بازدید 5086
سوژه

رقم نجومی ترابزون برای فروش امیری؛ تراکتور یا سپاهان؟

باشگاه ترابزون‌اسپور روی امیری ۵۰۰ هزار یورو قیمت گذاشته‌ که معادل شش میلیارد تومان می شود! بعید است چنین پولی در بساط تراکتور یا سپاهان برای دریافت رضایتنامه امیری باشد. چرا که این تنها مبلغ سهم باشگاه است و خود بازیکن هم قطعا دستمزد و حقوقی زیر سه میلیاردتومان نمی خواهد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 08 July 2019

باشگاه ترابزون‌اسپور که با چندین تقاضای باشگاه های ایرانی برای جذب وحید امیری مواجه شده است، روی بال ایرانی‌اش قیمت‌گذاری کرد تا ببیند کدام یک جلو می آید و پیشنهاد رسمی می دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه معتبر «فاناتیک» ترکیه خبر داد، وحید امیری که تابستان گذشته به جمع شاگردان اونال کارامان در ترابزون‌اسپور اضافه شد، در حال جستجو برای یافتن باشگاهی برای خود است. این مهاجم ایرانی با باشگاه تراکتورسازی که هدایتش برعهده مصطفی دنیزلی است، مذاکراتی داشته و حالا یک مشتری دیگر از کشورش پیدا کرده است.

رقم نجومی ترابزون برای فروش امیری؛ تراکتور یا سپاهان؟

طبق این گزارش، امیری ۳۱ ساله که با باشگاه تراکتورسازی به توافق نرسیده، در حال مذکرات جدی با باشگاه سپاهان اصفهان است. «فاناتیک» مدعی شد مدیران باشگاه ترابزون‌اسپور روی امیری ۵۰۰ هزار یورو قیمت گذاشته‌اند که معادل شش میلیارد تومان می شود! بعید است چنین پولی در بساط تراکتور یا سپاهان برای دریافت رضایتنامه امیری باشد. چرا که این تنها مبلغ سهم باشگاه است و خود بازیکن هم قطعا دستمزد و حقوقی زیر سه میلیاردتومان نمی خواهد.

وحید امیری که تابستان گذشته با جدایی از پرسپولیس با قراردادی دو ساله به ارزش ۱.۴ میلیون یورو به آبی‌وعنابی‌های ترابزون پیوست، فصل اول حضورش در این تیم موفقیت‌آمیز نبود و نتوانست نظر سرمربی این تیم را جلب کند. بال تیم ملی فوتبال ایران در فصل اول حضورش در ترابزون در ۲۳ بازی به میدان رفت و سه بار هم موفق به گلزنی شد اما توقع ترکیه ای ها از بازیکن ملی پوش ایران و سابق پرسپولیس بیش از اینها بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی