از ما این موضوعات را متوجه شده‌اند.

باید مشخص شود چه اطلاعاتی به استراماچونی داده‌اند

دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص اینکه آیا استراماچونی می‌تواند در این تیم موفق شود گفت: او مربی خوبی است و در سطح بالایی کار کرد، ولی اینکه او در سطح بالا کار کرده شرط موفقیت نیست. این مربی به ایران آمده و با فرهنگ جدیدی در حال کار بر روی بازیکنان استقلال است، ولی اینکه چه اطلاعاتی به وی داده‌اند و فوتبال ایران و باشگاه استقلال را چطور برای او تعریف کرده‌اند، مشخص نیست. شاید اگر کمی روی این مسائل ریز شویم نقاط تاریک قضایا بیشتر به چشم بیاید.

سوء مدیریت به استقلال ضربه زده است

وی در خصوص جدایی بازیکنانی مثل رحمتی، منتظری، پاتوسی، نورافکن، منشا، ایسما، طارق و... گفت: فکر می‌کنم در ابتدای صحبت‌هایم اشاره کردم که باید بررسی شود چه اتفاقی می‌افتد که این همه بازیکن می‌آیند و می‌روند. متاسفانه همه می‌گویند ثبات در مدیریت، اما آیا در تیم شما ثباتی می‌بینید. سوءمدیریت باعث چنین اتفاقی است و خیلی از بازیکنان تاثیر گذار که با شرایط و اتفاقات استقلال آشنا شده‌اند خیلی راحت از این باشگاه جدا می‌شوند.

پیراهن گشاد را چه کسی بر تن بازیکنان استقلال می‌کند؟

وی ادامه داد: امسال استقلال بازیکنانی جذب کرده که در تیم‌هایشان بازیکنان خوبی بوده‌اند، اما بازی در این تیم با سایر تیم‌ها فرق دارد. خیلی از بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره بوده‌اند، اما وقتی به استقلال آمدند چیزی نشدند و در نهایت هم از این تیم رفتند. هر سال هم هواداران می‌گویند پیراهن استقلال برای یکسری‌ها گشاد است. من از شما می‌پرسم این پیراهن گشاد را چه کسی بر تن این بازیکنان می‌کند؟

ای کاش به جای تغییرات در تیم مدیریت عوض می‌شد

طباطبایی افزود:ای کاش به جای تمام تغییراتی که در تیم استقلال به وجود می‌آمد، این اتفاق در مدیریت رخ می‌داد. یکی دو مدیر عوض می‌شدند و به جایش این همه بازیکن رفت و آمد نمی‌کردند. حداقل یک مدیر فوتبالی در استقلال حضور داشت و این همه هزینه روی دست تیم نمی‌گذاشت. شما ببینید در چند سال اخیر چه تعداد بازیکن به این تیم آمده و رفته و آقایان مرتب همه چیز را به گردن مدیریت قبل می‌اندازند. جالب است این همه ستاره از استقلال جدا شد و سال گذشته یکسری بازیکن جدید به تیم آمدند، اما امسال باز هم همان‌ها رفته‌اند.

آقایان در استقلال چه دیده‌اند که با این همه فشار استعفا نمی‌دهند؟

بازیکن سابق تیم ملی و استقلال ضمن انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه گفت: چه دلیلی دارد آقایان در این همه فشار مطبوعات و فضای مجازی استعفا نمی‌دهند. آقایان منتظر چه چیزی هستند؟ ۶ بازیکن خارجی در فصل گذشته برای استقلال فقط نیم فصل بازی کردند. چقدر برای آن‌ها هزینه شده و در استقلال چه خبر است؟ مرتب هم می‌گویند پول نیست. شما فکر می‌کنید رفت و آمد بازیکنان خارجی، اجازه هتل و محل اقامت و گرفتن رضایت آن‌ها برای فسخ قرارداد هزینه ندارد؟ آیا مردم این چیز‌ها را متوجه نمی‌شوند.

آن‌هایی که به من تهمت زدند عذر‌خواهی کردند

طباطبایی در ادامه گفتگو با فارس تاکید کرد: من از روز اول مشکلات را می‌دیدم و آن‌ها را بازگو کردم، اما متاسفانه خیلی‌ها تهمت زدند و حالا همان‌ها از من عذرخواهی می‌کنند. من فکر می‌کنم مهمترین مسئله برای استقلال تغییرات در مدیریت است نه در تیم. روی صحبت من با مسئولان وزارت ورزش است. آیا مسئولان محترم وزارت ورزش این مسائل را نمی‌بینند؟ فقط کافی است که یک تحلیل کوچک روی اتفاقات استقلال داشته باشند. شما دقت کنید که همه می‌گویند این تیم متعلق به هواداران است، اما خواسته هواداران در آن ذره‌ای اهمیت ندارد.

مسئولان وزارت ورزش به اتفاقات استقلال ورود کنند

وی در خصوص اینکه استقلال با شکایت پروپیچ و پرداخت نکردن پول این بازیکن در خطر کسر امتیاز است، گفت: شما فقط کافی است در مورد این بازیکن مصاحبه‌های آقایان را ببینید تا متوجه شوید چگونه این آقایان با مردم صادق نبوده‌اند. تمام حرف‌هایشان سراسر تناقض است و هر حرفی که امروز می‌زنند فردا تکذیب می‌کنند. در مورد صیادمنش صبح در برنامه تلویزیونی یک حرف زدند و شب یک حرف دیگر از دل مدیریت‌شان درآمد. آن زمان گفتند پول صیادمنش را گرفته‌ایم که به شفر بدهیم، بعد گفتند مشکل او حل شده، الان می‌گویند با پاتوسی قرارداد نبستیم که پول پروپیچ را بدهیم. مردم کدام حرف شما را باور کنند؟ آقایان مدعی شده‌اند چند روز قبل به امارات رفتند تا با پاتوسی مذاکره کنند، بعد می‌بینیم مدیرعامل باشگاه آفریقایی مصاحبه کرده و مدعی شده استقلال از چند وقتی پیش قید پاتوسی را زده بود. روز گذشته هم مصاحبه کردند و گفتند پول قرارداد این بازیکن را نداشتیم که پرداخت کنیم. شما کدام حرف این دوستان را باید باور کنید؟ چرا با هواداران صادق نیستید؟ چرا با همه این شرایطی که در فضای مجازی و رسانه‌ها وجود دارد اصرار به ماندن دارید؟ ما واقعا از وزارت ورزش انتظار داریم که به این مسائل توجه کند. چون همین موضوعات ریز و درشت باعث می‌شود استقلال لطمه بخورد.

در استقلال با هواداران صادقانه رفتار نمی‌کنند

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: امسال هم هواداران استقلال باید نگران باشند که چه اتفاقاتی می‌افتد. ما مرتب سکوت می‌کنیم، ولی ظاهرا در این سکوت هر روز یک مسئله جدید رخ می‌دهد. تمام این حواشی از داخل باشگاه رقم می‌خورد و هوادار بیچاره استقلال نمی‌داند کدام را باور کند. من فقط دلم برای مردم می‌سوزد که عاشقانه این تیم را دوست دارند، اما یک عده در این باشگاه با آن‌ها صادقانه رفتار نمی‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر