بازدید 15020
سوژه

ملاقات کالدرون با طارمی؛ مذاکره درفرودگاه؟+عکس

عده ای می گویند که این دیدار بهیچ عنوان اتفاقی نبوده و طارمی تصمیمش را گرفته که بعد از چند روز استراحت به پرسپولیس ملحق شود و این دیدار مختصر برای اطلاع کالدرون از پیوستن طارمی به تیمش بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 10 July 2019

مهدی طارمی آقای گل سابق لیگ و مهاجم ملی پوش ایرانی با پرسپولیسی‌ها در فرودگاه گفتگو کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از عزیمت تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردوی پیش فصل در ترکیه، سرخپوشان با مهدی طارمی ملاقاتی داشتند که حرف و حدیث های بسیاری را ایجاد کرده است.

طارمی در فردوگاه امام خمینی با پرسپولیسی‌ها روبرو شد و با هم تیمی‌های سابق خود برخورد گرمی کرد. اما نکته مهم اینجاست که او دیدار گرمی با کالدرون داشت و صحبت‌هایی با سرمربی جدید پرسپولیس انجام داد که فراتر از یک احوالپرسی بود.

ملاقات کالدرون با مهدی طارمی؛ مذاکره قبل ازاردوی ترکیه؟

این در حالی است که از مدت‌ها پیش نام طارمی به عنوان یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس مطرح بوده اما پیشنهادهای خارجی طارمی دلیلی برای بی نتیجه ماندن مذاکرات بود. حالا ملاقات طارمی با کالدرون حتی اگر اتفاقی بوده هم می‌تواند دوباره شایعات جدیدی ایجاد کند. بخصوص که پرسپولیس هم این روز‌ها به شدت به دنبال خرید یک مهاجم جدید و تمام کننده قهار است. 

عده ای هم می گویند که این دیدار بهیچ عنوان اتفاقی نبوده و طارمی تصمیمش را گرفته که بعد از چند روز استراحت به پرسپولیس ملحق شود و این دیدار مختصر برای اطلاع کالدرون از پیوستن طارمی به تیمش بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل